Чи варто зберігти стосунки з чоловіком, якщо він пасивний до всього.
Вітаю. Дуже потрібна консультація, не можу розібратися в собі. З чоловіком живимо 8 років. Разом 12 років. Почали ми зустрічатися коли мені було 15 років, а йому 23. це моє перше кохання. Маємо сина 4 роки. Останнім часом дуже напружені у нас стосунки. Мій чоловік дуже замкнута людина, він завжди тримає все в собі, ні з чим зі мною не ділиться, уникає будь яких розмов, які йому не подобаються, я навпаки намагаюся, завжди говорити, вияснити причину, його це дуже дратує, він злиться та ображається на мене без причини, може не спілкуватися зі мною декілька днів. Я його дуже сильно кохала, все для нього робила, дуже боялася його втратити, але його холодне відношення до мене поступово вбаває в мене це кохання, мені здається що він не може проявити любов та ласку до мене, ніколи за ці всі років він ні разу не казав мені, що любить мене, я йому кажу це кожного дня, він каже що не може ці слова сказати, навіть синові. Раніше у нас були сварки, я була імпульсивна, могла наговорити зайвого, він дуже ображався та не розмовляв зі мною тижнями, хоча я вибачалась. З появою дитини, можливо подорослішала, я стала більш спокійною та врівноваженою, я намагаюсь не ображати його під час сварок, завжди думаю що казати. З початком війни, ми поїхали з міста в село до батьків, він залишився вдома сам, бо працює, він не хоче їздити до нас в село, завжди шукає якісь відмовки, кличе нас додому, ми приїздимо, все добре, але якщо щось не так, як він хоче, коли я щось скажу що йому не подобається, він починає нервувати та ображати мене, коли обстріли, дуже нервує та кричить на мене, чого я приїхала, та ще й дитину потягнула за собою, хоча сам нас кликав, останній раз так кричав, такий був злив, що вдарив мене по спині, мені було так боляче, але я не показала, що боляче, щоб не злякати дитину, хоча син все бачив. Мені в той момент було дуже страшно, я його дуже злякалася, і тепер боюся що він мене може бити. Хоча він каже, що він мене не бив, легенько штовхнув, і якщо синяка немає, то це не означає що він мене вдарив. Мені дуже образливо і важко, я намагаюся з ним поговорити, прошу його піти до психолога, але він тільки злиться, ображається на мене і не хоче мене слухати, кидає слухавку і може не спілкуватися тижнями. Він завжди мені говорить, що якщо мені щось не подобається, він мене не тримає, і я можу піти, він нічого змінювати не хоче, його все влаштовує. Дуже важко мені зараз взагалі, нічого робити не хочу, апатія до всього, нікого бачити не хочу, ні з ким спілкуватися не хочу, нікуди ходити не хочу. Ще й тато на передовій більше року. Хочеться підтримки від чоловіка, а виходить що я його повинна підтримувати. Можливо я багато вимагаю від нього.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго вечора.
цитата:
останній раз так кричав, такий був злив, що вдарив мене по спині, мені було так боляче, але я не показала, що боляче, щоб не злякати дитину, хоча син все бачив
Розлучатися з чоловіком чи ні - це тільки Ваше рішення, але вважаю, що безпечніше буде проживати окремо від чоловіка, тому що він почав проявляти фізичне насильство щодо Вас. Спочатку він кричав, потім вдарив, а далі градус агресії може підвищуватися. Попіклуйтесь про себе і про сина, щоб він не ставав свідком того, що тато б'є маму.
психолог онлайн
Добрий день. Сумна ваша історія тим, що ви така жива, наче тьмянієте від цих відносин (за моїми відчуттями) і при цьому ще питаєте:
цитата:
Можливо я багато вимагаю від нього
.
На яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
психолог онлайн
Добрый день!
Вы спрашиваете -
цитата:
Чи варто зберігти стосунки з чоловіком, якщо він пасивний до всього
?
Это будет зависеть от ваших желаний.
Вы хотите развестить с мужем?
Или все же надеетесь
цитата:
зберігти стосунки з чоловіком
?
Но для этого вам придется менять себя, свое отношение и поведение.
Потому что только тогда муж начнет вести себя с вами по-другому (именно так, как вы хотите).
Вы готовы к таким изменениям?
И есть ли у вас для этого необходимые ресурсы?
Відредаговано автором 10-10-2023 04:34:05
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Вітаю.
Дійсно, дуже сумна історія. До того ж, дуже насторожує факт, що чоловік став агресивно себе поводити та вже почав використовувати силу. Вам треба бути обережною в його присутності.
Стосовно ваших з ним відносини- все, що можливо, Ви вже робили:
"намагаюся, завжди говорити, вияснити причину:
"його дуже сильно кохала, все для нього робила, дуже боялась його втратити "
"я намагаюся з ним поговорити,прошу його піти до психолога" та ін.
Тобто, Ви " з шкіри " готові вилізти заради того, щоб чоловік проявив до Вас любов , а стає тільки гірше. Чим більше Ви даєте тепла, тим холодніше він стає. Вам не здається, що продовжувати " причиняти " чоловіку добро не має смислу? Ніякого покращення в стосунках не відбувається. Тому й енергії в Вас нема, бо Ви її зливаєте в прірву.
Я пропоную Вам взяти паузу у справі по переробці чоловіка та зосередитись на собі, направити весь потенціал, який вивільняється для роботи над собою. Психолог Вам в поміч .
психолог онлайн
цитата:
Мій чоловік дуже замкнута людина, він завжди тримає все в собі, ні з чим зі мною не ділиться, уникає будь яких розмов, які йому не подобаються, я навпаки намагаюся, завжди говорити, вияснити причину, його це дуже дратує, він злиться та ображається на мене без причини, може не спілкуватися зі мною декілька днів.
Доброго дня. Чому Ви обрали для відносин замкнутого чоловіка, який холодно до Вас відноситься і періодично мовчить по декілька днів? Чи відчували Ви щось схоже у дитинстві? Як до Вас ставились батьки? Які у них були відносини між собою?
цитата:
Дуже важко мені зараз взагалі, нічого робити не хочу, апатія до всього, нікого бачити не хочу, ні з ким спілкуватися не хочу, нікуди ходити не хочу. Ще й тато на передовій більше року. Хочеться підтримки від чоловіка, а виходить що я його повинна підтримувати. Можливо я багато вимагаю від нього.
Це привід звернутись до психолога. Можливо, чоловік не здатен до підтримки. Але Ви можете отримати її в іншому місці, а також краще зрозуміти, що відбувається у Вашому житті.