Я планую зраду
Я вже більше року живу за кордоном. Працюю тут, забрала сина до себе жити. З офіційним чоловіком ми не разом вже досить давно. Але до війни я зустрічалася з іншим чоловіком, і в нас досі стосунки, правда тепер на відстані. І ці стосунки завжди якісь невизначені. Коли я питаю в нього чи є в нас спільне майбутнє він відповідає щоб я не заморачувалася. У його оправдання можу сказати що він зараз, зважаючи на ситуацію в країні, сам перебуває трішки в депресії і не знає за своє власне майбутнє. Він не має ні власного житла, і в своїй нинішній роботі він також не впевнений.
Всі ці факти можуть бути лише виправданням самої себе. Та все ж, мені здається, що якби я була впевнена що ці стосунки мають якесь майбутнє, то тоді б і більше опиралася своєму тваринному я.
За весь цей час що я живу тут, пару раз в Україні побувала. Зі своїм хлопцем звичайно бачилися. На початку весни ми разом провели 4 ночі, а літом ми бачилися лише один раз. І можливо для деяких жінок рік без сексу це не термін, але не для мене. Здається що я нічого не можу з собою вдіяти, я весь час думаю про секс.
Я абсолютно впевнена що повернуся в Україну, тому серйозних стосунків тут починати мені точно не варто. І я готова знайти когось лише для сексу, але боюсь що все ж прив'яжусь до цієї людини, і я не готова втрачати нинішні стосунки.
Я вже навіть познайомилася з деким, кому хотіла б запропонувати такий вид взаємодії. Але навіть ця людина до мене ставиться так добре, що я боюсь перед ним зіпсувати враження про себе, коли розкрию правду про себе. І ще я хочу поставити умову щоб він здав аналізи на інфекції які передаються статевим шляхом. Без цього я не погоджусь тому що мені здається, що тут через різносортність населення різної зарази в рази більше. І можливо після таких умов цей новий знайомий відпаде, і я з такими запросами нікого не знайду.... Поговорити з хлопцем щоб запропонувати тимчасові вільні тосупки - теж не наважуюсь. Зараз для себе бачу лише обман партнера того що на відстані.
Що я хочу від форуму не знаю: можливо дозволу на зраду, а можливо якісь поради про те як пригнічувати свої бажання.
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Вітаю. Олю, Ви вільні чинити так, як вважаєте потрібним в даний момент. Перенавантаження себе зайвими роздумами , на кшталт :»Як це сприйме партнер…» зайве. Тут питання , мабуть, чесності з собою . Чи можете Ви себе прийняти легкою і вільною в стосунках . Ми самі пере навантажуємо події нашого життя, називаючи це зрадою або виправдовуємо , пояснюючи фізіологічними потребами . Спробуйте домовитись з собою , що хочете саме Ви.
психолог онлайн
І розмова з молодими людьми також важлива
Відредаговано автором 25-11-2023 06:13:05
психолог онлайн
Доброго ранку, Олю!
цитата:
Та все ж, мені здається, що якби я була впевнена що ці стосунки мають якесь майбутнє, то тоді б і більше опиралася своєму тваринному я.
Передусім, звернув увагу на Ваш спосіб сприйняття своїх природніх потреб. "Тваринне я" - відчув в цьому вислові щось ганебне, те, що заслуговує на осуд.
Чому так?
Відколи у Вас повелось людьску потребу в коханні, в інтимній близькості прирівнювати до тваринного світу?
Як сталося, що в цьому визначенні відпали такі світлі і життєдайні складові любові, як радість, задоволення, чуттєве вираження себе у близькості...?
цитата:
Але до війни я зустрічалася з іншим чоловіком, і в нас досі стосунки, правда тепер на відстані. І ці стосунки завжди якісь невизначені.
Прошу - поставте собі кілька цікавих і навіть визначальних питань, а потім неспішно прислухайтесь до себе і почуйте відповідь в своєму серці.
Чи кохаєте Ви того чоловіка?
Що дають Вам ті стосунки?
Що в них цінного?
Чи не закриваєте ними певну дірку в душі, аби не бути одною?
Також хочу уточнити, про виправдання в чому йде мова, коли зазначаєте
цитата:
Всі ці факти можуть бути лише виправданням самої себе.
?
Відредаговано автором 25-11-2023 09:14:05
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго дня Ольго.
Знаєте, як на мене, основний запит: "як пригнічувати бажання", бо, як мені здається, саме вони штовхають Вас на необдумані вчинки. Адже, і так, вже є факт зради - і це Ваш чоловік, про якого практично нічого не пишете, але перебуваєте в шлюбі.
А що далі? Невизначені стосунки з різноманітними чоловіками? Рано чи пізно прийдеться давати раду своєму життю, але чи буде це так легко, як хочеться? Адже, як Ви правильно відчуваєте, жінка швидко прив'язується саме до того чоловіка, з яким має сексуальні стосунки...
