Як повідомити дорослому чоловіку, що ти незаймана?
Я дівчина, мені 20 років, я незаймана, маю почуття до чоловіка, якому подобаюсь і трішки хвилює питання, стосовно сексу. А саме, як повідомити дорослому чоловіку, що ти незаймана та серйозний стосунків не мала? Хвилює, чи засудить він таке та як до цього відноситься. Що скажете?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго дня. В тому , що ви не займана не має нічого , щоб засуджувати. Навпаки це говорить про те, що Ви серйозно ставитеся до стосунків. Тим більше Вам лише 20 років. Думаю, що мудрий і розумний чоловік має сприйняти цю інформацію добре.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Вітаю. Як віднесеться саме цей чоловік до інформації, знає лише він, а ми можемо тільки вгадувати.
цитата:
Хвилює, чи засудить він таке та як до цього відноситься. Що скажете?
змоделюйте своє відношення якщо засудить і якщо ні. Що ви відчуваєте у обох випадках? І як особисто ви відноситись до незайманості, чи це є вашою цінністю, сформулюйте для себе чому прийняли таке рішення і на нього опирайтеся.
психолог онлайн
Ми ж не знаємо чоловіка, тому навіть приблизно уявити не можемо, засудить він вашу цноту чи ні. Може, засудить. А, може, зрадіє. В будь-якому випадку вважаю, що "звіт" про своє дівоцтво ні до чого. Це не дуже етично. Ви не зобов"язані коментувати своє сексуальне життя ні з ким із партнерів
психолог онлайн
Доброго дня!
Бути незайманою у 20 років - це найбільша цінність, яка є у дівчини. Але Ви чомусь цей факт сприймаєте як якийсь недолік? Чому? Тому, що поруч купа дівчат, які втратили цнотливість у 15-17 років?
Цнотливість - це Ваша жіноча сила, яку потрібно поважати. І чоловік, який кохає по справжньому жінку, а не має на меті лише з нею погратися, цінувати її буде ще більше!
Ви збираєтеся повідомити його про цей факт? А для чого? Це Ваша справа і Ваше тіло, яким розпоряджатися можете лише Ви самі.
Він Вам вже пропонував інтим? Якщо так, тоді можете його просто перевірити. Якщо він серйозна та відповідальна людина, знаючи про Вашу незайманість, наполягати на близькості не стане. І збереже Вас до весілля або піде шукати доступну, щоб не нести відповідальності. А от якщо стане Вас схиляти до інтиму, говорити, що незайманою бути соромно чи ще якусь схожу дурню - тікайте від нього чим швидше. Бо він лише завдасть Вам болю та неприємностей.
Відредаговано автором 05-12-2023 19:38:12