Обсесивно-компульсивні дії
Вже котрий рік(наразі більш загострено) моєю проблемою є нав'язливі думки, тривожність, обсесивно-компульсивні дії, дереалізація погана концентрація уваги, яка почала серйозно заважати моєму життю та займати, як мінімум 80% моїх думок. Кожного дня я переживаю одну і ту ж тривогу за установкою, що якщо я не зроблю *щось*, то станеться*щось погане*. Спочатку, два-три роки тому, це було доволі непомітним явищем, яке можна було легко прибрати з голови і робити свої справи далі, але зараз це провокує усі мої запізнення, компульсивні дії з того щоб зробити якусь побутову річ, переросли в якісь звуки чи дьоргання в якійсь кількості, щоб заспокоїти якісь абсурдні думки і поки я цього не зроблю, я не можу продовжувати іншу діяльність. Це трапляється дуже часто, навіть на вулиці, що виглядає дуже дивно, особливо коли я спішу. Був не один момент, коли доводило до сліз те, що я не можу зупинитися компульсивно перевіряти все навкруги, щоб вийти з дому і навіть зараз я пишу це і відганяю одні думки іншими, якимись спогадами. Це мій основний спосіб боротися з нав'язливими думками. Мій потік мислення дуже швидкий і інколи я навіть не слідкую за ним, а він далі продовжується в моїй голові в різних руслах, поки не зайде до триґерних тем і я не зреагую. В голові одночасно і пустота, і купа інформації. Я часто загострюся на якихось деталях, на які, напевно, звичайні люди не звертають уваги. Чи то якісь вивіски, листки з дерев, листівки на асфальті, якісь речі на перефирії мого зору. Це відбувається не тільки на самоті, а і в соціумі, на прогулянках з людьми. Я не можу фокусуватися на одній речі і через це я зтикаюся з дереалізацією та поганою орієнтацією. Також завжди були присутні проблеми з формуванням думок та тривогою, літанням в хмарах перед розмовами з іншими людьми, окрім близьких. Інколи я можу не розуміти що говорю і випалити щось не за темою, або щось нетактичне, незрозуміле. Так само і зробити, і в ітозі не мати змоги пояснити навіщо. З приводу мого самопочуття я не можу сказати нічого конкретного. Я не ідентифікую себе з кимось чи чимось і мені важко розуміти власні дії і емоції. Почуваю себе втрачено через сукупність усіх цих речей і я вже не знаю, що я можу з ними зробити. Мені важко залишатися наодинці з своїми думками, бо я розумію, що це буде чергове самокопання і купа триґерів. Перелічені способи не довготривалі і які б не були старання, мій стан погіршується. Як приклад, це повідомлення скопійоване 11-15 разів через нав'язливі думки

Відповіді психологів
Ви багато чого написали. Давайте розбиратися.
Основна Ваша проблема - обсесивно-компульсивний розлад, який є проявом тривожності.
Усі симптоми, які Ви перераховуєте. - це наслідок того, як Ви ставитеся до певних процесів у своєму житті.
Не можна мати ОКР і щоб у житті все було добре.
Ви не бачите зв'язку між симптомами та особливостями своєї особистості, реагуванням на певні речі. Але симптом не з'являється неочікувано. У нього є своя історія.
Невротичний симптом вирішує якусь проблему, яку Ви не можете вирішити самі. Можливо Ви пригнічуєте якісь свої бажання. З'ясувати, як з'явився симптом – завдання для психолога.
Ваше завдання - нав'язливі думки не відштовхуєте, не чините опір, а ставитеся з гумором. Подробиці обговоріть із психологом.
Вы описываете
цитата:
Обсесивно-компульсивні дії
которые являются симптомами ОКР - обсессивно-компульсивного расстройства.
Это заболевание, которое надо, в первую очередь, лечить.
Тем более, что сейчас началось обострение -
цитата:
наразі більш загострено
У вас есть возможность обратиться в ПНД к психиатру или хотя бы сходить в поликлинику к неврологу?
Вы можете это сделать?
Или если нужна помощь, попросить об этом родителей?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 352120 для Ирина Константиновна
Так, розумію. Всі мої симптоми безумовно взаємопов'язані
Це все почалося з однієї дуже стресової ситуації в моєму житті декілька років тому і спричинила ряд страхів, таких як смерть, в тому числі власна, втрата близьких і скоріш за все це і є причиною тогочасних нав'язливих думок. Мені завжди потрібно все перевірити перед виходом з дому, бо є страх, що щось станеться через це. Або ж, як би абсурдно не звучало, наступити на щось, зробити це декілька разів, через це. Зараз цей абсурд вже важко розшифрувати, бо це на автоматі імпульс від думки>миттєва дія, але скоріш за все, це все йде саме через той стресовий період, коли мені прийшлося побачити і відчути на собі багато неприємних і травмуючих для особистості речей
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 352121 для Светлана Владимировна
Не впевнені що в мене є можливість на цей час. Я можу зробити щось з цим станом самостійно, чи в такому випадку потрібна допомога саме психіатра/невролога?
цитата:
Не впевнені що в мене є можливість на цей час.
У вас нет возможности дойти до ближайшей поликлиники по месту жительства?
цитата:
Я можу зробити щось з цим станом самостійно
Самостоятельно вы можете только ухудшить свое состояние.
цитата:
такому випадку потрібна допомога саме психіатра/невролога
Вам нужен врач и лечение.