Як мені дальше жити?Мене морально вбивають.
Доброго вечора.Я просто вже без сил,мене морально вбивають. Спочатку загнали в могилу мого таточка,а тепер мене хочуть. Сьогодні мучилася від сильної головної болі,напевно тиск підскочив. Мама і сестра проти мене. Сестра мене ненавидить і заздрить мені ,що у мене є дитина ,а у неї нема. І вона постійно маму налаштовує проти мене. А мама піддається,бо теж мене ненавидить. Асіх людям розказує про мене все найгірше і допридумувати ще любить,а про сестру,тільки найкраще. І в нас постійні сварки і страждає найбільше дитина. Я завжди уникаю конфлікту,а сестра створює його, бо знає що мам за неї і проти мене. Я вже не витримую. А рік тому через ці сварки, зі мною щось сталося, мені стало дуже погано. Може це інфаркт стався ,я не знаю. Ледве відійшла. Мама часто кричить і на дитину, а він сильно б'є себе по голові. В мене був тато і тато все життя терпів це,в нас постійно були сварки. Я вже не знаю,як я маю дальше жити. В мене росте дитина і в нього вже проблеми з психікою. Я мрію втекти з цієї хати, але немаю куди ,бо немаю коштів і я одна з дитиною лишилася.....
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Добрий вечір. Співчуваю Вам. Бачу Ви сильно заплутались в своєму житті. Ви працюєте? У Вас є освіта? Є близька людина, подруга, друг, знайомі?
цитата:
Я мрію втекти з цієї хати, але немаю куди ,бо немаю коштів і я одна з дитиною лишилася
Доповнення від автора
Я себе почуваю самотньою. Друзів у мене нема,знайомі є. Я просто вже немаю з ким поговорити, тому ,що мого тата вже немає.....
Так,робота у мене є, але вона зараз дуже не стабільна. І дитина часто хворіє,я повинна брати лікарняний,щоб з малим сидіти. Тому і заробляю дуже мало. Мені зовсім не вистачає цієї зарплати. Цього місяця я пропрацювала тільки тиждень. І переважно так зажди працюю.Бувало таке що я часто пішки ходжу,бо не вистачає на маршрутку і економлю ,щоб хліб купити...
Доповнення від автора
Так, освіта теж є,вища. Але в мене проблеми з роботою і дитина часто хворіє і змушена брати лікарняні.
психолог онлайн
Доброго вечора, Alina555!
Здається Вам не повезло народитися в нарцисичній родині, коли і мама і сестра - обоє нарциси. Через це і підтримують одна одну. І Вас отруюють своїми заздрістю, наговорами, агресією (явною або прихованою), і дитині Вашій шкодять - скривлюють психіку.
Єдиний вихід: поїхати від них якнайдалі і розірвати всі зв'язки. Але ж для того треба налагодити з роботою.
І ще, обов'язково треба пропрацювати психологічні травми, отримані в патологічній сім'ї, з психологом.
І Вам, і синові. Бо саме не пройде.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355770 для Анна Борисовна
Дякую за пораду вам.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355785 для Павел Леонидович
Щиро дякую вам за підтримку.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355785 для Павел Леонидович
А от скажіть будь ласка ,чи це нормально?Був такий випадок в мене з мамою і сестрою. Ми сидимо за столом,обідаємо. І я щось почала мамі розказути.Я дуже рідко це роблю, бо мене переважно,або не чують,або сказане мною колись використлвують проти мене.
Розказ мамі, а мама , починає говорити до сестри і не звертає увиги на мене взагалі,таке якби мене не існувало. І я говорю мамі, я мамі звернула увагу,чого менн навіть нн чують. А сестра ксже,такии противним і єхидним тоном "бо мамі не цікаво тебе слухати"
А мама замість того,щоб щось сказати їй,зоб закрила свій рот, то мама,промовчала просто. Ви розумієте,промовчала. І тому,я ніколи про себе нічого не хочу розказуватт їм. Бо часто сестра чи мама ,коли на мене злі використовують з докорами цю інформацію проти мене. Мене морально з'їдають і в мене піднімається тиск,мені стає погано.
психолог онлайн
цитата:
А от скажіть будь ласка ,чи це нормально?Був такий випадок в мене з мамою і сестрою. Ми сидимо за столом,обідаємо. І я щось почала мамі розказути.Я дуже рідко це роблю, бо мене переважно,або не чують,або сказане мною колись використлвують проти мене. Розказ мамі, а мама , починає говорити до сестри і не звертає увиги на мене взагалі,таке якби мене не існувало. І я говорю мамі, я мамі звернула увагу,чого менн навіть нн чують. А сестра ксже,такии противним і єхидним тоном "бо мамі не цікаво тебе слухати" А мама замість того,щоб щось сказати їй,зоб закрила свій рот, то мама,промовчала просто. Ви розумієте,промовчала. І тому,я ніколи про себе нічого не хочу розказуватт їм. Бо часто сестра чи мама ,коли на мене злі використовують з докорами цю інформацію проти мене. Мене морально з'їдають і в мене піднімається тиск,мені стає погано.
Так, для нарцисів це звичайна, "нормальна" поведінка - ІГНОРУВАННЯ та ЗНЕЦІНЕННЯ іншої людини. Це для них як для звичайних людей - дихати.
А для інших людей, в тому числі і Вас - така поведінка не є нормальною, бо вона токсична та деструктивна.
Усвідомте нарешті, що Ви й вони - різні, навіть ЧУЖЕРОДНІ один одному. І якщо хочете вижити - втікайте від них якнайшвидше!