Фінансова допомога від батька
Я трошки у розпачі. Не знаю як себе повести в цій ситуації.
Живу з мамою за кордоном. Грошової підтримки не потребую. З татом останнім часом спілкуємось рідко. Нещодавно він мені сказав: Доню, через тиждень скинь мені номер своєї картки, я тобі трохи грошей відправлю.
А я... Не знаю навіть як на це реагувати. Я говорили що я в порядку і що у нас все є.
Він хоче допомогти. Це зрозуміло. Він також іноді закидує мені гроші на телефонний рахунок(в рандомні моменти), і я йому дуже вдячна і дякую завжди.
Але дати йому номер своєї картки - це дати дозвіл кидати мені кошти коли завгодно. І я не думаю що хочу приймати таку допомогу від батька.
Я не знаю чи він образиться якщо я відмовлю йому.
Я не хочу псувати стосунки. Можливо це важливо для нього? Не знаю.
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Єріка, доброго ранку. Що для Вас означає отримувати гроші від батька? Які у Вас з ним стосунки? Що може відбуватись, якщо Ви не дасте номер картки, і тато образиться?
психолог онлайн
Вітаю, Еріка.
цитата:
Яку плату ви маєте віддати за гроші? А яку «допомогу» від батька ви б хотіли?
Ви написали, що спілкуєтеся дуже рідко. Чи є близькість і теплота у ваших стосунках? Як давно ваші стосунки стали такими?
психолог онлайн
Наталия Горская
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Єріка!
цитата:
Я не хочу псувати стосунки.
Не хочете псувати, то й не робіть цього.
цитата:
Можливо це важливо для нього?
Скоріше за все, так і є. Мабуть, віддає запізнілі "борги". Не грошові, звичайно. Напевно, відчуває щось схоже на провину перед Вами у виконанні батьківського обов'язку. Хоча достеменно лише він знає.
От тому перш, ніж приймете рішення, поспілкуйтесь з ним(!)
Спробуйте почути і відчути його - що він насправді хоче для себе, надсилаючи Вам гроші. Спробуйте виразити свої почуття з приводу його пропозиції і свою неготовність її прийняти.
Розмову, до речі, можна провести настільки делікатно, що в результаті ані Ви, ані він не відчуєте образи чи чогось подібного. Тобто, м'яко по формі і водночас твердо по суті.
Як мені здається, ця ситуація може стати в якійсь мірі проривною у стосунках між вами. І надважливою для Вас плані особистісного розвитку. Бо там йтиметься про почуття, про уміння їх адекватно і конструктивно доносити рідній людині, про особистісні межі, що можуть бути у відповідному контексті усвідомлено гнучкими.
Ще пропоную Вам переглянути відео. Звичайно, воно не буквально пов'язано з Вашим питанням, але в цілому з тої теми.
ДЕТИ - РОДИТЕЛИ. КТО КОМУ ДОЛЖЕН?
https://upsihologa.com.ua/audio-video-462
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354960 для Владимир Анатольевич
Дуже дякую за пораду
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня Єріко!
Як на мене, ключова фраза у Вашому зверненні до психологів це: "І я не думаю що хочу приймати таку допомогу від батька..."
Насправді, для чоловіка, в якому б він не був віці, а тим паче, для батька, архі важливо відчувати себе спроможним допомагати та опікуватися... Вік та статки дітей не мають значення...
Інша справа, що криється під Вашим відвертим внутрішнім опором та небажанням отримувати ці гроші?
І чи не є бажання батька мати можливість "кидати" гроші на Вашу картку, певною можливістю щось "спокутувати" чи "загладжувати" перед Вами?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Звісно, що це є важливим для батька, Єріка.
Бо тоді він відчуває себе потрібним. І в нього є ще один сенс для існування.
А щоб не кидав гроші без Вашого дозволу - попередьте й попросіть його про це.
Не думаю, що він Вас не послухає.
Відносини з батьком для дівчини - це відносини з чоловіками в майбутньому. Тож намагайтесь підтримувати їх в здоровому стані.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354974 для Алла Григорівна
Дякую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354953 для Тетяна Штапова
Дякую що відгукнулись, я вже простіше до цього ставлюсь)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354955 для Уляна Іванівна
Дякую за відповідь, мій стресс минув😅
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354984 для Павел Леонидович
Дуже дяку)