Жена хочет развестись
Добрий день з жінкою одружений вже 7 років є спільна дитина дівчинка живемо в спільній квартирі на яку збирали разом.
На початку відносин все було добре була любов, ніжність, забота, і т.д. але після народження дитини я розслабився став приділяти менше уваги і взагалі наші відносини напружилися дружина просила піти може до психолога якось вирішити це питання , я сказав що все нормально не видумуй. Давала багато шансів щоб я якось помінявся але всі їх провалив. Після того як почала їздити на роботу в польшу почали появлятися різні чоловіки колеги з якими вона переписувалася на що я бурно відреагував, рік назад узнав що в неї була інтрижка устроїв скандал не знаю чи був секс, але сказав що пробачив її . Але всередені не пробачив і часто задовбував її по тому поводу всякі переписки продовжувались і не одноразово я взламував її сторінки і находив переписки з фліртом і ось я рішив запропонувати розвестися вона не була проти бо я так розумію давно цього хотіла. Але я не хочу ламати сім'ю бо люблю дитину я не розумію як краще поступити чи правильно я поступаю чи треба її відпустити. Попросив в неї ще один останій шанс але сказала що ні, що їй потрібен чоловік який буде робити її щасливою ,а не чоловік якого вона буде навчати його робити її щасливою якось так. Я розумію що наробив багато помилок і скоріше за все вже нічого не повернеш і треба тільки розвестись, але всеодно всередині є така надія на те що можна все вернути але напевно вже піздно і треба просто відпустити її. І я не можу перестати моніторити її соц сети і це мене бентежить що мені робити.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
цитата:
Попросив в неї ще один останій шанс але сказала що ні
Співчуваю Вам.
цитата:
що мені робити
Що робити? - роботу над помилками(!)
Також вчитись брати відповідальність за свої слова. Ось за ці
цитата:
я рішив запропонувати розвестися
. І дії
цитата:
Давала багато шансів щоб я якось помінявся але всі їх провалив.
Добре, що Ви Багато чого уже зрозуміли. Це про те, що сталося. І що до цього призвело.
Ви навіть бачите свою частку внеску в теперішню ситуацію.
То беріть повну відповідальність за свої вчинки і спосіб життя в шлюбі. Змінюйте себе безвідносно - залишитесь з дружиною чи ні.
Не виключено, якщо вона відчує Ваше справжнє прагнення цінувати її і відносини з нею, Ваше намагання усвідомлено будувати стосунки, в яких буде взаємна любов і повага, уміння вести діалог і конструктивно вирішувати розбіжності, то сім'я збережеться.
Вважаю, що співпраця з психологом буде для Вас вельми корисною. Адже самотужки цей шлях долати і довго, і не завжди ефективно.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Якщо жінка говорить про розлучення - це не просто слова, це підготовка до дій. Намагайтеся не робити помилок.
Не тисніть на дружину, їй потрібен особистий простір, щоб розібратися у своїх почуттях. Не влаштовуйте драматичних сцен. Не намагайтеся купити її кохання за допомогою подарунків та квітів. Це вже не працює. Не слідкуйте за дружиною та не перевіряйте її телефон.
Лаятися з дружиною чи якось її лякати не треба. Якщо вона запропонувала розлучення – спокійно рухайтесь у цей бік. "Розлучення, так розлучення". А далі Ви з холодною головою плануєте життя після розлучення. Прийміть рішення: Хто і де житиме? Як подати заяву? Що буде з майном?
Хочу наголосити – дружина зрозуміє, якщо Ви блефуєте. Потрібно по-справжньому планувати жити без неї. При цьому не треба себе накачувати злістю та негативом – що голосніше Ваша істерика в цей момент, то більше Ви пошкодуєте про це у майбутньому.
Тому прийміть як факт: розлучатися доведеться в будь-якому випадку і альтернатив у Вас немає. Якщо дружина припускає можливість розлучення, то і психологу допомогти Вам буде складно. Вам здається, що ваші проблеми в цілому вирішуються, але жінка,. можливо, не хоче їх вирішувати.
Відредаговано автором 19-11-2023 17:58:17
психолог онлайн
ДОброго часу доби!
Співчуваю, історія дуже емоційно вразлива...
цитата:
всередині є така надія на те що можна все вернути
На чому вона базується?
Що Вам дає підставу надіятися, що дружина передумає?
цитата:
що мені робити
Я б радила вибрати фахівця та попрацювати з психолгом.
Після розпаду сім'ї, або обидва або хтось один із пари виходить з хибним уявленням про себе. Я б не радила зараз робити аналіз помилок. Варто дати собі спокій, ментально та емоційно відновитися. А вже коли Ви будете в більш ресурсному стані та якщо ще залишиться потреба розбиратися в помилках - от тоді у Вас буде можливість, без самознищення в них розбиратися.