Що мені робити?
Доброго дня
В нас з хлопцем секс іноді 1 раз на місяць .
Я побачила що він кожного дня дивиться порно та шукає різні онлайн чати з дівчатами де вони себе задовольняють ( відкритих сторінок дуже багато) навіть шукає цих дівчат в інстаграмі.
Коли ми все ж займаємось сексом з ним то він ніколи не доводить діло до кінця , завжди перериває , зупиняється.
Я почала звинувачувати себе в цьому , адже мені здається що я його взагалі не цікавлю , а йому цікавіше дивитись ті порно відео. Коли намагаюсь з ним за це поговорити, то він каже що все добре , його все влаштовує , просто дуже багато думає про роботу (працює на сто).
Мені ж від таких його дій дуже образливо . Я вже навіть пропонувала спробувати щось нове , або навіть разом подивитись те порно. Аби хоч якось його зацікавити . Він цього не прийняв до уваги взагалі .
Коли запитала чи ти любиш дивитись порно то він збрехав , сказав що це було давно й неправда , хоча я бачила що буквально вчора він шукав ті відео.
Також побачила що в нього у видалених, фото голих дівчат. І колись він навіть платив гроші щоб дівчата влаштували йому ВІП відео.
Мені каже щодня що хоче зі мною сімʼю, а сам немає до мене зацікавленості і ласкає себе від інших дівчат.
Мені це дуже не приємно , іноді від цих думок хватають панічні атаки, дуже великий ком в горлі від його дій.
Що мені з цим робити? Можливо я чогось не розумію? Що мені собі думати?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго дня! Нажаль, це неприємна реальність. Вашого хлопця, здається, більш цікавить порно, ніж близькість у стосунках. Також він обманює вас і не погоджується на обговорення проблем. Вас влаштовують такі стосунки ? В чому їх цінність для вас? Щоб ви хотіли змінити в своєму житті ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356189 для Анна Андреевна
Він мені каже що він відкритий зі мною на 100%
Що його все влаштовує
Я йому подобаюсь і тд.
Мене це не влаштовує , більше напевно що він не хоче зі мною розмовляти відкрито , і вразі якщо в нього дійсно можливо є якісь проблеми в цьому плані то не хоче зізнаватись . Я не проти була б як би він підійшов і ми відкрито поговорили ,що можливо я щось роблю не так чи він зізнався що чогось хоче . Ні. Я дійсно не проти. Але він цього не робить , але коли вже я намагаюсь вияснити що ж не так то він каже що все чудово.
Я не скажу що в наших стосунках все дуже погано. Він хороший хлопець, приділяє увагу , постійно поруч, тобто як для стосунків він дійсно дуже хороший.
Просто інтимне життя це я думаю теж грає велику роль у відносинах. Я теж жінка і хочу задовільнити свої потреби , не раз в місяць , а частіше і хочу щоб він це знав і можливо теж цього хотів .
Я лише не розумію чому він не хоче мене чи навіть спробувати те що він там дивиться але зі мною . А натомість обирає дивитись і отримувати задоволення ніж спробувати це зі мною.
психолог онлайн
Доброго дня, Марина!
цитата:
В нас з хлопцем секс іноді 1 раз на місяць .
І це дуже поганий знак, який говорить про те, що Ви його НЕ влаштовуєте як жінка. І це вже зараз, ще ДО шлюбу. А що буде після кількох років, коли все стане звичним і буденним?
цитата:
Він мені каже що він відкритий зі мною на 100%
Що його все влаштовує
Брехло звичайне. Але ж самі собі такого вибрали. Може Вам подобається, коли кажуть ТЕ, що ХОЧЕТЕ почути, а не правду?
Може це і тому що образити Вас не хоче, але ж своєю брехнею і ображає. І довіру вбиває. А БЕЗ довіри не буде і відносин.
психолог онлайн
Якщо є обман і недовіра в стосунках - це серйозна проблема, бо чесність - це основа у відносинах. Без чесності, як замок на піску, все з часом розвалиться. Чи розглядали ви варіант звернутися разом з хлопцем до сімейного психолога?