Розійшлись з дівчиною а через 12 днів вона вийшла заміж
Жили з дівчиною майже 3 роки.
4 місяці назад зробив пропозицію , планували весілля через рік
Трохи більше місяця назад я помітив що щось не так, стала якась замкнута. Потім я помітив як вона з кимось переписується і приховує це явно. Я почав запитувати хто це і чого вона приховує це. Вона почала дуже дивно відбріхуватися, після її брехні виникало ще більше питань. Вона сказала що це її старий знайомий. Потім я взяв її годинник і перевірив виявилась що це була подруга. Тоді я геть не зрозумів навіщо було брехати. Ми сіли поговорили , вона сказала , що якось так вийшло, що спочатку ляпнула потім не змогла сказати правду .
Через 2 дні вона пропонує серйозно поговорити і каже що переїздить на окрему квартиру , тому що не розуміє що відбувається з нею , вона втомилася жити втрьох (з нами живе моя молодша сестра), що ми навіть вдома не можемо побути вдвох , її треба побути самій. Я був не згоден з нею, але вона просила мене дати їй цю можливість і сказала що ми не розстаємось вона цього не хоче.
Вона переїхала і через 2 дні запропонувала зустрітися , ми погуляли все ще раз обговорили. Так пройшло 2 тижні. Я зрозумів що не треба було напосідати і дати їй час , але я постійно старався бути присутнім біля неї. І одного вечора ми зустрілись я почав «вияснять отношения» і після цієї розмови вона написала спочатку давай оберемо спілкування, через годину переписки сказала давай це все закінчувати.
На наступний день вона перша почала писати постійно розповідала як пройшов її день питала як пройшов мій.
Десь в цей період мені почала писати її старша сестра, запитала що в нас відбувається, що з її сестрою , вона геть не йде на контакт. І так сталося що сестра писала кожного вечора мені я їй все розповідав і ми вдвох не розуміли що взагалі відбувається.
Потім виявилось що в дівчини є кредити , зараз з ними проблеми , про що вона раніше не казала, та і взяла їх тоді коли тільки переїхала.
Ми декілька разів зустрічались, і було таке відчуття що нічого не сталося, ми гуляли цілувалися.
Сестра розповіла про це мамі, і виявилося що по словам дівчини , які вона сказала своїй мамі «ми розійшлись і не спілкуємося» але її мама дізналась що ми спілкуємося і що я допомагаю їй матеріально і фізично. Мама її з цього дуже здивувалась і висказала дівчині все , сказала щось типу «або так або ні що ти витворяєш»
Після цього від дівчини я отримав повідомлення «не треба мені допомагати , спілкуйся з моєю сестрою краще»
Питання від: ; Вік: 30
Доповнення від автора
Через 2 дні написала попросила одолжити гроші, я їй перекинув
І ще через 7 днів побачив в інстаграм що вона вийшла заміж за того свого старого знайомого. Викладає фото що така щаслива і так далі
Я для себе зрозумів що вона прийняла таке рішення після того як їй все висказала мама , бо дівчина така людина що вона ніколи не буде робити так як її просять а завжди навпаки.
Чи є ці відносини «заміщающими»? І що вони як почалося так швидко і закінчаться. Одружилися вони точно через те що він військовий і це єдиний шанс піти в відпустку. Або там почуття що просто по іншому ніяк

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Зрозуміло, що наведені питання Вас цікавлять. Хочете знати, як і що може бути далі.
Проте, навряд чи психологи знають, що насправді відбувається в тієї дівчини в душі. З яких мотивів вона вийшла заміж.
Та й Вам, оці дослідження, скоріше за все, нашкодять.
Чому не можете і не хочете прийняти той факт, що дівчина обрала іншого, а не Вас?
Ви себе не цінуєте?
На що, взагалі, сподіваєтесь?
Доповнення від автора
Бо все що відбулося це повна маячня якась
Таке відчуття що вона наче просто тікала від вирішення якихось проблем.
Сподіваюсь що її відносини будуть не тривалими
психолог онлайн
Добрий день, Олег.
