Младший брат б‛є
В мене є молодший брат. Йому 17 мені 18 скоро 19. Ситуація така він може із-за маленької дрібниці вдарити чи щось в мене кинути. Я скаржусь баттькам.
Батьків він не слухає. Скажіть будь-ласка що робити?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
цитата:
Скажіть будь-ласка що робити?
Цікаве питання. А що Ви робите у відповідь, окрім звернення по допомогу до батьків?
До речі, про які дрібниці йде мова?
Чому скаржитесь батькам, якщо можете самі щось вдіяти?
Подумайте, що буде адекватним реагуванням на агресію молодшого брата без сподівань на втручання батьків? Як можете себе захистити?
Відредаговано автором 08-11-2023 16:30:24
психолог онлайн
Вы уже не маленькие дети, родители вряд ли могут глобально повлиять на брата и ваши отношения, поздновато уже.
А что с вами в эти моменты происходит?
Как вы сама себя можете защитить?
Давно ли подобное поведение от брата в вашу сторону?
психолог онлайн
Доброго вечора.
Шкода, що брат Вас б'є і не дослухається до батьків. Поки брат неповнолітній, батьки несуть відповідальність за його виховання (а не Ви). А коли йому виповниться 18, він сам за себе відповідає. До речі, усвідомлення таких дій, що не варто бити людей під час звичайних повсякденних конфліктів, з боку брата краще було б засвоїти раніше, інакше труднощів у взаєминах з людьми не уникнути.
Розкажіть, будь ласка, через що відбуваються сварки з братом? Які у Вас та у нього стосунки з батьками, як вони реагують на те, що відбувається? Чи можете Ви фізично ізолюватись від брата, коли Він розлючений? Чи є можливість почати жити окремо від батьків? Чи можете ви звернутися в поліцію з заявою про побиття братом?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Це в залежності від того, хто Ви? Хлопчик або дівчинка.
Якщо хлопчик, то тут скаржитись батькам - не варіант. Треба навчитись себе захищати: і фізично - діями, і морально - словами.
Якщо ж дівчинка, то слід знайти собі захистника - хлопця, друзів тощо, які зможуть Вас захистити. Бо батьки, як виявилося, не можуть.
психолог онлайн
Добрий вечір. Підтримую колег. Єдине, цікаво як ви відстоюєте власні кордони? Чи вмієте за себе постояти з іншими людьми? Якщо так, то що не дає відповісти братові. Або, можливо, тут мова про невпевненість ...