минуле моєї дівчини
Ми почали зустрічатися з дівчиною , було все дуже класно , от я зрозумів , що саме таку дівчину я шукав! і якось в один момент я вирішив запитатись за її минуле , і вона сказала що в неї не було ніколи відносин! а потім я запитав , чи було щось в плані інтиму ,вона сказала був 1 раз , майже з незнайомим для неї , була під алкоголем . Каже що просто було цікаво які це відчуття і щоб потім її кохана людина не думала ,що з нею щось не так ( уявіть які в неї були думки) Але вона довірилась мені це розказати , але іноді ці думки мені заважають і я інколи її це згадував і кажу «ну от як ти могла так зробити « типу це прям ужас. Вона все це розуміє і каже шо це помилка , що якщо ми б зустрілися раніше нічого такого не було , але на те що я це згадував , вона дуже погано реагувала, інколи навіть сварились
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Марк, вам дівчина довірилась і відверто розповіла про свій перший секс. Це означає, що в неї до вас дійсно довіра. Це дуже важливо в стосунках. Саме довіра. Тоді і Ви, замість дорікань і згадувань про це теж довіряйте близькій для Вас людині. Звісно, коли людині дорікають, вона буде злитися. Це нормальна реакція. Ніби коли на вас хтось нападає, як Ви будете реагувати?
психолог онлайн
Вітаю. Ви замислювалися чому саме вас хвилює цей випадок і чому хочеться засуджувати дівчину з цього приводу? Погоджуюсь з колегою, що відповіла вище - люди дратуються якщо їм дорікати на те, що самі вони довірили вам як може ось такий неприємний досвід? Можливо, у вас була якась умовна "ідеальна дівчина" як образ і цей образ наштовхнувся на живу людину?) Насправді дуже добре, що ви визнаєте що щось тут не так і шукаєте поради. Якщо буде можливість - я б радила вам звернутися до спеціаліста за порадою, щоб навчитися краще себе розуміти і щоб вирішувати конфлікти (як внутрішні так і зовнішні) більш конструктивно у майбутньому. Сил вам!
Доповнення від автора
просто тяжко приймати, що це було з незнайомою людиною, яку вона не любила і не відчувала ніяких почуттів і це все по пʼяній відбувалося просто заради цікавості від самого процесу.як на мене дівчина, яка себе поважає ніколи такого не дасть зробити з своїм тілом,знаючи людину перший день.Але вона сказала що їй краще було зробити так , щоб не було ніякої привʼязаності , почуттів і тд …і щоб більше ніколи не бачити його. щоб просто скоріше забути це.Знаючи її , інколи в шоці , що вона колись могла таке зробити. Вона дуже вірна , не дає ніяких поводів для сумнівів в ній ,дивиться на мене такими закоханими очима і крім мене нікого не бачить ( каже що в перше в когось так влюбилась) і мені так добре з нею , я просто бачу як і їй теж дуже добре зі мною , але чомусь інколи мені ці картинки появляються в голові . Я розумію , що так немає бути , мені 21 , це теж мої перші відносини, але до неї теж був інтим 1 раз ( можна сказати теж від цікавості) але це було не з першого разу , секс відбувся після 2 тижнів знайомства, і вона також про це знає і їй всерівно на це
Доповнення від автора
колись із за цеї історії , у мене не було великої довіри до неї , але з часом я зрозумів , що я почав їй довіряти , так як немає якіх поводів для цього
психолог онлайн
чому ви не довіряли їй? І чи це вийняток, а загалом ви схильні ставитись до людей з довірою?
психолог онлайн
Марк, ніби Ви не знаєте, як в підлітковому віці ми намагаємося довести , що ми дорослі, або, всі дівчатка вже знають про інтимний досвід, а я ні... Це могла будь-яка спонтанна ситуація, щоб щось довести одноліткам, подругам. Але ж ви з дівчиною вже виросли і свідомо прийняли рішення бути разом. У всіх є який минулий досвід, але ж ми за це не меньше кохаєму близьку дюдину. )
Доповнення від автора
не сильно довіряв людям взагалі , але після того як я почув її історію , то тяжко було спочатку довіритись , типу в голові була ситуація зробила раз так на пʼяну голову могла і другий раз зробити , але на данний момент я зрозумів шо вона вірна , і тоді це була сумна помилка , до того ж до 20 років вона і так трималась , поки її однолітки вже давно всі пробували
психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Можливо, проблема полягає десь глибше. І вона саме в базовій довірі яка у вас не завжди виникає. Тобто, оточення було таким, яке сформувало у вас базову тривожність і цей випадок просто це іллюструє. Ще раз дам вам пораду звернутися до спеціаліста і попрацювати над цим. Ви вже зробили великий крок коли визнали що щось не так. І психотерапія допоможе вам подолати такі емоції і в майбутньому не конфліктувати з близькими людьми.
Доповнення від автора
просто хотів бути перший у своєї коханої дівчини в плані секса також , а вона каже для мене ти перший навіть в плані секса , я минулу помилку не рахую за секс! але всерівно в голові рахую шо тут я не перший
Доповнення від автора
психолог онлайн
Mark, Вам важливо для себе зрозуміти одну просту річ: в кожній людині є багато складових частин, ми всі - неоднорідні. В тому числі є частина, яка проявляється в стосунках: вірна, романтична, ніжна та любляча. Вона є і у Вас, і у дівчини. І Ви про це добре знаєте.
Але ще є така частина, яка схильна до авантюр та ризику: з жагою до нового досвіду, цікавістю до життя, любов'ю до експериментів тощо. І вона є, не тільки в Вас, але й в дівчині. Як і в кожному з нас. І ось саме ця частина і проявила себе в тій ситуації з першим сексуальним досвідом. У Вас же була схожа ситуація? І теж БЕЗ кохання (бо яке кохання через два тижні знайомства?!). І ця ситуація теж Вас не дуже гарно характеризує. Якщо не знати про те, що у Вас є й інша частина - вірна й любляча. Як і у Вашої дівчини.
психолог онлайн
Доброго дня, Mark!
цитата:
але іноді ці думки мені заважають і я інколи її це згадував і кажу «ну от як ти могла так зробити « типу це прям ужас.
цитата:
Проблему Ви описали. Свої бажання також.
Чи можете лаконічно сформулювати, в чому Ви зацікавлені під час спілкування на форумі?
Напевно, Ви розумієте, що змінити минуле не вдасться. Заплющити силою очі - теж. Тож, ймовірно, є складнощі з думками, почуттями та діями. Я правильно розумію?
Можливо, дошкуляє невизначеність, а що робити з установкою, ніби Ви повинні бути у дівчини першим сексуальним парнером?