Я не отримую задоволення під час статевого акту
В мене немає бажання займатися сексом, відколи я почала вести статевий спосіб життя із партнером, більше немає еротичних фантазій та бажання навіть мастурбувати. В мене були складні перші рази, відчувала досить неприємні відчуття, хлопць не зміг зайти в мене, було складно досить і я переживала, чому не входить, згодом вийшло, думала, що перший раз завжди так, а потім буде краще. Але йдуть місяці, і мені досі не приносить задоволення секс, я ні разу не отримувала оргазм, я почала статеве життя рік тому із партнером, з яким досі, ми на відстані, але стараємось часто бачитись. При проникненні я напружуюсь, відчуваю дискомфорт, стараюсь розслабитись, але розумію, що нічого не приносить задоволення, не відчуваю нічого, лише клітор чутливий ззовні, завжди хотіла це якомога швидше закінчити, довго не могла наважитись сказати хлопцеві про це, він думав в мене все ок, але на ділі, він вдоволений, а я завжди в кінці засмучена, старалась говорити про це із хлопцем, прошу, щоб він був м’яким, бо він любить робити різкі рухи і швидко все, навіть коли він мене цілує, я нічого не відчуваю зовсім, про оральний статевий акт я взагалі мовчу, коли хлопець мені це робить, абсолютно нічого не відчуваю, буває некомфортно навіть при дотику язиком. Хлопець старається, але все одно нічого не відбувається, відчуваю провину і наважилась про це сказати аж через рік, за весь час старалась погоджуватись на секс, бо розумію, що це треба робити, і що партнер цього хоче, коли я кажу, я не дуже хочу, бо я часто стресую і про все переживаю, думаю про свої справи, коли хлопець хоче сексу,він не бачить стоп, він хоче і все, старається зваблювати у ліжко, цілує і завжди каже ну що будем, і я завжди погоджуюсь, хоча не пам’ятаю коли я щиро хотіла цього, зазвичай це рідко, а він хоче часто цим займатись, майже через день. Я себе відчуваю якоюсь ніякою, фригідною, інколи переживаю, що мене не збуджує партнер, що мене не збуджує його тіло, оскільки він повнуватий, зазвичай не приймає душ перед сексом і трохи не охайний.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня, Софіє!
Дякую за довіру і за звернення по допомогу. У Вашої проблеми є кілька аспектів, які хотілося б озвучити.
По-перше, не у всіх жінок виходить отримати оргазм при вагінальному проникненні, і це варіант фізіологічної норми. Справа в тому, що внутрішня частина клітора, яка охоплює вагіну, в одних жінок анатомічно знаходиться близько до вагіни, в інших - далеко, і у других від вагінальної стимуляції може не бути ніяких приємних відчуттів. Особливо враховуючи, що у вагіні нема стільки неврових закінчень (так задумано природою щоб жінці не було ще більш боляче при пологах).
Якщо це Ваш впиадок, то рекомендую пошукати альтернативні шляхи отримання задоволення, наприклад непроникний секс, взаємна мастурбація, а також користування секс-іграшками для встановлення кращого контакту зі своїм тілом.
По-друге, напруга під час вагінального сексу, яка заважає розслабитися і отримати задоволення, - це вагінізм. Проблема здебільшого психологічного характеру, коли страх перед болем викликає м'язову напругу, а напруга посилює біль. Перший сексуальний досвід теж міг вплинути на такий розвиток подій. Цю проблему рекомендую вирішувати на індивідуальній консультації у сексолога.
По-третє, суто психологічний аспект проблеми, - це те, що Ви певний час ставили сексуальні потреби хлопця вище за свої особисті кордони, вступаючи з ним в інтимний зв'язок, коли він хоче, а Ви - ні. Але якщо поступатися собою заради когось, це йде на шкоду Ващому психологічному стану. Чому боялися сказати хлопцю, що не хочете сексу і маєте проблеми в цій сфері? Які у Вас стосунки в інших аспектах, окрім статевого життя?
Раджу звернутись на індивідуальну консультацію до психотерапевта і сексолога. А ще, можна самостійно почитати книгу Емілі Нагоскі "Як хоче жінка".
Відредаговано автором 26-10-2023 07:50:58
психолог онлайн
София!
Вы себе выбрали категорически не подходящего парня... в сексе так точно.
Вы кардинально разные ( ему надо много - вам меньше. Он любит резкий секс - вы скорее всего нежный секс )
Внешне он вас тоже не притягивает - вы как два разных мира понимаете.
А кроме секса у вас есть еще общение, интересы, увлечения общие?
Или вы только для секса встречаетесь?
Зачем вы выбрали себе такого мужчину? ( и теперь с ним мучаетесь - садо мазо психологическое)
Вы его любите? А как же чувства?
Это не ваш мужчина что физически, что эмоционально!
Со своим мужчиной - у вас все получится и будет приятно и в постеле тоже.
Для вас чувства важны вообще?
Вы ж его не любите... потому и не желаете его... потому вам и не приятно с ним в сексе...
Зачем вам это все? Неужели нельзя найти мужчину в которого влюбитесь, и который вас полюбит? Именно полюбит?
