Як вижити?
Маю величезне прагнення бути щасливою, бути САМОРЕАЛІЗОВАНОЮ, усвідомити мету свого життя, а також народити і виховати правильно дітей в умовах коли:
1. Низька самооцінка
2. Безліч зажимів, блоків, родом з дитинства
3. Лінь, яка теж з дитинства (приклад батьків)
4. Повна фрустрація (дійшло до того, що я взагалі нічого не хочу, а тупо лежу доба за добою).
5. Залежність від думки оточуючих.
6. Я не знаю що мені подобається.
7. Не можу позбутися тригерів зі школи (постійний булінг)
8. Відсутність батька.
9. Повне незадоволення життям.
Допоможіть мені! Порадьте, як почати жити щасливо, і більше того наважитись на народження дітей з таким набором.
Питання від: ; Вік: 28
консультация психолога
Владимир Анатольевич Тарасенко
Марія Радченко
Ельвіро, доброго вечора!
Хочу відзначити, як аналітично Ви підійшли до цього питання зробивши список всього, що Вас непокоїть. Я хочу повідомити Вам, що Ваша мета, яку Ви зазначили в повідомленні, окремі частини якої пов'язані одне з однією так чи інакше дійсно є дуже глибинною та багатогранною, але з огляду на те, що Ви перерахували, до неї є певні суттєві перепони, деякі з котрих тягнуться ще з дитячих років. На даному етапі Ви вже зробили важливу річ - визначились в який бік хочете рухатись :)
Але важливо почати з початку, як це не банально. Спершу радив би Вам сходити на консультацію до лікаря-психіатра. Це абсолютно нормальна собі історія про турботу відносно себе. Таким чином Ви зможете виключити або почати лікувати якісь суттєві порушення, котрі можуть мати місце бути. В подальшому варто записатись на довгострокову психотерапію. Про різноманітні методи та напрямки написано вже багато + зараз багато платформ та фахівців на цьому сайті. Впевнений Ви зможете як ознайомитись так і підібрати собі те, що підійде. Порадьтесь з друзями або пошукайте тематичні та професійні дописи.
Я впевнений, що Ви на правильному шляху - якщо Ви замислились над тим, щоб подолати перешкоди на шляху до мети, це означає, що у Вас вже є достатньо ресурсу, щоб почати це робити :)

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір. Вірю, що з таким набором не так просто жити, але це не вирок, насправді. Напевне, набір, схожий на ваш, мають дуже багато людей, в тому чи інакшому проявленні. Важливо те, щоб почати з цим щось робити.
Вам варто йти в індивідуальну роботу з психотерапевтом та взяти консультацію у психіатра.
Ви не пишите, як ви живете загалом. Тож Спробуйте почати з індивідуальної роботи з психотерапевтом
психолог онлайн
Ельвіра, усі ці 9 пунктів, як і самореалізація в цілому, піддаються корекції на психотерапії з психологом.
Потрібна глибока та систематична робота. І тоді все можна вирішити.
психолог онлайн
Доброго ранку, Ельвіро!
цитата:
Я б почав з визначення та усвідомлення особисто для себе, чого я прагну? Як в моїй уяві виглядає
цитата:
бути щасливою, бути САМОРЕАЛІЗОВАНОЮ
Можете навіть тут написати есе щодо Ваших бажань і міркувань.
Другим кроком попрацюйте зі списком. На які пункти можете впливати безпосередньо Ви, аби їх покращити, а на які точно не можете?
цитата:
1. Низька самооцінка
2. Безліч зажимів, блоків, родом з дитинства
3. Лінь, яка теж з дитинства (приклад батьків)
5. Залежність від думки оточуючих.
6. Я не знаю що мені подобається.
7. Не можу позбутися тригерів зі школи (постійний булінг)
8. Відсутність батька.
9. Повне незадоволення життям.
Третій крок полягає у з'ясуванні, де Вам знадобиться допомога інших людей, включно з психологом? А що уже можете робити самостійно?