Як прийняти ситуацію? Що таке прийняття?
Ситуація пов'язана з несправедливим відношенням до мене у фінансовому плані (обман). Які є шляхи прийняття ситуації (загальні способи), адже ситуація повторюється, міняються лише герої. Які глибші питання, конкретніші можна СОБІ ставити, щоб розібрати ситуацію? Не просто: Що вона (ситуація) мені дає, чи що вчить (такі поки результатів не дали)
Дякую ❤️
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Гаразд, але будь ласка освітіть більш детальніше ситуації, які з Вами трапляються, а також Ваше відношення і ставлення до фінансів взагалі
психолог онлайн
Доброго дня.
Прийняття - це розуміння,що все можливе вже зроблено й далі від мене нічого не залежить , тобто прийняття реальності такою,як вона є.
Ситуацію можливо прийняти ,якщо зроблено аналіз та висновки , як раз відповівши собі на питання:
" що вона (ситуація) мені дає, чи що вчить ". Але, оскільки
"ситуація повторюється, міняються лише герої", можна зробити припущення, що Ви або не робите висновків ,або робите невірні. А ось для того,щоб зрозуміти навіщо Вам потрібно" ходити по граблях " та чому Ви так не хочете вчитись, потрібно більше інформації.
Й тут,мені здається, питання не про те,щоб прийняти ситуацію, а про те, як більше в неї не потрапляти.
психолог онлайн
Расскажите о ситуациях, которая с вами повторяется. Мало информации, чтобы говорить о чем-то можно было
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Прийняти ситуацію коли Ви не можете вже нічого змінити- це дійсно важливо.
Але ж Ви пишете, що ситуація постійно повторюється, але з іншими особами.
Навіщо таке приймати?
Тут важливо зрозуміти механізми, які дозволяють Вам знов і знов втрапляти в однотипні ситуції.
Адже в світі багато порядних та гідних людей, які не стануть несправедливо ставитись до інших.
Як так виходить, що Ви контактуєте не з такими?
психолог онлайн
Доброго дня!
Як на мене, перш, ніж говорити про прийняття ситуації, потрібно розібратися в причинах виникнення таких ситуацій. Неможливо прийняти те, сенс чого не розумієш.
Тому я б порадила почати з пошуку тих причин, які призводять до обману з фінансами. І головне, на мою думку - це неправильне ставлення до грошей, взагалі, плюс, неправильне ставлення до людей, з якими Ви маєте фінансові справи. Щоб дати більш конкретні відповіді, потрібно мати набагато більше інформації по кожній із ситуації, плюс - розуміти, як саме Ви ставитеся до грошей. Адже, гроші, це еквівалент нашої внутрішньої енергії та нашого світогляду, взагалі.
І ще... Насправді, поняття "справедливості" неоднозначне. Якщо говорити суто з людського погляду, тоді несправедливість, звісно, існує... Але, зважаючи, що ми живемо у світі, в якому існують певні закони та закономірності, про які ми просто не знаємо, несправедливості немає і все закономірно. Люба ситуація - є лише наслідком якогось вчинку раніше, або ж, наслідком неправильного світогляду, вцілому...
Відредаговано автором 25-11-2023 11:16:55