Что делать если мужчина не хочет жениться?
Здрастуйте!
Мы с мужчиной живём более года вместе, но сейчас возникла проблема с офиц. Браком.
Ибо он упирается и говорит, что я на него давлю и через силу он делать ничего не будет.
Раньше была беременность, но он и тоже тянул до 3х месяцев, пока не случился выкидыш.
Я на время забыла об этом, но очень обидно, что он так и не взял ответственность.
Теперь ситуация повторяется, он планирует ребёнка, но при этом ничего о браке.
И даже сейчас всячески успокаивает, что он не бросит и тд.
На секунду, ему на 21 год больше.
Я не понимаю, какие компромиссы искать.
Мы каждый день на этот счёт ссоримся, а я чувствую себя в ловушке.
Угрозы, шантаж и тд не помогли.
Мирный диалог тоже
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Елена Владимировна Мороз
Вітаю, Ліліє. Шкода, що ваші очікування не справджуються. І ви проживаєте всі ці почуття.
У вашому тексті крик «як заставити його женитися» Які потреби у вас за цим бажанням?
Технічно рекомендація може виглядати так: ви сідаєте і обговорюєте конкретний відлік часу, через який розписуєтесь. У разі ні- обговорюєте що розходитись, закінчуєте стосунки і т.д. Діалог, а не ультиматум дозволить бути вам у позиції партнерів, рівних. Було б добре звернутись на фалісітацію до психолога, який працює з парами
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброе утро, Лилия!
цитата:
Вас можно понять. Особенно, учитывая
цитата:
Но давайте все же кое-что уточним. Я правильно понимаю, что мужчина старше Вас на 21 год?
цитата:
Звучит немного странно - "он планирует ребенка." А Вы? Вы хотите ребенка от человека, который уже себя в недавнем прошлом "ПРОЯВИЛ"?
цитата:
Угрозы, шантаж и тд не помогли.
Думаю, оправданно посмотреть на ситуацию под другим углом.
Что Вас заставляет так упорствовать в стремлении выйти замуж за того, кто этого не желает и всеми своими действиями это желание демонстрирует???
Скажите, Вы его любите?
цитата:
К сожалению, Вы, действительно, в ловушке. Причем сами туда забрались. Или поддались на чары зрелого мужчины.
цитата:
Угрозы, шантаж и тд не помогли.
Мирный диалог тоже
Кажется, Вы испытали все из репертуара "не мытьем, так катаньем". Что остается?
По-моему, не с мужчиной нужно разбираться, а Вам с собой(!)
Какую модель отношений пытаетесь реализовать? И почему для ее реализации выбрали партнера именно ТАКОГО типа? Ответы определенно лежат в глубине Вашей личности, а не на поверхности.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355144 для Владимир Анатольевич
Да, он старше на 21 год
Я не люблю слишком долго тратить время на пустые отношения.
Потому всеми силами веду его к логическому заключению.
В какой-то степени для меня это похоже на соревнования.
психолог онлайн
цитата:
Я не люблю слишком долго тратить время на пустые отношения.
Это уже из темы понятно. К тому же,
цитата:
В какой-то степени для меня это похоже на соревнования.
Но это не про отношения. Это про другое.
А любите ли этого мужчину?
Если не любите, то чем обусловлено Ваше желание "дожать" его?
цитата:
Потому всеми силами веду его к логическому заключению.
Слово "заключение" в данном контексте звучит почти буквально.
психолог онлайн
Доброго дня Лилия!
Співчуваю Вам, адже якщо чоловік до такого віку ще не визрів взяти відповідальність на себе за сім'ю - це вже проблема.
Ви правильно робите, що ставите запитання стосовно шлюбу, особливо, якщо плануєте мати спільних дітей.
Те, що він Вам говорить, що не кине, насправді, фікція... Адже, як він може бути в цьому впевнений, якщо не впевнений, взагалі, у ваших стосунках?
Насправді, штамп у паспорті потрібен більше чоловіку, бо жінка, живучи інтимним життям, і так чоловіка сприймає як пару. А от для чоловіка просто інтим чи проживання разом - найчастіше, розвага. Тому, який сенс йому одружуватися, якщо він і так має вже все, що хотів від жінки?
Як на мене, Вам потрібно дуже добре замислитися, чи потрібні такі відносини? Інша справа, що Ви прив'язалися, прилипли і не знаєте, як правильно діяти вже в тих реаліях, які є. Адже, шантаж та маніпуляції, навряд чи, зміцнять стосунки, а якщо і змусять одружитися, то, навряд чи зроблять стосунки щасливими: залишиться образа і бажання вирватися...
На сьогоднішній день, можна констатувати, що у Вас вже є залежність від стосунків. А в такому стані, навряд чи вистачить сил переломити ситуацію на краще...
Моя думка, що почати потрібно не з намагання розірвати щось, а з роботи над собою, своїм внутрішнім світом та зовнішнім простором... Це додасть Вам сил і зробить Вас самодостатньою ( не плутати, з самостійною)
психолог онлайн
Доброго дня Лилия!
Співчуваю Вам, адже якщо до такого віку ще не визрів взяти відповідальність на себе за сім'ю - це вже проблема.
Відредаговано автором 22-11-2023 15:40:41