Чому я досі цнотливий?
Добрий день. Я хлопець мені 27 років і я досі цнотливий. За все життя в мене жодного разу не було дівчини, я ніколи не цілувався з дівчатами, ніколи не ходив на побачення, ніколи не обіймався. Зараз я знаходжуся на війні в зоні бойових дій. Мене постійно хвилює ця проблема. Мене Хвилює те що я можу померти так і не пізнавши що таке поцілунки, що таке жіночі обійми, що таке секс. Дивлюся як всі мої побратими мають жінок або дівчат, і мене ще більше від цього заганяє в смуток. Ця проблема не дає мені покою, думаю про неї що дня, вона видає мені мозок, і саме головне я не знаю як мені її вирішити. Не знаю чому дівчата не звертають на мене увагу, чому не хотять зі мною розмовляти, я для них наче невидимка.Часто почали з'являтися думки про суїцид. Я не знаю як мені так далі жити. Не можу зрозуміти чому всім довкола так легко вдається будувати стосунки з жінками, а я навіть не можу наблизитись до елементарного спілкування з ними. Просто не знаю що мені робити.
Питання від: ; Вік: 27
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Ну, якщо маєте намір це змінити, то, принаймні, почніть це змінювати. Очевидно, суть питання криється в якості вашої комунікації. Ми не знаємо, як саме Ви будуєте спілкування з дівчатами, що воно аж таке занадто неефективне. Треба конкретика.
Відредаговано автором 09-12-2023 19:34:16
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356157 для Тетяна Артеменко
Після " привіт, як справи?" і тому подібне переписка далі не йде.
Я не знаю про що розмовляти з дівчатами((
психолог онлайн
Доброї ночі. Питайте про дівчину, хто вона? Яка вона? Що любить? Чим займається?
Намагайтеся дізнатися про неї більше. Дівчата люблять коли ними цікавляться, і їх слухають.
Почніть з цього. Все робіть маленькими кроками, але щось робіть.
Розповідайте про себе, діліться своїми переживаннями, емоціями.
Над стосунками треба працювати.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Доброго ранку!
цитата:
Просто не знаю що мені робити.
По-перше. берегти себе(!) Ви вже герой, який не сховався і став на захист країни. Люди Вам вдачні і мають бути вдачні.
цитата:
Не знаю чому дівчата не звертають на мене увагу, чому не хотять зі мною розмовляти, я для них наче невидимка.
Проблема підлягає вирішенню. І вирішується успішно(!) Усвідомте це!
Як вирішується? Через краще пізнання себе, через відновлення і нарощення впевненності в собі, через усвідомлення того, як відбувається знайомство і спілкування з дівчатами.
Спочатку увага до себе, підняття власної цінності в своїх очах(!)
Це фундамент, тектонічна плита, якщо хочете, на якій тримається усе інше.
В ході спілкування з психологом зможете подолати сумніви в собі, в своїй привабливості для жінок...
Вірте, все у Вас налагодиться.
цитата:
Часто почали з'являтися думки про суїцид.
Погані думки. З них треба переключатись на інші - повсякденні завдання і справи. І на турботу про себе.
Буде нагода. звертайтесь до психолога особисто.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356180 для Владимир Анатольевич
Яка мені радість з тієї вдячності якщо я все одно нікому не подобаюсь і мене ніхто не любить.
психолог онлайн
цитата:
От на цей момент, напевно, і не відчуваєте її.
А кому на фронті Ви хочете сподобатись?
Кажете ніхто не любить. А Ваша мама? А тато? А інші рідні та близькі?
Припускаю, що Ваше таке визначення спричинене, насамперед, несприйняттям себе. Шукаєте проявів любові ззовні, а має бути СПОЧАТКУ любов зсередини, тобто гарне ставлення до себе, увага і повага до себе.
Ще раз перечитайте мій пост про користь співпраці з психологом. Пройдете з ним відповідний шлях трансформації і змін, тоді поговоримо.
Бережіть себе!
психолог онлайн
Ви пишете "Після " привіт, як справи?" і тому подібне переписка далі не йде. Я не знаю про що розмовляти з дівчатами". Ну, так вчіться. Прочитайте в книгах, подивіться у фільмах, як це роблять герої. Купа прикладів. Призначаю Вам сеанси лікувальної кіно-терапії. Щодня перед сном дивитись фільм, де герой спілкується з дівчиною, і КОНСПЕКТУВАТИ все, що він ГОВОРИТЬ. На наступному етапі я попрошу Вас вставляти ці фрази у переписку з дівчатами
Відредаговано автором 10-12-2023 20:21:25
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356228 для Тетяна Артеменко
Думаєте це буде гарно виглядати якщо я буду спілкуватися заготовленими скопійованими фразами з фільмів?
психолог онлайн
"Думаєте це буде гарно виглядати якщо я буду спілкуватися заготовленими скопійованими фразами з фільмів?" - Так. На фоні того, що Ви ВЗАГАЛІ НІЯК НЕ МОЖЕТЕ СПІЛКУВАТИСЬ, і на фоні того, що Ви ДИСТАНЦІЙНО зараз отримуєте допомогу психолога (а це така демо-версія консультації, Ви ж самі це розумієте), це буде ідеальним рішенням. А були б Ви в мене в реальній терапії, то, звісно, ми б пішли НЕ ЦИМ шляхом, а іншим. Але Ви не в реальній терапії. Чи, може, Ви хочете враз отак вирішити вашу складну проблему, прочитавши тут кілька коментарів? Думаєте тут побачити якусь чарівну фразу від психологів, яка Вам миттєво допоможе? Це так не працює. Тому обирайте те, що МОЖНА застосувати в цьому випадку. Або не обирайте. Ваше право.