Різке припинення спілкування/Псигологічна гра?
Познайомились з хлопцем через інстаграм,ніколи не бачились.Він був досить активним,компліменти,спілкування,дзвінки.Навіть за кермом умудрявся писати.голосові,відео.Попереджував ,що не зможе відповісти в такий-то момент і так далі.Працює з психологом після важких відносин.Сказав ,що не хоче любові та відносин.Але говорили ми про все на світі,ніби близькі друзі.Я також не прагнула стосунків,але була милою з ним.В результаті чого він в якийсь момент заблокуавав мене без причини.
Я по месенеджеру cпитала в чому річ,він сказав що пізніше скаже.Розблокував ,щось наплів ,ну я і вирішила не виясняти дальше причину такої поведінки.Потім знову заблокував.Але не блокував в месенеджері,десь за тиждень я туди написала,що спілкування можна завершити по-дорослому.
Після чого він записав голсове по типу, що відносин не хоче,що він там захворів.зараз нізким не сппілкується і інша дурня.+ ще одне окреме голосове на повишеному тоні (у нас була домовленість слово пароль якщо хтось комусь подобається говорить Київ ,якщо взаємно то Київ у відповідь,а якщо не взаємно то умовна москва)почав говорити типу-і ще одне Київ .москва,Мельбурн,Мінск,перечислювати міста ,я прослухала і забила .він видалив переписку і заблокував.
пізніше записав голсове,Що він згодний що його поведінка дивна,але він не давав надії та обіцянки на стосунки.ми про стосунки навіть не говорили.і я не говорила .що до нього щось відчуваю.Просто спілкувалась з ним по-людськи.
я запропонувала розійтись мирно і він ніби погодився.
не блокує.
але мене зачепило таке відношення.в мене вперше таке .
і мене гризе ця ситуація.
Чому люди так себе поводять?
я би прийняла прричину на свій розсуд,якби так часто зі мною було,а це в перше таке.
І ще він мені сказав ,що в мене характер ,що я люблю тих хто мене не хоче.
Підозрюю що то можлива гра з його сторони?
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Доброго вечора!
Ви праві стосовно психологічної гри. Проте, не факт, що ця гра усвідомлена. Часто підсвідомі імпульси та сценарії з дитинства штовхають людей на те, щоб не говорити про свої почуття і потреби прямо, а спілкуватися мовою маніпуляцій. І лише Вам обирати, залучатися до таких ігор чи ні.
психолог онлайн
Марія Радченко
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго дня!
цитата:
Підозрюю що то можлива гра з його сторони?
Можливо, гра. Можливо, ні. Ніхто достеменно не знає, навіть, скоріше за все, й він, адже далекий від душевної рівноваги через
цитата:
після важких відносин
Наразі важливіше інше - чим саме ця історія Вас так сильно зачепила?
Напевно, не очікували такого розвороту подій... Але втягнулись... дали себе втягнути у дивний сценарій, де Вас сприймали в якості об'єкта.
Отже, ситуація підсвітила певну Вашу вразливість... І з нею, вважаю, корисним буде розібратись.
цитата:
Чому люди так себе поводять?
Теоретично причин багато. Не вміють по-іншому, не здатні по-іншому, не готові до зближення цивілізованно з повагою до себе і до іншої сторони. Загалом-то, поведінка того хлопця має ознаки межового рівня побудови психіки, для якого характерні різкі коливання намірів, настроїв та непослідовної поведінки.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір. Річ не в тому, як хлопець себе веде, річ в тому, що із Вами відбувається в такій ситуації, коли до Вас ставляться неочікувано для Вас, що Ви відчуваєте в такому випадку. Тим паче, ніхто нічого один одному не обіцяв...
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Київ, Київ! Я Хьюстон! Як чути?! Прийом?! - Хьюстон, у нас проблема!))
Чому люди себе так поводять? Важливо не узагальнювати, люди різні і поводять себе по-різному. Чому він так себе поводить? Може бути - контрзалежність, як мінімум, межовий розлад та інші суто індивідуальні причини.