Чому хлопець себе так поводить
Сьогодні сталась непонятна для мене ситуація, я хочу щоб ви допомогли мені зрозуміти поведінку мого хлопця.
Сьогодні я виклала фотографію в соціальну мережу, і в той же момент фотограф ,який фотографував мене виклав цю ж фотографію собі в оригінальному форматі.В моїй фотографії я підправила собі підборіддя бо вийшло трохи не таке як у житті.Я сказала щоб хлопець не дивився і почала сміятись , мовляв «там є різниця у підборідді, тільки не порівнюй» він зробив скріни щоб порівняти, що для мене не було дивно, це було більше смішно.Далі через хвилину він сфотографував мене, на ліжку, я кажу —«для чого?»
-«Хочу сфотографувати твій підборідок» і починає сміятись, потім сфоткав животик який в мене також видніється трохи, і сміється.
Я кажу для чого це тобі а він «хочу пожартувати»
І сміється…
Допоможіть зрозуміти що це значить?Він трохи токсичний але це в рамках, я це помічаю і сприймаю нормально, але цей випадок мені не зрозумілий, справа в чому?Ми разом 2 роки, і живемо щасливо, але є моменти коли він веде себе дивно таким ось чином
Я підозрюю що це було насміхання,щоб понизити мені самооцінку, бо я самовиражаюсь через фотографії а він не може розібратись у своєму житті і хоче бути успішним але прямо зараз це важко, на це потрібен час, і через свою якусь невпевненість принижує мене…
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Самооцінка, тому і називається самооцінка, коли я сама оцінюю себе. Чим більш об'єктивно, незалежно і неупереджено, тим краще. Проблеми з самооцінкою, це саме про те, що я не можу і не вмію себе оцінювати об'єктивно і тому дозволяю іншим це робити. Скільки людей, стільки й думок. Погляди кожної людини суперечать поглядам інших. Більш того, одна і та сама людина може говорити чи думати по різному, через певні проміжки часу, в залежності від настрою, нової інформації і інших обставин.
Чим більше Ви приймаєте себе такою, як є - тим менше інші можуть Вас чимось зачипити і впливати на Вас.
І це чудово, що Ви розумієте його проблеми з впевненістю і як він може намагатися компенсувати їх, стверджуючись за Ваш рахунок.
І коли Ви через щось комплексуєте і довірливо ділитесь цією своєю слабкістю з близькою людиною, тим самим стаєте відкритою і вразливою для удару і цей удар очікуєте і він не змушує себе чекати, це дуже сумно.
Хіба близька, любляча людина це та, яка не підтримує і не втішає мене, а намагається скористатися можливістю зробити мені боляче?
При цьому використовуючи Ваші "підказки", на які саме мої болючі точки він може надавити ...
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вы сами же написали, что
цитата:
Він трохи токсичний
цитата:
він не може розібратись у своєму житті і хоче бути успішним але прямо зараз це важко, на це потрібен час, і через свою якусь невпевненість принижує мене…
Это и есть причина его поведение.
Но вы пишите, что вы принимаете это нормально.
Почему в этой ситуации решили тему создать?
Интересно еще, сколько времени готовы ждать, чтобы МЧ разобрался в жизни и перестал унижать вас?
Признает ли МЧ свою токсичность и то, что он унижает вас?
психолог онлайн
Доброго вечора. Чи говорили Ви партнеру, що Вам це не подобається?
Які у Вас запитання до психологів?
психолог онлайн
цитата:
я самовиражаюсь через фотографії
Ви б самовиражались через фотографії якщо б знімали самі. І не себе.
А в цьому випадку Ви просто хочете створити гарний образ себе для соцмереж, тобто ДЛЯ позитивного ОЦІНЮВАННЯ себе ІНШИМИ. Хіба це про САМОоцінку?!
Тим більше, що Ви й самі багато чого в собі не приймаєте. І цим провокуєте токсичного хлопця Вас підстьобувати. Бо показуєте йому свої СЛАБКІ місця, чим він і користається.
цитата:
Я сказала щоб хлопець не дивився і почала сміятись , мовляв «там є різниця у підборідді, тільки не порівнюй»
А цією фразою Ви самі підказали йому алгоритм дій. Якщо б Вам було все рівно, бо Ви впевнені у собі і приймаєте себе такою, яка Ви є, то і хлопець би не захотів робити підколи. А якщо б і захотів, в нього б нічого не вийшло.