Якби в моєму житті була така ситуація, то я би щиро була рада, що ця дівчина "випала" з мого життя і я з нею не одружилася. Бо ситуація об'єктивно абсурдна.
Щоб покращити свій стан — я б рекомендувала не заглиблюватись в минуле та не думати про майбутнє. Думати про себе тут і зараз. Розуміти, що ви відчуваєте, чого хочете, та робити це. І радіти, що дівчини більше немає у вашому житті.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355544 для Тетяна Горбачова
Дякую за відповідь
психолог онлайн
Доброго дня!
Ситуація, дійсно, дуже болюча.
Зрозуміло, що зруйновані Ваші сподівання і надії, але...
Ви пишете про проблеми з грошима, про брехню дівчини, про її імпульсивність у прийнятті надзвичайно важливих рішень... І після цього запитуєте, чи на довго той шлюб, щоб що? Щоб знову почати жити разом ніби нічого не сталося?
Вам потрібна жінка, яка бреше, яка витрачає гроші і бездумно набирається кредитів, яка зраджує і імпульсивно діє? Ви, насправді хочете жити саме з такою жінкою? І кому, якщо чесно, потрібні більші співчуття: Вам чи тому військовому, якому прийдеться "закривати" її фінансові проблеми і стикнутися з її жіночою непостійністю та нечесністю?
психолог онлайн
Если не ошибаюсь, то вы писали раньше на форум про проблемы с девушкой и ее жалобы, что нет вам места и времени вдвоем, потому что ваша сестра живет с вами.
Сочувствую вам, потому что это реально шок узнать о таком поступке любимого человека.
Из того, что вы пишите, видно, что вы в отрицании проблемы - придумываете, что женитьба эта ради отпуска и продлится это недолго. Это, конечно, помогает на время, но лучше все же не затягивать с тем, чтобы увидеть реально. У вас, скорее всего, давно были проблемы в отношениях и девушка просто вместо открытого разговора выбрала более простой путь - нашла мужчину и встречалась с ним. Свадьба ради отпуска это конечно интересно, но вряд ли девушка, если бы хотела быть с вами и ценила ваши отношения, так бы поступила.
Поэтому стоит принять тот факт, что девушка уже жена другого, отгоревать утрату и жить дальше.
Если сложно самому, стоит обратится к психологу
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355551 для Алла Григорівна
Та я й сам це розумію , але буває що щось накатує і нічого не можу зробити
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355558 для Валентина Михайловна
Я не мав на увазі що свадьба заради відпустки
Без відпустки вони б не зустрілися , я це мав на увазі , а для того щоб піди в відпустку треба оформити свадьбу.
Я сам військовий і знаю як це відбувається
От вони і зустрілися вперше, до цього просто переписувались
психолог онлайн
Зачем вам додумывать как они общались, какая цель свадьбы?
Девушка свой выбор сделала
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую за відповідь.
Насправді, розуміти і "прийняти" саму ситуацію - це велетенська різниця. Тому, що "розуміти" знаходиться на рівні розуму та логіки, а "прийняття" - на рівні почуттів. Тому всі спроби просто все забути не тільки не спрацьовують, а можуть, до того, ще й наробити багато шкоди. Адже, непрожите, все те, що ми прагнемо забути, заганяється на рівень підсвідомості і там залишається, як невидима скалка. Щоб з часом почати псувати життя різними схожими ситуаціями або ж навіть, хворобами.
Не можна прийняти того, сенс чого не розумієш. Це аксіома.
Як на мене, потрібно розбиратися глибше не тільки в структурі Ваших стосунків, а ще й в тому, чому саме така дівчина Вам трапилася... Адже, нічого випадкового в цьому житті просто не буває. Залишивши все в такому стані, Ви ризикуєте "законсервувати" проблему, щоб вона знову проявилася вже в нових стосунках...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355562 для Валентина Михайловна
Дякую за відповідь
Додумую бо це постійно в голові
психолог онлайн
Ваше состояние нормально и понятно. Не так много времени прошло, а поступок такой сложно принять.
Но пока вы не проживете это в полной мере, до тех пор и будет это крутится в голове. Просто в отрицании тоже можно застрять и это плохо для вас будет