Или так боитесь быть одна - что готовы терпеть вот это все?
Боитесь любви?
Відредаговано автором 26-10-2023 09:10:21
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Ірина Миколенко
Доброго ранку, Софіє!
цитата:
Я себе відчуваю якоюсь ніякою, фригідною, інколи переживаю, що мене не збуджує партнер, що мене не збуджує його тіло, оскільки він повнуватий, зазвичай не приймає душ перед сексом і трохи не охайний.
Мені шкода. Насправді шкода, що Ви так до самої себе ставитесь. Коли читав Ваш допис, то здавалось враження, ніби це сповідь наложниці(!)
Чому так? Чому відкриваєтесь тілом (святим для багатьох жінок) людині, яку не кохаєте?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Софія
Ваш допис повний самопожертви та зневаги до себе. Дуже печально це читати. За що саме ви відчуваєте провину? Ви що, когось вбили чи пограбували? Це ваше тіло і ваші почуття, ви маєте право відчувати все, що відчуваєте.
Виглядає, що фізіологічно Ви здорова адже раніше ви відчували сексуальне збудження та мастурбувати. Отже можна припустити що труднощі криються або безпосередньо в поведінці вашого партнера, його сексуальних діях або у ваших установках і ставленні до сексу.
Скажіть, будь ласка, а поза межами інтимну, якими є ваші стосунки, чи задоволені ви ними? Чи відчуваєте ви себе коханою, чи турбується ваш хлопець про вас?
Розумію що у темі сексу є труднощі, але на чому хорошому тримаються ваші стосунки?
Ви пишете, що погоджувалися щоразу на секс, тому що ним займатися потрібно. кому саме потрібно? Очевидно, що не вам, оскільки ви себе почуваєте дискомфортно. Що буде якщо ви перестанете погоджуватися?
Що, на вашу думку, про ваші стосунки і про вашого хлопця, як людину, говорить те, що він не чує вашого «ні» і на відмову займатися сексом не реагує, а намагається затягнути вас у ліжко? Як ви сприймаєте те, що ваш хлопець не враховує ваші побажання щодо сексуального життя, а поводиться швидко та різко?
Чому вас влаштовує те, що ваш партнер не дбає про свій зовнішній вигляд та гігієну. що цінного до вас він має, враховуючи що фізично вас не приваблює?
Відчувається що у стосунках дуже багато про вашого хлопця і його потреби, але мало про вас і ваші потреби. чому так?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353726 для Соломія Лехіцька
Наші стосунки загалом дуже хороші, він проявляє багато любові, і я теж його люблю, він ніколи мене не засуджує, завжди підтримує, часто турбується за мій стан. Я буквально зовсім недавно йому розповіла, що в мене не дуже із сексом, він образився, чому я нічого не говорила, адже він б мені допоміг, він думав, що я отримую задоволення, бо нічого не говорила. В нього є таке, що якщо він хоче, то він буде намагається робити все, щоб я теж захотіла, але кожного разу розуміла, що треба казати «ні» коли не хочу. На рахунок гігієни кілька разів натякнула на це, типу почисти зуби, бо він не чистить, помийся перед цим, в цьому випадку він мене не чує, хоче все швидко і все, що це не важливо. В житті в нас більш менш гармонічні стосунки, при сварках він спокійно говорить, багато компліментів дає так загалом. Загалом я в житті часто не можу людям відмовити, оскільки завжди здається, що я зроблю щось те, після чого мене розлюблять, не будуть поважати. Часто я іноді жертвую собою, щоб комусь сподобатися і вгодити, не знаю звідки це, можливо у минулому були пару епізодів, які так вплинули на мож ставлення до себе.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353703 для Марія Радченко
Я боялася відмовити хлопцеві, бо я практично завжди не маю потягу до сексу, і розумію, що пара не може жити без сексу, і кожного разу погоджувалася з надією, може захочеться і сподобається, але нічого не ставалося. В мене був страх, що якщо я не буду хотіти сексу, то хлопець захоче мати його з іншою, що йому буде не добре в цих відносинах, в мене є така проблема, що я не вмію сказати ні людям. Згодом хлопець дізнався від мене, що я маю такі нюанси, він почав розпитуватися, а чому ти раніше не говорила, що я не отримую задоволення, просто мені було соромно про це говорити, бо він в сексі старається завжди, прикладає багато зусиль, постійно питає чи добре все в тебе. У стосунках в нас все добре, він любить і підтримує мене, я теж його люблю, поважаю, я маю романтичні бажання: обійняти, полежати з ним, а сексу не хочеться,він хоче одразу секс.
психолог онлайн
Доброго вечора. Ви в багатьох діях жертвуєте , собою ,це не правильно .
Говоріть про свої багажання хлопцю : напр. Прохання дотримуватися гігієни, чистити зубы, проговоріть, що для Вас це важливий аспект, бо без цього ви не зможете розслабитись і отримати задоволення.
Ставте себе і свої бажання на перше місце( бо якщо Ви себене будете любити і цінувати, то партнер буде теж иак само до Вас відноситись), ви не повинні терпіти .