Відносини з жінкою
Доброго дня! Скажіть, будь-ласка,я спілкуюся з жінкою-колегою.Начеб-то обоє зацікавлені в спілкуванні(чай,кава, обід, допомагаємо один одному).Чим можна пояснити,що коли на вихідному їй пишу, вона спочатку відповідає,а потім тривалий час не пише,хоча я впевнений,що вона прочитала моє повідомлення.Потім через дві-три години може відповісти.І це так дуже часто.Не хотіла б вона зі мною спілкуватися,то не спілкувалася б і часто сама першою не писала як вона періодично це робе.Вона може так робити спеціально?
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Денис!
Так, звісно, вона може це робити спеціально. Якщо схильна до маніпуляцій. Схильна, як вважаєте?
Ще, як варіант, швидко і вчасно відповідати можуть заважати обставини і люди поруч. Пона ж живе не сама? З ким?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354501 для Павел Леонидович
Помічав деякі маніпуляції з її боку,але гадав,що це мені здається.Але коли пишу-спочатку швидко відповідає,а потім далі на пару годин пропадає,і може відповісти.Їй ніхто не може заважати і вона без телефону та інтернету не може більше 5 хв.Чого вона так робить, чого хоче добитися?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день, Денис!
Ми можемо тільке гадати про причини поведінки Вашої колеги.
Чи були у Вас спроби просто запитати її про це?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
цитата:
Вона може так робити спеціально?
Як на мене, то Ви обрали "логічний" і вельми хибний шлях. З'ясовувати мотиви поведінки іншої людини в треттіх осіб.
Краще поцікавитись у тієї жінки. Однак Ви не наважуєтесь.
Питання, чому?
Що заважає?
Зрештою, яка "радість" для Вас підсвідомо перебувати у невизначеності?
Відредаговано автором 12-11-2023 17:47:24
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Їй ніхто не може заважати
Тобто?! Вона живе сама? Або її не турбують близькі? Хтось може захворіти, наприклад, чи попросити про якусь допомогу. Ще вона може бути зайнята приготуванням їжі чи прибиранням в квартирі (будинку).
цитата:
вона без телефону та інтернету не може більше 5 хв.
Вона інтернет-залежна?
цитата:
Чого вона так робить, чого хоче добитися?
Про справжні причини ніхто не зможе сказати, бо психолог - це не той, хто бачить скрізь стіни або вгадує почуття та думки людини, яку навіть ніколи не бачив. Але, якщо людина НІЧИМ важливим не зайнята (а цього ми не можемо знати) і не відповідає, то таким чином просто ігнорує того, хто пише, знецінює його. Чи набиває собі ціну. І якщо -
цитата:
Помічав деякі маніпуляції з її боку,але гадав,що це мені здається.
то ймовірно це робиться спеціально.
Але, якщо враховувати:
цитата:
Але коли пишу-спочатку швидко відповідає,а потім далі на пару годин пропадає,і може відповісти.
то може Ви просто набридаєте їй цією перепискою? Може для неї це ЗАБАГАТО?
Я б запитав на Вашому місці її про це.
психолог онлайн
Чи є ймовірність, що вона відповідає по мірі можливості і на вихідних у неї є справи?
Що саме вас тривожить у цьому?
Чи можете ви задавати пряме запитання про те, що вас хвилює, саме своїй подрузі?