Девушка сказала что хочет пожить одна
Доброго дня
2.5 роки жили з дівчино , влітку зробив пропозицію.
Минулого року моя молодша сестра вступила до вузу і почала час від часу жити з нами , спочатку все начебто було нормально , дівчина і сестра спілкуються добре. Але періодами виникали якісь незрозумілі ситуації (ну коротше заважала нам третя людина в повсякденному житті).
Влітку я зробив пропозицію, планували весілля і т.д. В вересні знову до нас приїхала моя молодша сестра , і стало дуже помітно що нам це шкодить , що моментами ми навіть не можемо поговорити про себе вдвох вирішити якісь питання і т.д
Крайнього разу сестра приїхала на 3 тижні і майже постійно знаходилась вдома , я постійно на роботі (чергування доба через добу)
Я помітив що пропали відносини , треба нам шукати іншу квартиру жити вдвох окремо. Але дівчина зробила це самостійно , знайшла квартиру орендувала і сказала що втомилася від цього , якби я на пару днів раніше сказав про плани знайти іншу квартиру то цього не сталося б, а так вона вже все вирішила , хоче пожити одна, приходити до дому одна, сказала що ми не розстаємся якщо я цього не захочу. Для мене це виглядає так, наче ми вдвох розуміємо причину але переїхала вона від мене а не від сестри .
Зараз ми бачимося , але попросила не бути назойливим.
Обговорюємо плани що скоро знімемо окрему квартиру , весілля ніхто не відміняв.
Але боюсь що цей час життя окремо навпаки покаже їй що можливо так краще
Даремно я переживаю ?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго ранку, Igor!
цитата:
Даремно я переживаю ?
Вважаю, що тільки час покаже, даремно чи ні Ви переживаєте.
Попри це події останнього періоду і рішення дівчини, зокрема, привертають до себе підвищену увагу. Більше того, спонукають в чомусь важливому розібратись. Наприклад, у відсутності повноцінного діалогу між вами.
От ви ж могли відкриватись одне одному, коли відчували негативні емоції через присутність Вашої сестри. Чому промовчали? Що Вас особисто зупиняло?
Також, можете пояснити, чого саме Ви боїтесь? Про що йдеться на тлі того, що
цитата:
Зараз ми бачимося , але попросила не бути назойливим.
?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Тетяна Штапова
Вітаю.
"Даремно я переживаю ?"
В Вашому питанні вже є відповідь. Так Вам потрібна допомога чи щоб Вас заспокоїли?
---
Якщо вважати переїзд дівчини (з якою плануєте весілля) на іншу квартиру та її прохоння бути " неназойливим ", буденною подією, тоді да, даремно. Але ж, якщо її бажання " пожити одна" Вас турбує, то слід всеж прояснити ситуацію? Бо, якщо стикнувшись з маленькою проблемою( я б її назвала незручність, у вигляді перебування у вас сестри), ви не змогли домовитися, то як буде виглядати ваше подружнє життя при більш серйозніших випробуваннях?
Вміння слухати партнера, говорити про свої бажання та почуття, шукати компроміси- навики,які дуже знадобляться у подружньому житті. Але, мені здається, що з цим в вас,поки що, " питання".
"Але боюсь що цей час життя окремо навпаки покаже їй що можливо так краще"
---
Може й Вам "цей час життя окремо" щось покаже? Наприклад, що дівчина цього зовсім не боїться або ще щось?
Відредаговано автором 27-10-2023 12:00:44
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір. Можна цю ситуацію розглянути ще з одного боку. Як можливість познайомитись ще раз, позустрічатись та узнати один одного краще.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Igor, доброго вечора. Чи були Ви та дівчина задоволені вашими відносинами до того, як у вас час від часу почала жити сестра? Чому продовжували запрошувати сестру до вас, якщо бачили, що вона вам заважає?
цитата:
Я помітив що пропали відносини , треба нам шукати іншу квартиру жити вдвох окремо. Але дівчина зробила це самостійно , знайшла квартиру орендувала і сказала що втомилася від цього
Чому квартиру портібно було шукати вам, а не сестрі?
Напевно, дівчина вже не могла витримувати напруження і злилась на Вас із-за того, що Ви не змогли захистити ваш з нею простір. Ця ситуація могла змінити її відношення до Вас. Але від Вас в тому числі залежить, як далі будуть розвиватись ваші стосунки.
цитата:
вона вже все вирішила , хоче пожити одна, приходити до дому одна, сказала що ми не розстаємся якщо я цього не захочу. Для мене це виглядає так, наче ми вдвох розуміємо причину але переїхала вона від мене а не від сестри .
Зараз ми бачимося , але попросила не бути назойливим.
Дівчина збільшила дистанцію між вами. Що для Вас це означає?
цитата:
Даремно я переживаю ?
Можливо й краще, якщо вона Вами дуже розчарована.
Напевно, недаремно.