Чому хлопець не іде на компроміс?
З хлопцем зустрічаємся майже рік і вже декілька місяців живемо разом. Наче все добре, я люблю його, а він мене. Але він не хоче йти на компроміси, у нього важкий характер і він все робить так як він звик. На фоні цього інколи бувають сварки, він ніби не хоче мене слухати і робить так, як зручно йому, а коли я йому щось кажу на цю тему, типу нас двоє і потрібно щоб обом було зручно і комфортно, то він каже що «Я така людина і буде так». Під скажіть будь ласка як бути в такій ситуації і що робити?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго вечора, Марі!
Можете, будь-ласка, навести приклад, в яких саме ситуаціях хлопець не хоче йти на компроміс?
І як Вам з тим, що партнер постійно хоче, щоб все було як він каже?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
він все робить так як він звик.
А вы поступаете по-другому?
Делаете что-то не так, как привыкли?
Получается, вы переступаете через себя?
Зачем?
психолог онлайн
Дорослу людину перевиховати неможливо.
Або Ви будете хлопця сприймати таким, який він є чи доведеться подумати чи варто продовжувати з ним стосунки.
У стосунках можуть виникати різні моменти, але повинні бути компроміси.
Не забувайте головний принцип: стосунки покликані давати людям відчуття задоволеності та щастя. Вони потрібні не для того, щоб терпіти та страждати.
Відредаговано автором 09-10-2023 05:29:23
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня. Підкажіть, а в яких саме ситуаціях так буває? Може яийсь конкретний випадок? Яких тем стосується його категорична позиція?
Знаєте, тут можна спробувати запитувати у парнера "чому має бути так?" "чому тобі важливо, що було так?", якщо Він людина яка вміє дослухатись принаймні до себе то цей діалог може сприяти компромісам. Але знову ж таки, не означає, що скрізь.
У випадку ж, якщо для людини взагалі не характерний такий діалоговий формат, рефлексія та вміння дослухатись до інших, то буде це складна і дуже не вдячна справа - змінювати чи "перевиховувати" його.
Тому важливо розглядати випадки конкретно.