Подруга
Доброго дня,я дружила з дівчиною яка приймала нейролептика,вона ходила до психіатра. Але вона себе цим травила, і не довіряю психіатрам так як важаю що вони здирают гроші тільки. І я з нею часто про це говорила, рекомендувала краще більше гуляти та читати книги по психології. Вона не хотіла мене слухати але все таки рішилась на це. Все таки вона як я вирішала щось почала робити для себе так як перестала приймати ту хімію яка її вбьє . Все було добре певний час, але потім вона стала агресивна та у неї почались галюцинації, але я важаю що це особливість людини не хвороба. Вона почала кричати та агресивіти до мене, але я це терпіла. Були сварки та тому подібне, але ми спілкувались. Але з часом її поведінка мені набридла, а точкою стала наша сварка. Я перестала з нею спілкуватися, так як вона не вміла себе тримати в руках і іноді мене ображала. Я важаю що моєї вини немає якщо їй все одно на себе,але вона важає інакше
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Тетяна Штапова
Добрий день. Якшо психіатр виписує такі серйозні препарати, як нейролептики, значить у цьому є об'єктивна необхідність. Книжки з психології з галюцінаціями не впораються.
Яке у вас питання до психологів сайту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354052 для Віталія Юріївна
Хочу дізнатися чи правильно я поступила що перестала спілкування,атже я не вважаю себе винною в тому що з нею
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
не довіряю психіатрам так як важаю що вони здирают гроші тільки. І я з нею часто про це говорила, рекомендувала краще більше гуляти та читати книги по психології. Вона не хотіла мене слухати але все таки рішилась на це.
Ви пишете, що ви вважали назначені ліки пацієнтці психіатра ліками, які її вб'ють, потім неоднократно доносили вашу ідею подрузі, напевно під вашим впливом вона перестала приймати ліки. Це так? Чи я невірно зрозуміла?
Звідки у вас таке відношення до психіатрів? Чи були ви самі коли небудь на прийомі у психіатра?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Тетяна Штапова
Здравствуйте!
Как Вы сами считаете, если задаете этот вопрос? Вы понимаете степень своей ответственности когда убеждаете и настаиваете на своем субъективном мнении? Результат Вам виден, и галлюцинации не являются ее личной особенностью Вашей подруги!
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Юлия Витальевна Якименко
Доброго ранку!
цитата:
Я важаю що моєї вини немає якщо їй все одно на себе,але вона важає інакше
Здається, що і Ви сумніваєтесь у правильності своїх дій і рішень. Було б по-іншому, швидсе за все не звертались би на психологічний форум. А так видно, що черв'ячок сумнівів точить і не відпускає...
Тим більше, Ви не можете не зважати на наслідки своїх порад і впливу на подругу
цитата:
потім вона стала агресивна та у неї почались галюцинації
цитата:
я важаю що це (галюцинації) особливість людини не хвороба.
Що тут скажеш?.. Можливо, ви лікар за освітою. І можете чітко провести межу між симптомами хвороби і характерологічними рисами людини.
До психіатрів Ваше ставлення зрозміле.
цитата:
не довіряю психіатрам так як важаю що вони здирают гроші тільки.
А до психологів воно яке?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Доброго дня,я дружила з дівчиною яка приймала нейролептика,вона ходила до психіатра. Але вона себе цим травила, і не довіряю психіатрам так як важаю що вони здирают гроші тільки. І я з нею часто про це говорила, рекомендувала краще більше гуляти та читати книги по психології.
Марія, доброго ранку. Прогулянки та книжки по психології людини, яка не справляється зі своїми емоціями та має галюцинації, можна порівняти з призначенням вітамінів для хворого, у якого, наприклад, пневмонія чи інсульт.
цитата:
Все таки вона як я вирішала щось почала робити для себе так як перестала приймати ту хімію яка її вбьє . Все було добре певний час, але потім вона стала агресивна та у неї почались галюцинації, але я важаю що це особливість людини не хвороба.
Ви так вважаєте, і маєте на це право. Але чи стало краще Вашій подрузі після того, як вона перестала приймати нейролептики?
цитата:
Вона почала кричати та агресивіти до мене, але я це терпіла. Були сварки та тому подібне, але ми спілкувались. Але з часом її поведінка мені набридла, а точкою стала наша сварка. Я перестала з нею спілкуватися, так як вона не вміла себе тримати в руках і іноді мене ображала.
Подруга могла злитись на Вас, так як перестала приймати ліки за Вашою порадою, але в результаті стала ще гірше себе почувати. Ви їй порадили зробити те, що підійшло б Вам, - жити без ліків та читати книжки по психології. Але вона - інша людина. Не кожен може самостійно справитись зі своїми проблемами. Деякі люди відчувають настільки сильний душевний біль, що не можуть із-за нього жити звичайним життям. І прояви агресії - це спроба психіки хоч ненадовго зменшити цей біль. Ви оцінюєте поведінку подруги як здорової людини, якою вона швидше за все не являється. Їй потрібна допомога і психіатра, і психотерапевта.
цитата:
Якщо Ви взяли на себе відповідальність на психічний стан подруги, запропонували їй свої методи замість ліків, а коли їй стало гірше після відміни лікування, перестали з нею спілкуватись, то Ваш вклад є в те, що з нею зараз відбувається. Але в той же час Ваша подруга - доросла людина. Можливо, ця ситуація допоможе їй розібратись, до кого потрібно звертатись в ті періоди, коли вона відчуває сильні страждання та душевний біль.