Тому, як на мене, потрібно вчитися трансформувати сексуальну енергію у енергію більш високого рівня. Бо сексуальна енергія дуже "важка" насправді, і має властивість робити людину залежною від себе, штовхаючи на пошук все нових сексуальних партнерів і руйнуючи життя людини. Поки у Вас ще є запаси внутрішніх сил, тому чоловіки ставляться нормально, але як тільки неправильні вчинки переважать накопичені колись по роду гарні якості жінки, може бути все не так райдужно.
Є поняття трансформації сексуальної енергії, коли сексуальне бажання поступово переводиться у щось більш глибоке та корисне не тільки для тіла, а і для душі. Чим раніше Ви зрозумієте, що це - найкращий вихід, тим меншими можуть бути не дуже гарні наслідки.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355298 для Алла Григорівна
З тим чоловіком ми в шлюбі лише на папері. В нас вже дуже різні життя. І в нього і в мене є інші партнери. Навіщо про нього згадувати якщо ми вже не є парою? Просто все не було бажання часу і грошей займатися паперами.
психолог онлайн
Навіщо згадувати? Ну, хоча б для того, щоб розібратися, що змусило і його, і Вас шукати собі собі іншу пару...
Адже, наше життя дуже логічне та послідовне. І якщо ми щось не вирішили в попередніх стосунках, питання все одно залишиться, переходячи на інші стосунки.
Як на мене, Ви не просто так написали про "дозвіл на зраду". Ми можемо про щось не думати, але це ще не означає, що його немає всередині нас і воно нам не"муляє". Отже, на рівні відчуттів, може бути розуміння, що щось з життям може бути не так, але, так влаштована людина, що дуже важко буває саму себе зрозуміти...
Відредаговано автором 25-11-2023 10:34:46
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355298 для Алла Григорівна
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355295 для Владимир Анатольевич
Я про те що не впевнена в цих стосунках. Що мовляв аби були якісь гарантії про спільне майбутнє з цим чоловіком то "на ліво" не дивилася б...
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
цитата:
Варто усвідомити - гарантій ні в кого нема(!) Навіть у тих, чий партнер має власну квартиру, хорошу роботу і високий дохід.
В розмові про гарантії одразу відчувається відсутність щирих почуттів. Не дарма ж Ви пропустили мої питання
цитата:
Чи кохаєте Ви того чоловіка?
Що дають Вам ті стосунки?
Що в них цінного?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355315 для Владимир Анатольевич
Я не писала що для мене гарантією є його квартира, хороша робота і інше. Я зараз відкладаю кошти на будинок і сама собі це придбаю. Для мене гарантією є те що він захоче зі мною бути. Але інколи мені здається що він цього не хоче. Не хоче чогось разом на майбутнє планувати.
А стосовно кохання - хто може бути впевнений що те що він відчуває то кохання? Мені добре з ним бути, навіть наш з ним секс якийсь частіше невдалий ніж вдалий, але я можу на це не звертати увагу, мені просто приємно бути з ним і просто обійматися. Коли тут я втомлююсь від тяжких днів я не хочу дзвонити нікому крім нього, але він часто буває не на зв'язку і я залишаюся сама.
Доповнення від автора
Я це зробила, я сказала новому знайомому про свої наміри. І він легко погодився здати аналізи. Мабуть в глибині душі я сподівалася що він відмовиться... Покищо я спокійна, але відчуваю що коли він надасть мені ці аналізи то я почну панікувати...
Доповнення від автора
психолог онлайн
цитата:
Для мене гарантією є те що він захоче зі мною бути.
Тобто, Ви залежні від його рішень, дій і тому подібне. Цікаво, а що взагалі у Вашому теперішньому періоді життя ЗАЛЕЖИТЬ від Вас?
Зверніть увагу - Ви написали "він захоче"(!) Не хоче, не прагне, а ЗАХОЧЕ в сенсі вірогідного, можливого.
цитата:
Але інколи мені здається що він цього не хоче. Не хоче чогось разом на майбутнє планувати.
З цього виходить, що на себе не орієнтуєтесь, фактам реальності не довіряєте, проте Вам лише
цитата:
приємно бути з ним і просто обійматися.
А сексу навіть не треба. Такий формат відносин існує у стосунках між дочкою і батьком. Можливо, у Вас саме такі були стосунки з батьком в дитинстві?
Уявіть ситуацію, гіпотетично. Ви з тим чоловіком почали жити разом. Обнімаєтесь, коли хочете і скільки завгодно. А сексу нема...
Будете шукати для сексу окремого партнера?
Відредаговано автором 26-11-2023 17:30:55
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355368 для Владимир Анатольевич
Я вас не розумію. Ви пишете щось зі своїм сприйняттям реальності.
психолог онлайн
цитата:
Виключно на підставі наданої Вами інформації. Інакше неможна.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355368 для Владимир Анатольевич
І якби ми жили разом, та в нас були проблеми в сексі, тоді б я шукала інші варіанти вирішення проблеми, а не іншого чоловіка. Якби вони не вирішилися іншими варіантами, або якби він не захотів їх вирішувати, то розійтися б...