Несприйняття себе
Доброго дня, буду дуже вдячна за поради!
Із самого підліткового віку я перестала відчувати радість до життя, мене не цікавить абсолютно нічого, спочатку мене це насторожувало, але зараз я настільки звикла до цього стану, що я не бачу сенсу це вирішувати бо маю відчуття, що повернути колишню радість життя вже неможливо. Основна і незмінна проблема яка приносить купу неприємностей та несприйняття себе це «дерматиломанія» якою я страждаю вже понад 7 років, я намагалась її контролювати, намагалася вести шоденник та відслідковувати свої емоції, в які моменти мені хочеться травмувати свою шкіру, але все дарма, бували періоди що я місяць не травмувала шкіру, але зрештою все повертається, ніяких сил з цим боротися просто не залишилось, коли я навчалася в інституті та жила з батьками в рідному місті, я думала, що всі мої проблеми від цього, та переїзд вирішить всі мої проблеми, але дива не сталося, я завжди мріяла жити у великому місті, один погляд на мегаполіси змушував мене затамувати подих, і який відчай мене охопив коли переїхавши в центр мегаполісу я нічого не відчула, наразі я живу з своїм хлопцем і відчуваю себе абсолютно безкорисною людиною, існування якої в цьому світі не вартує нічого, я живу в іншій країні та не можу знайти роботу так як знаходжусь на етапі вивчення мови, мої дитячі мрії здійснювалися одна за одною але який це має сенс коли я ніяк не можу змусити себе радіти хочаб чомусь, здається єдине що може змусити мене щось відчувати це думки про мою сім’ю, але і тут це перевтілюється в цілу катастрофу так як в мене відразу зʼявляються навʼязливі думки про їхню смерть, мені здається я не переживу її і тоді моє життя перетвориться в повну безодню, я постійно зрівнюю себе з іншими людьми, намагаюсь здаватись краще чим я є, я не знаю як вийти з цього кола пекла, я багато разів намагалась допомогти собі але все повертається і здається стає тільки гірше і гірше, я знаю, що я можу все і абсолютно все за що візмусь у мене вийде, але щось всередині мене не дає мені робити абсолютно нічого, мої стосунки з партнером на границі розпаду і я відчуваю свою провину за це так як постійно запитую про свою значимість для нього, і я знаю що я для нього дорога але із дня в день намагаюсь знайти підтвердження своєї значимості, я не можу дати собі оцінку і зрозуміти що я роблю все правильно без підтвердження інших людей, сексуальні відносини з моїм партнером зникли вже давно (Вибачте за таку відверту тему) він просто не хоче зі мною ніякої близькості, замість цього віддає перевагу маструбації, неодноразово була розумова на цю тему на що у відповідь я чую, що він стомлюється на роботі та у нього нема сил на це або ж не хоче бо я постійно піднімаю тему інтимних відносин(що очевидно бо вони відсутні) і йому так не цікаво бо йому подобається щоб жінка була недосяжна, іноді мені хочеться закінчити ці відносини як і це життя і стати зовсім іншою, здоровою, нормальною людиною, також майже кожного дня я кричала в ночі, від того що не можу проснутися (це щось типу сонного параліча, але я ще сплю) раніше я могла контролювати свій крик, зараз це стало неконтрольованим, з моменту переїзда мої нічні жахіття стали приходити набагато рідше, але все ж вони ще досі присутні, я б дуже хотіла пройти терапію з психологом але зараз не маю на це фінансів і планую це зробити як тільки знайду роботу, тому я буду дуже вдячна за ваші поради, наперед дякую та бажаю всим мирного дня!
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго дня, Дарʼя!
Перш за все, я б радила звернутися по психіатричну допомогу, тому що судячи з Вашої розповіді, у Вас спостерігаються ознаки тривоги та депресії. З таким станом стикаються багато українців під час війни, ще й еміграція може слугувати додатковим тригером на цю цілком нормальну реакцію на не нормальні для людини стресові умови військового стану і стрес від переїзду та адаптації в іншій країні.
Проте, під час війни також можуть загострюватися внутрішні конфлікти, які були у Вас до цього. Як от, повʼязані зі стосунками з хлопцем, стосунками з батьками, відсутністю почуття власної самоцінності, тощо.
Тому варто підшукати психіатра в країні де живете (можна україномовного, якщо мовний барʼєр заважає Вам), або знайти психіатра в Україні і звернутися до нього, як тільки буде можливість, для діагностики депресії. І попутно підшукувати психотерапевта для тривалої роботи над своїм нинішнім станом.
психолог онлайн
Доброго дня!
Як на мене, щоб почати зцілюватися, потрібно, як мінімум, розуміти "коріння" своїх проблем.
Ви пишете, що схильні до самотравмування... Але ж на рівному місці така вада не з'являється. Отже, було щось, що "запустило" таку потребу. Як правило, бажання спричинити собі біль через травми, буває тоді, коли ми вважаємо себе в чомусь винними, коли відчували себе, можливо, відторгнутими та обезціненими, тоді, коли не приймаємо себе з усім що в нас є і себе у чомусь засуджуємо...
