Криза трьох років
Доброго дня. Дитині три роки.Я вийшла на роботу і працюю чотири місяці,працюю через день.День він дома( ходить до садочка) день проводить із бабусею з 8:00 до 20:00.Був дуже гарною слухняною диною,розумів мене..Але десь через місяць як ч почала його відвозити до бабусі у ті дні які я на роботу він почав себе жахливо поводити. Почав плюватися,стрибати на мене,не слухатися,битися.... Раніше я йому пояснювала і він якось прислухався до мене,а зараз мені проходить кричати тому що він не зупиниться , навіть інколи легенько бити по рукам. У мене двоє дітей і з першим було теж саме але я думала що це дитина у мене така. Але зараз я розумію що це так бабуся впливає на нього. У нас чудова бабуся але вона відразу сказала що дитину виховувати вона не буде а просто буде за нею дивитися. Бабуся дозволяє дитині робити усе, бабуся проживає в селі тому у неї багато роботи і бабуся просто займається своїми справами а мій син з нею ходить. Я хочу почути вашу думку. Чи може так бабуся вливати погано на дитину, що дитина почала себе так погано вести. Я зараз в роздумах і не знаю що мені робити, я бачу що наші відносини з дитиною псуються і мені приходиться на нього кричати те що трапилось у нас з першою дитиною і тепер старша дитина мене боїться і мені постійно приходиться на нього кричати щоб він мене розумів. Я не хочу щоб це трапилось також з цією дитиною тому що він абсолютно не такий як перший. Зараз я постійно думаю про те що покинути роботу і бути дома або знайти таку роботу щоб я могла його забирати з садочка додому щоб він не проводив час з бабусею так довго. Скажіть будь ласка мені чи потрібно мені покидати цю роботу і влаштовуватись на іншу? Чи може бабуся так сильно впливати на дитину? ще хочу сказати що в бабусі виросли три дитини і чомусь поведінка у них однакова тому я думаю що це бабуся впливає так на дитину тому що мій син якому зараз три роки він також почав себе поводити так племінник також себе поводить так само і старший не син також себе поводить так само.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Добрий день. Де тато дітей?
цитата:
Скажіть будь ласка мені чи потрібно мені покидати цю роботу і влаштовуватись на іншу?
це ваше життя, ваше рішення. Ніхто крім вас цього не знає краще, ніж ви.
цитата:
Чи може бабуся так сильно впливати на дитину?
Ви на це питання відповіли самі вже декілька разів. Так чому ви питаєте те, що ви знаєте?
цитата:
тепер старша дитина мене боїться і мені постійно приходиться на нього кричати щоб він мене розумів
Дітей варто обіймати і пояснювати, щоб вони розуміли.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Оксана Юрьевна Селезнева
Павел Леонидович Басанский
Ваші стосунки з дитиною потребують корекції.
Чи це вплив знаходження з бабусею- не відомо.
Адже якщо Ви звикли кричати на дітей, то син просто повторює за Вами вашу манеру .
Тому справа не в бабусі, можливо.
Налагодити стосунки з дитиною можна за будь якого графіку .
Поведінкою сина керують якісь внутрішні потреби- син може сердитися на Вас за те, що відвозите його до бабусі, може йому там погано.
Ще діти важко переносять зміни, їм для спокою потрібен певний чіткий та зрозумілий режим. Можливо його нервова система не витримує таких поїздок.
Чи хоче син їздити до бабусі?
Чи подобається йому в садочку?
Через що найчастіше виникають конфлікти?
Відредаговано автором 27-09-2023 14:51:45
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
цитата:
Мені здається, що це питання другорядне порівняно з тим, як Ви трактуєте реальність(!)
Ось дивіться: Ви обрали таку схему - день дитина з Вами, день з бабусею. Начебто все розумно і реалістично, виходячи з теперішніх умов. Правильно?
Але поза увагою залишилась реакція сина на такий графік. І не сам графік, зрозуміло, а якість життя відповідно до цього графіку(!)
Зовні виглядає так, ніби Ви його привчаєте до вахтового способу життя. А як це на ньому позначається - бачите лише бабусін вплив. А свій вплив - бачите? Розумієте?
цитата:
Зараз я постійно думаю про те що покинути роботу і бути дома або знайти таку роботу щоб я могла його забирати з садочка додому щоб він не проводив час з бабусею так довго.
Зараз Ви самотня? А де батько дитини?
цитата:
мені постійно приходиться на нього кричати щоб він мене розумів
Невже крик - це єдине, що Ви можете проявити у стосунках з дитиною?!
А щира розмова? А відверта цікавість до того, чим вона живе, про що думає, як ставиться до ситуації? Це все неможливо?
Відредаговано автором 27-09-2023 15:12:43
психолог онлайн
Доброго дня!
Справа і в бабусі, і в Вас. Бо крики та "по руках" - це тепер і Ваші методи (які Ви може і взяли від своєї мами).
Тож, в першу чергу треба працювати з собою та виправляти власні перекоси.
Ну і звісно обмежити контакт бабусі з дітьми. Індивідуальна робота з психологом буде в нагоді.