подруга з компанії любить , що робити щоб зберегти компанію і свою дівчину
у мене є компанія друзів та дівчина  з якою я маю романтичні стосунки, вони не знайомі,  в компанії є дівчина подруга, яка знала шо в мене є дівчина з якою я маю романтичні стосунки, бувши з подругою в мене вдома вона роздягнулася коли ми були у двох даючи натяки на продовження , шо тепер робити і як гуляти компанією дальше, якшо дівчина може образитися
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Важливо звіряти свої вчинки не з реакцією оточуючих, а зі своїми внутрішніми орієнтирами.
Якщо для Вас норм, що "подруга" роздяглась, то яка різниця, що подумають інші. Може Вам подобається мати більше, ніж одні стосунки одночасно.
Якщо не норм, то Ви так і кажете напряму "подрузі"- так не треба, бо в мене є дівчина і з тобою у нас нічого не буде.
І тоді ваше сумління в нормі, хто б як не пересікався в житті.
Знов таки, якщо з вашою дівчиною стосунки відверті, то можна їй розповісти про цей випадок, щоб вона розуміла, що та "подруга " має на Вас плани. Адже "подруга " може піти і далі, щоб Вас розсварити з дівчиною і "отримати собі".
Доповнення від автора
я не хочу романтичного продовження з подругою, а дівчина знаю про цю ситуацію і є напруга трішки, я старався їх познайомити але щось пішло не по плану, ми просто мовчали всі в кінці ми просто пішли від моїх друзів
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353926 для Наталия Горская
психолог онлайн
Це нормально, коли люди не хочуть спілкуватись, то вони мовчать.
Подруга з компанії не хоче ваших стосунків з іншою, тому не буде сприймати її охоче.
Дівчина знає, що ця подруга хоче Вас, то для чого їй це спілкування?
Здається, тільки Вам потрібно для чогось "налагодити" в цій ситуації щось.
Для чого?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353930 для Наталия Горская
я хочу налагодити все, щоб спокійно спілкуватися з компанією та дівчина не сприймала це так гостро. І незнаю, що робити, йти з компанії теж не вихід, бо там є люди які мені цінні
психолог онлайн
Так компанія ж -це не тільки та подруга, що роздяглась.
Можна спілкуватись з іншими членами цієї компанії.
Щодо вашої дівчини - їй все одно буде неприємно, особливо, якщо та "подруга " буде і надалі вживати якісь "заходи".
Навіщо їй та компанія ?
Можу припустити, що ваші стосунки поки на початковій стадії, і ваша дівчина поки не дуже впевнена в Вас, чи силі ваших почуттів, тосу їй може бути некомфортно в цій компанії.
Тоді важливо долати їй впевненості в тому, що саме вона для Вас важлива. Це може її дещо заспокоїти.
Хоча, якщо в цілому, то вона не повинна бажати спілкуватись з компанією, в якій до неї хоча б хтось ставиться погано, або не щиро.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
бувши з подругою в мене вдома вона роздягнулася коли ми були у двох даючи натяки на продовження
Цікаво, як Ви себе повели? Що сказали? Чи закрили це питання остаточно, аби воно знову не спливало на поверхню?
цитата:
шо тепер робити і як гуляти компанією дальше
Поясніть, в чому проблема?
Є компанія, яка складається з декількох людей. У Вас є право обирати, як спілкуватись з кимось особисто і компанією в цілому. Що Вам заважає визначитись?
цитата:
якшо дівчина може образитися
Дівчина може просто не хотіти гуляти в цій компанії. Може, навпаки, захотіти утвердитись в колі Ваших друзів. То нехай визначиться.
Якщо вона не ревнива і не має схильності щось Вам забороняти, то і будуйте з нею здорові партнерські відносини.