Отже, необхідно розбиратися з Вашим дитинством.
Тим паче, що всі подальші Ваші стани та стосунки, безпосередньо, пов'язані саме з першою проблемою.
Дівчина, яка не цінує себе, яка не розуміє для чого живе і який, насправді, основний сенс життя, привабливою для чоловіків, в принципі, бути не зможе. Окрім того, наявне психо-емоційна виснаження, Ви просто обезточені, тому намагаєтеся сили та енергію брати від свого хлопця. А людина яка принижено просить, неприваблива, однозначно. Окрім того, це так званий, енергетичний вампірізм. Тому потрібно навчитися наповнювати себе жіночою силою. Почніть кожного дня з ранкових пробіжок на свіжому повітрі, робіть гімнастичні вправи, любуйтеся природою - природа один з найбільших джерел енергії. Займіться якоюсь творчістю - промальовуйте свої стани, почніть розмовляти зі своїми почуттями, приймаючи їх всі - не ділячи їх на гарні та погані. Вони всі роблять щось дуже корисного для нас: захищають, попереджають, стимулюють, допомагають і т.д.
ЭУ Вас зараз багато часу, то використайте його для саморозвитку. Почніть вивчати знання про те, як влаштоване наше життя, яка природа чоловіка та жінки, як створити щасливі стосунки - інформації зараз просто море!
Знайдіть тих, кому важче, ніж Вам і почніть їх підтримувати... Відірвіться від себе та своїх страждань, подумайте, що Вашому хлопцю також нелегко, почніть турбуватися про нього без усіляких умов та без усіляких претензій. У цьому світі ми нещасні лише до тих пір і на стільки, поки закриті на собі та своїх проблемах.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355347 для Алла Григорівна
Доброго дня, дуже дякую за цінні поради, вони мені відкликаються
Як на мене, щоб почати зцілюватися, потрібно, як мінімум, розуміти "коріння" своїх проблем. Ви пишете, що схильні до самотравмування...
«Але ж на рівному місці така вада не з'являється. Отже, було щось, що "запустило" таку потребу.»
В один момент життя вивчаючи інформацію в інтернеті я зробила висновок що це один із проявів ОКР, які були присутні в мене ще в дитинстві, наприклад я дуже сильно закривала очі і так багато разів не розуміючи навіщо, кусала внутрішню сторону щок(це присутнє і зараз), в шкільні роки у мене було нещасне кохання, зараз ця ситуація здається абсолютно безглуздою і смішною, але я пам’ятаю свої відчуття тоді і точно знаю, що все що я відчуваю зараз почалось з цього моменту, ажде кожного разу при вигляді цієї людини мене починало неконтрольовано трусити, наскільки в той час ці відносини стали тригером, я до цього я була абсолютно здорова та життєрадісна дитина
Знайдіть тих, кому важче, ніж Вам і почніть їх підтримувати... Відірвіться від себе та своїх страждань, подумайте, що «Вашому хлопцю також нелегко, почніть турбуватися про нього без усіляких умов та без усіляких претензій.» так я знаю про це, і турбуюсь про нього кожного дня, проблема яку я описала в своїй розповіді напевно є єдиною але дуже турбує мене, я знаю що є багато людей яким наразі набагато важче, тому іноді свої проблеми за проблеми не вважаю і зʼявляється відчуття що я не маю права відчувати те що відчуваю, але це дуже заважає мені жити
« Почніть кожного дня з ранкових пробіжок на свіжому повітрі, робіть гімнастичні вправи, любуйтеся природою - природа один з найбільших джерел енергії. Займіться якоюсь творчістю - промальовуйте свої стани, почніть розмовляти зі своїми почуттями, приймаючи їх всі - не ділячи їх на гарні та погані. Вони всі роблять щось дуже корисного для нас: захищають, попереджають, стимулюють, допомагають і т.д.» дуже дякую за такі цінні поради, і намагатимусь ввести їх в своє життя, я пам’ятаю як в один період життя кожного дня бігала насолоджуючись природою і мені дійсно було легше
Дякую!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355336 для Марія Радченко
Дякую за відповідь!
Так, я розумію це і планую зробити як тільки зʼявиться така можливість, просто хочеться хоча б трохи зрозуміти себе, дякую
психолог онлайн
Щиро рада, що якісь поради відгукнулися Вам.
Зважаючи, що Ви доповнили свою розповідь, хотіла просто додати дещо. Та ситуацій, яка сталася давно, певне стала трвігером, щоб проявити те, що Ви про себе не знали... Важко говорити щось більше конкретне, бо мало інформації, але як на мене, проблема ще глибша і стосується здатності сильно "залипати" на коханій людині... А це вже з області сенсів життя... Як на мене, у Вас є якась глибинна установка щодо близьких людей, яка дуже Вам заважає і вона іде з дитинства... але, на превеликий жаль, в переписці визначитись з цим неможливо...