Чоловік з дитиною і сприйняття
Коли чоловік бере свою двох річну дитину до себе додому,я не можу з ним і дитиною разом ночувати у ліжку ,йому роз'ясняю як те що просто не готова до такого .
На що від дуже обурюється щодо цього приводу і говорить прибрати свою гоноровість
Як з ним правильно поговорити і роз'яснити цю ситуацію
Питання від: ; Вік: 22
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Добрий день. А навіщо чоловік бере з собою дитину у ліжко? І що ви при цьому відчуваєте?
психолог онлайн
Доброго часу доби.
У який спосіб ви пояснюєте? Можливо, варто говорити через «Я» посилання. Наприклад: «Мені не зовсім зрозуміло , чому твоя дитина має спати з нами в ліжку…і вдатися до розʼяснення, що дітям не варто спати з дорослими…»
Можливо тут про спосіб комунікації у вашій парі.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
Як з ним правильно поговорити і роз'яснити цю ситуацію
Варто усвідомити кілька складових цієї ситуації.
Перша - чоловік намагається вкласти дитину від іншої жінки разом з Вами у ліжко. А Ви до цього не готові. Ви проти.
Друга складова - він ще й Вас намагається "обламати", мовляв
цитата:
прибери свою гоноровість
Тобто не чує Вас і не поважає Вашу позицію.
Для мене очевидно. що ці дві обставини між собою тісно пов'язані. І вони обидві нам багато чого говорять про характер чоловіка.
Щодо пояснень і роз'яснень. Упевнений, що Ви вже спробували йому довести свою точку зору з приводу ситуації і своєї реакції. І що змінилось?
От в тому-то і справа. Якщо словами не доходить, то потрібні переконливі дії. В цьому випадку, як, напевно, здогадуєтесь, можливі кілька сценаріїв розвитку.
Тому спитаю. Ви готові зустрітись з його непоступливістю, гнівом?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
А хіба це гоноровість?!
Можна спробувати йому уявити, як би він зміг ночувати в одному ліжку з Вашою дитиною від попереднього чоловіка, якщо б так було? Тобто помінятися з ним місцями, коли дитина для нього - чужа, від іншого чоловіка. Як би він себе тоді почував? Зміг би спати разом чи ні?