психодіагностика для поставлення діагнозу?
Добрий вечір!
Я давно думала звернутись до психіатра, щоб нарешті зрозуміти що зі мною відбувається. (Підозрювала в себе уникаючий розлад особистості, соціофобію, а також помічала циклічні зміни настрою). Мені порадили звернутися до психіатра, якщо я підозрюю це у себе.
Мені важливо було дізнатись що саме зі мною відбувається, а як я зрозуміла, психіатр може ставити діагнози і працює з розладами.
Але, на жаль, я не дізналась нічого нового. Мене розпитали за симптоми, сказали, що циклічні зміни настрою потрібно лікувати медикаментозно, тому що це і далі буде продовжуватися. (Я це й сама розумію і боюсь, що я знову перейду в стан, коли мені погано)
Проте що зі мною відбувається мені так і не сказали. А сказали, тільки те, що потрібно пройти психодіагностику, якщо я хочу дізнатись діагноз(який психіатр приблизно розуміє, але мені не скажуть, поки не пройду психодіагностику)
Трохи розчарована, тому що довго збирала гроші на цей 30-хвилинний сеанс, і нічого з нього не дізналась. Ну і психодіагностика дорого коштує.
Я пишу сюди, щоб дізнатись чи все завжди так і робиться, тому що у мене таке враження ніби мене обманюють.
Буду вдячна за відповіді!
Питання від: ; Вік: 21
консультация психолога
Марія Радченко
Доброго вечора!
Сумно, що так склалося з наданням Вам послуг. Типу, фахівці по різному приділяють час та виставляють ціну, але я не зовсім погоджуюсь з психіатром з огляду на його вчинок. Можливо то була просто консультація, але як на мене, то при роботі з лікарем мало б бути більш ґрунтовне дослідження Вашого стану та підбирання схеми лікування. Я вірю в те, що Ви маєте право на знання про свій діагноз, щоб знати про відношення до нього, та як з цим жити. Також Ви могли б повідомити це свому терапевту щоб скоригувати його/її дії або просто дати прийняти до уваги.
Раджу змінити психіатра та не вірити в те, що дорожче - краще. Потім разом з ним зможете підібрати схему та психотерапевта! Щасти Вам, я думаю, що ВИ дуже твереза та вдумлива людина у тому як розбиратись з питанням. Щасти Вам!

психолог онлайн
цитата:
Мене розпитали за симптоми, сказали, що циклічні зміни настрою потрібно лікувати медикаментозно, тому що це і далі буде продовжуватися. (Я це й сама розумію і боюсь, що я знову перейду в стан, коли мені погано)
Добрый вечер.
Вам врачом-психиатром было предложено медикаментозное лечение, Вы начали его?
Какой Вашей основной целью было, когда Вы обращались к психиатру- узнать свой диагноз или все таки решить вопрос эмоционального здоровья?
По поводу диагноза...у синдромов эмоциональных расстройств настолько широкий спектр диагнозов от БАР до депрессий и зачастую, поставить точный диагноз, можно только с течением времени наблюдения пациента.
У Вашего врача есть предварительный диагноз, Вам была предложена фармакологическая поддержка, предложена психодиагностика, как в любой отрасли медицины для подтверждения диагноза нужно сдать *анализы* и пройти обследование. В психиатрии так же.
На основании чего у Вас возникло недоверие к врачу?
психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю. Дивіться, ви пишете, що у вас виникала підозра на той чи інший діагноз. Але ви не згадали, власне, що вас хвилює? Єдине занепокоєння, яким ви поділилися - це осторога щодо обману на момент консультації. Скажіть, чи важливо для вас позбутися тих чи інших симптомів щоб покращити якість життя, чи скоріше вам важлива та діагностика, результати якої задовольнять вас? Звичайно, якщо ви не довіряєте лікарю - вам обом буде важко досягти результатів лікування. І якщо вже ви питаєте поради публічно, я спитаю - що, власне, почало хвилювати вас, і який у вас запит до спеціаліста? Сподіваюся, що це трішки допоможе вам з'ясувати причину дискомфорту. Здоров'я вам!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351318 для Нора Маркман
Мені здалося, що лікар мене не розуміє. Можливо, і розуміє, але я просто не відчула цього.
І мене засмутило, що з цієї консультації я не винесла для себе нічого нового, чого б не знала. Мені сказали, що регулювання циклічних епізодів потрібно бути медикаментозне, але і ліки не призначили.
Звісно, мені важливо позбутися симптомів, які заважають мені жити, але в першу чергу я йшла до психіатра, щоб дізнатись що саме зі мною відбувається. Щоб мені це проговорили, і щоб я точно знала. Тому що, коли мені нічого не кажуть, у мене складається відчуття, що зі мною все в порядку і я все сама собі надумала, хоча відчуваю, що щось не так.
психолог онлайн
Марія Радченко
Дякую за ваше доповнення. Я розумію так, що ваш запит до лікаря це почуття довіри та спокою, в тій чи іншиій мірі? Якщо цей висновок вірний, в такому випадку немає нічого поганого якщо ви знайдете спеціаліста з яким ви досягнете цього стану. Але від вас все одно залежить дещо, оскільки ми всі люди і не гіпнотизери - при інтуітивному притяжінні до спеціаліста - спробуйте натякнути чого вам не вистачає і які симптоми власне вашого стану вас хвилюють. Бажаю вам якнайшвидшого виходу з цієї ситуації!
психолог онлайн
Татьяна Валерьевна Данивская
Доброго ранку, Міра!
цитата:
Пряма відпровідь на Ваше питання - ні, не завжди. Проте переважно, наскільки я можу судити з власного досвіду.
цитата:
Окрім платних лікарів, є спеціалісти, що працюють на безоплатній основі в державних або комунальних медичних закладах за місцем проживання, в ПНД, наприклад. Тому маєте змогу звернутись туди. Також можете поцікавитись відгуками про того чи іншого лікаря.
В будь-якому випадку, власне, психіатри призначають переважно ліки для покращення стану емоційного стану людини, допомагають їй прийти умовно в норму. А вже з причинами розладів людина розбирається в ході психотерапії з психологом або психотерапевтом (психіатром, який пройшов відповідну підготовку).
психолог онлайн
Добрий вечір!
Міра, ця ситуація - наслідок Вашого вибору спеціаліста. Неприємний наслідок, який свідчить про помилку у виборі. Шукайте іншого спеціаліста, який САМ вміє та проводить психодіагностику, та не ведіться на понти: презентація себе, дипломи та т.п.