Як побороти хвилювання на тесті з водіння?
Мені 38 років, наразі я проживаю в еміграції. Я з тих людея, які перші років 10 дорослого життя займалися поганооплачуваємою розумовою справою, а потім зрозуміли, що робити щось руками - це більш прибутково))) Але мій колишній досвід поганить мені життя)) В тому числі і під час тесту з водіння. Я почав вчитися водити машину в 37 років з інструктором. Наразі мені 38. Коли я воджу машину на уроках, я роблю це достатьньо впевнено, інструктор каже, що я маю всі шанси здати. Але я вже другий раз провалююсь. Справа в тім, що коли я приходжу на екзамен, то я з людини, яка працювала при температурі +45, при температурі -30, на дахах, на драбинах, пилить болгаркою, різними пилами, перфоратором та відбійном молотком, перетворююсь на себе 20 річного дуже ерудованного та начитанного інтелигента, за грощі якого не можна купити навіть колесо від машини, не те, що машину. І який в руках не тримав навіть ключів від машини. А всі навколо - це досвічені люди, які на три голови вище мене.
Мене починає трусити. Перший раз я просто не завів машину, бо не переключив ручку з драв на паркінг і почав заводити. Другий раз я ледь не провалив так само, бо коли мені дали ключи від машини на якій висіли ще різні ключи, то я довго думав де саме ключ від машини, хоча треба було натиснути кнопку на брелку, щоб він виліз. І після того, як я кже зрушив, то провалив тест відразу, бо не зміг виконати паралельну парковку, хоча на останніх уроках робив її майже бездоганно.
Я знаю, що коли-небудь я здам, але як приборкати цього внутрішнього демона, який перетворює мене з дорослого сильного чоловіка на "вшивого інтелигента"?
Ще проблема в тому, що в мене біполярний розлад, який я раразі успішно контролюю ламотрижином. Але до нього чипляється постійно тривожний розлад. То в мене СНІДофобія виникає після ситуації із вірогідністю підхопити СНІД 4 випадки на 10000. То після інтернет-погроз з третьої країни подати на мене в поліцію тієї країни,де я проживаю я починаю неділю читати закони, щоб зрозуміти, що мене не депортують. Але це фон до конкретної проблеми. Законом країни, де я живу не заборонено людям з БАР водити машину. І взагалі нічого не заборонено.
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
цитата:
як приборкати цього внутрішнього демона, який перетворює мене з дорослого сильного чоловіка на "вшивого інтелигента"?
Навряд чи це прояв "демона", і навряд чи він перетворює Вас на "інтелігента". Скоріше, це щось від батьків з дитинства, що перетворює Вас на недосвідченого хлопчика-школяра, який знає та вміє менше за "дорослих дядьок".
А змінити це можна на індивідуальній психотерапії з психологом.
психолог онлайн
Вітаю. Ваш запит це не проблема страху в конкретній ситуації, яку можна вирішити техніками. Погоджуюсь з колегою, це питання відносин з батьківськими фігурами. Чи пропонував вам психіатр, який призначав ліки, психотерапію з психологом?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Я знаю, що коли-небудь я здам
Я теж так думаю. Впевненість в собі - гарна, корисна і єдино життєдайна властивість людини.
цитата:
але як приборкати цього внутрішнього демона, який перетворює мене з дорослого сильного чоловіка на "вшивого інтелигента"?
Як, на Вашу думку, навіщо цей "демон" так вчиняє з Вами? Яка його мета?
Цікаво також дослідити, куди зникає/тікає доросла сильна частина особистості при появі демона?
Чим вона займається, будучи вигнаною?
І звідки бере сміливість повернутись на авансцену?