Переспала з малознайомим хлопцем, тепер щось мучає
Я давно розійшла з хлопцем і сексу не було, і підвернулася вечірка, де всі були п'яні, і я переспала з мало знайомим хлопцем свого друга, ми разом були цілу ніч, все добре було, але мало знайомий хлопець такий холод різкий проявив, що розтірялася, що робити, ми наче нічого не обговорювали про нас, воно якось не хотілося, після п'янки було погано мені. Але він як ні в чом не бувало, спілкується з друзями, нічого мені не писав, типу було і було... тепер якось не дуже себе почуваю, більше всередині мучає...
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго вечора!
Розкажіть, будь ласка, детальніше, про свої емоції після сексу з тим хлопцем. Що саме Вас мучає? Що саме маєте на увазі під різким холодом?
Я так розумію, що секс на одну ніч - це зазвичай не властива для Вас поведінка, в тому числі тому Вам після цього було некомфортно. Також важливий момент, що Ви пригадали про розставання з колишнім, перш ніж розповідати про незнайомця. І що згадали про емоційний холод від сексуального партнера.
Тобто, Ваша історія може бути, більшою мірою, навіть не про секс, а про почуття всередині Вас і те, яким чином вони реалізуються. Імовірно, Вам не вистачало якихось емоцій, які були в стосунках з колишнім, тому Ви намагалися реалізувати їх через секс, але це не задовольнило Ваших емоційних потреб і викликало погіршення настрою. Але це лише припущення, хотілося б почути Вашу версію.
психолог онлайн
Вітаю
З того, що ви описали, виникає враження, що ви ніби свідомо погодились на "просто секс" на вечірці, але несвідомо хотіли зовсім іншого.
Насправді тема сексу і сексуальності набагато глибша, ніж може здатися на перший погляд і на це можуть впливати дуже різні чинники, але є декілька питань, з яких, як на мене, варто почати.
Загальні:
- що для вас секс?
- як про секс говорили і чи говорили у вашій сім'ї? як мама комунікувала про себе як про жінку?
Стосовно вашої історії:
- ви б хотіли стосунків з цим хлопцем? яких?
- якщо відповідь на попереднє питання "так", то виникає наступне: вам подобався цей хлопець і до цього і ви були б не проти стосунків з ним, чи це бажання з'явилось після сексу і ночі разом? як ви почувались разом з ним?
З того, що вже відомо з вашого опису, можна припустити, що ви зараз можете відчувати сором, бо секс на один раз це щось заборонене, брудне ітп і тому вам хочеться продовження стосунків, як виправдання, щоб цього не відчувати.
Та/Або ви насправді прагнете зовсім іншого рівня і глибини стосунків, але чомусь вважаєте (скоріше несвідомо), що секс обов'язково говорить про їх початок, тому можете почуватись розчарованою і розгубленою, бо хлопець не діє так, як ви могли б очікувати.
В будь-якому разі, хочу змістити ваш фокус уваги з того "чому він так робить", на ваші почуття і питання що саме ви відчуваєте, чого хочете, що подобається, а що ні.