Чи продовжувати надалі в цьому місці працювати
Доброго дня!Я працюю в супермаркеті кассиром,але зараз мене майже як два місяці перекинули на кулінарію в дпопомогу,бо дівчина на тривалому лікарняному,а людей на ній не вистачає.Спочатку все було добре,але через певний час,мені фізично стало важко там робити,бо хвора спина(радиткуліт),постійно скаче тиск,ще й психіка пошатнулась,я за хвилину можу поплакати.сміятись потім кричати і знову плакати...Я можу і речі кидати .Я казала директору про це і що я хочу на кассу,бо мені важко на кулінарії,на що вона відповіла,що я ж обіцяла.А я як йду на роботу мені плакати хочеться...Дуже нестабільний емоційний стан,ще й директор з нами матами розмовляє.Окрім того,що грубо щось може сказати,так ще й з матами при покупцях або інших співробітниках...Вона мені відмовляє у поверненні на те місце на яке я прийшла працювати..У мене ще навчання у вузі і через роботу я не можу сконцентруватись...
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго ранку"
цитата:
Вона мені відмовляє у поверненні на те місце на яке я прийшла працювати..
цитата:
Дуже нестабільний емоційний стан,ще й директор з нами матами розмовляє.Окрім того,що грубо щось може сказати,так ще й з матами при покупцях або інших співробітниках...
От скажіть, яка вигода погоджуватись терпіти пригнічення і образи?!
цитата:
У мене ще навчання у вузі і через роботу я не можу сконцентруватись...
Окрім "кусня хлібу", на цій роботі втрачаєте здоров'я, а ще й утруднюєте собі навчання. До чого призведе такий перебіг подій, якщо його не зміните?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго дня! Ви навчаєтесь у ВНЗ і працюєте у супермаркеті. На роботі вас перевели з місця касира у відділ «кулінарія» за вашою згодою. Але з часом вам стало важко працювати в кулінарії і ви хочете змінити або відділ, або місце роботи. Скажіть, будь ласка, яка вам допомога від психологів підійшла б? Допомога у тому, щоб зробити вибір? Чи може співпереживання і нормалізація емоційного стану? Або ще щось.
Якщо хочете зробити вибір, то дивіться, кожна наша дія починається з мотивації, яка спирається на потреби. Людина є активним учасником свого життя. Яка ваша мотивація працювати у супермаркеті? Чи є альтернатива цьому місцю роботи? Яка потреба первинна: навчання у ВНЗ, чи робота? Відповівши на ці питання ви зможете подивитися на ситуацію трошки з далеку і зрозумієте, що хочете вибрати.
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Здравствуйте!
Вас перевели по Вашему согласию, но попробовав работу в кулинарии, Вы понимаете,что она Вам не под силу!
Рано или поздно Вы ее оставите, вопрос в том, до какого состояния себя доведете, когда будете оттуда уходить?
Какие варианты: посмотрите вакансии в других местах, тем же кассиром, ставьте вопрос ребром своему директору о переводе, поговорить с сотрудниками, кто мог бы поменяться и.т.д. И запомните разговаривать не на эмоциях в возбужденном состоянии, а успокоится и аргументировать, если директор не пойдет на встречу, тогда зачем над собой издеваться, ищите другое место!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355150 для Елена Владимировна
Допомога зробити вибір.В пріоритеті буде навчання,бо я хочу отримати освіту і піти зі сфери обслуговування
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355147 для Владимир Анатольевич
З самого початку,коли я увійшла в їх положення і пішла на кулінарію,ми домовлялися,що ніхто мене не буде змушувати,якщо захочу повернутися на кассу,то так і зробить...А зараз вона інше зовсім каже,ще й винна я лишаюсь
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355156 для Юлия Витальевна
Дійшло вже до того,що я зверталася до психіатра..
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355150 для Елена Владимировна
Розумієте,оскільки навчання платне,то звичайно я тримаюся за роботу,бо його ж треба оплачувати,але вся мотивація просто пропадає,коли директор починає грубо щось казати і інші її такі дії
психолог онлайн
Доброго дня!
Схоже на те, що навчаючись і працюючи Ви вже маєте психо-емоційна виснаження.
Вплинути на директора Ви навряд чи зможете, як мінімум, не вистачить сил. Тоді, чому б Вам не підшукати собі інший магазин? Робота касира скрізь потрібна - не кожна людина зможе працювати на касі, так само, як і в кулінарії...
Що Вас тримає саме в цьому магазині?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355179 для Алла Григорівна
Зупиняє те,що я навчаюсь і на час сесії мені отрібно буде брати відпустку,роботодавців це може не влаштувати
психолог онлайн
упиняє те,що я навчаюсь і на час сесії мені отрібно буде брати відпустку,роботодавців це може не влаштувати"
если на этой работе Вам дают отпуск(и дают ли?), то почему думаете что в другом месте не дадут, этот же момент оговаривается, и люди идут на встречу, если нет тогда можно подыскать другое место, ведь на одном круг не замыкается!
психолог онлайн
цитата:
Важливо, щоби Ви самі не робили себе винною.
Можете ситуацію виправити - намагайтесь. Не можете - або приймайте, або робіть вибір(!)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355183 для Юлия Витальевна
Ні,не давали,просто відпускали,і то ввечері виходила на роботу під час сесіїї
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355184 для Владимир Анатольевич
Тому і написала сюди,щоб почути думку і тоді робити вибір.Я ще раз спробую з нею поговорити стосовно цього,і остаточно побачу чи піде вона на діалог чи ні...
психолог онлайн
Так, це дійсно може дуже поважна причина і все ж...
Для багатьох касир на стільки потрібен, що готові будуть і відпускати Вас на сесії... Адже, на цій роботі Вас тримають саме на таких умовах...
Тобто, потрібно шукати та питати... Хто стукається, тому відчиняють.
А ще, потрібно навчитися відновлюватися після важкої роботи... Як Ви відпочиваєте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355193 для Алла Григорівна
Виходжу на пару годин на день на прогулянку,решту часу можу слухати музику або дивитися фільми.Робочий час 7-22 і майже завжди це 5-6 робочих днів
психолог онлайн
Якщо хочете швидко відновлюватися, я Вам раджу почати зранку повільно бігати, хоча б раз, два на тиждень. Бігати не зупиняючись, милуючись природою і відпускаючи погані думки... Бігаючи, можете слухати музику або цікаві розвиваючі лекції...
Можете задати всім подумки по дорозі щастя
Спершу навряд чи зможете довго, тому бігайте хоча б по хвилин двадцять, поступово довівши до години, півтори...
Думаю, що відчуєте різницю такого відпочинку в порівнянні з прогулянками...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355201 для Алла Григорівна
Дякую)