Незрозуміла поведінка чоловіка
Близько 9 місяців тому почали спілкуватися з чоловіком (Н)в одній спільноті по інтересам. Він мій одноліток. Симпатизували один одному, але у відносини втрутився один наш спільний знайомий -завʼязався «любовний трикутник». Мені ця ситуація дуже не сподобалася. В результаті з тим, що втрутився, я перестала спілкуватися взагалі. Н. сказала, що він для мене френд-зона. І ми дійсно почали дружити - більшість свого часу проводити разом (хоча і не запрошували один одного, просто він зʼявлявся майже усюди, куди ходжу я - заходи, вечірки, подорожі). Він дуже уважний, завжди мене смішить і піднімає настрій, цікавиться моїм життям і тд. Захоплюється моїми досягненнями (у нашій спільноті я одна з найуспішніших жінок, карʼєра дуже вдала, творчі успіхи). Де б ми не були, очей не спускає з мене. Але жодних кроків до переходу до нового етапу відносин не робить. А останнім часом почав вчиняти взагалі дивні вчинки - говорити речі, які я просто не розумію («Не підійшов сьогодні до тебе у барі, бо навколо тебе натовп шанувальників не проштовхнутися», «І чому ти така красуня і досі сама» і в такому дусі). Ще напрошується на компліменти - щоб я похвалила за щось. Та саме сумне, що я якось примудрилася у нього закохатися і тепер не знаю, що робити. Втомилася від невизначеності. Чому він так дивно поводить себе весь цей час? Та чи варто відверто поговорити про свої почуття з ним? Підкажіть будь-ласка.
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
цитата:
Втомилася від невизначеності. Чому він так дивно поводить себе весь цей час? Та чи варто відверто поговорити про свої почуття з ним? Підкажіть будь-ласка.
Sunshine, доброго ранку. Можливо, чоловік також у Вас закоханий, але боїться прямо говорити про свої почуття, щоб не отримати відмову. Ви ж йому сказали про френдзону, він і вірить, що може бути для Вас тільки другом.
Якщо наважитесь відверто поговорити про свої почуття, є досить висока ймовірність, що ваші стосунки почнуть розвиватись як відносини пари. Але ніхто цього гарантувати не може. Тому також є ризик, що чоловіку потрібна тільки дружба з Вами. До речі, якщо Ви з ним дружите, чи знаєте щось про його особисте життя?
Доповнення від автора
Особистого життя у нього немає, майже весь вільний час він проводить або зі мною, або в нашій спільній з ним компанії. З іншими жінками в спільноті він обмежується короткими розмовами. Не виключаю, що можливо коханки на одну ніч і траплялися - у багатьох чоловіків таке є, але розмов на цю тему він зі мною уникає.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Якщо чоловік вільний та проводить з Вами багато часу, що Вас зупиняє від кроку зізнатись у своїх почуттях до нього?
Доповнення від автора
Ніколи не зізнавалася першою. І боюся ризикувати дружбою, яку дуже ціную. Але терпіти цю гойдалку не хочу.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю. Звернула увагу, що у випадку із втручанням другого чоловіка, так і з очікуванням активних кроків від першого- ви займаєте пасивну позицію. Чекаєте, що інший зробить активні дії і вгадає які саме вам хочеться. І змучуєтесь від того, що події не відбуваються як у вас в голові.
Звичайно, що найкращим рішенням була б відкрита розмова. Тоді з перших уст можна все вияснити. Але не всі жінки можуть зізнатися, і це нормально.
Також з вашої розповіді складається враження, що той чоловік «мала дитина», один раз ви йому сказали про френд зону і він не робить інших кроків. Життя ж міняється, події розвиваються
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго ранку!
цитата:
Втомилася від невизначеності.
Оскільки втомилися, то розібратись з невизначеністю.
Добре, що про себе Ви все знаєте
цитата:
примудрилася у нього закохатися
Залишається вивести чоловіка на "чисту воду". Звісно, я жартую.
Насправді ж, можете наважитись і в дружній розмові запитати, навіщо він Вас захоплює своєю увагою і таким, порівняно з іншими гарним, ставленням?
Є ще кілька аспектів, повз яких я би не проходив.
От Ви зазначили
цитата:
Та саме сумне, що я якось примудрилася у нього закохатися
Закохалася чи закохав у себе той чоловік. Чого тут більше?
Друга річ.
цитата:
і тепер не знаю, що робити.
Ви розгублені, виходить. Але чому, власне? Невже не знаєте, чого хочете?
Якщо знаєте, то варто робити кроки у напрямку задоволення свого бажання. Хіба не так?!
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Ви можете не говорити прямо, що закохались, а завести розмову про ваші відносини, як вони починались, як розвивались. Можливо, запитати, як він сприйняв Ваші слова про френдзону, і пояснити, чому так вчинили. Якщо наважитесь, сказати, що сумніваєтесь, чи правильне це було рішення. По реакції чоловіка відчуєте, як йому така розмова. Можливо, він сам зробить перший крок для зближення. Якщо ні, і чоловік не захоче говорити на цю тему, будете знати, що на даний момент його влаштовує тільки дружба.
психолог онлайн
Вітаю!
У вас багато опису і сили в частині, де ви успішна жінка, але цього не відчулось в описі чоловічо-жіночих стосунків. Він з вами фліртує і можливо хоче такої ж гри. В мене склалось враження, що ви одразу хочете гарантій від нього на серйозні стосунки. Можливо вам треба змінити стратегію поведінки і зняти багато очікувань, які заважають бути вільною?