Чоловік ігнорує мої образи
Типу друг чоловіка ще до весілля сказав йому що я такий собі вибір,на що чоловік відреагував спокійно.А я коли дізналась мене це дуже зачепило.Тепер цей «друг»присилає йому відео і пише (сподіваюсь в 2024 ти станеш вдівцем)на що також чоловік не зробив ніякого зауваження.Як гадаєте це норм поведінка люблячої людини чи мені варто бігти від такої любові??
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Дивні питання задаєте. Ніби навіть провокативні для психологів (особливо чоловіків).
Ви ж і самі знаєте відповідь на своє запитання. Навіщо ще щось додавати спеціалістам?
Яка Ваша відповідь? Бігти? Чи не бігти? Чи ще трохи почекати?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня ! Вам видніше, що для вас нормально, а що - ні. Це особиста справа кожного, в яких стосунках бути , і що вважати нормальним.Якщо ж з'являються думки, що потрібно бігти, то важливо не знецінювати ситуацію. Вам образливо, а чоловік, як ви пишете, ігнорує ваші почуття. Чи нормально таке в здорових щасливих стосунках, як ви вважаєте ? Які шляхи вирішення проблеми ви бачите ?
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Як гадаєте це норм поведінка люблячої людини чи мені варто бігти від такої любові??
От спробуйте узяти всю повноту відповідальності на себе - і за визначення "нормально чи ні", і за
цитата:
бігти від такої любові
Адже разом з ним живете Ви. Точно не психологи.
Якщо сюди звернулись з наведеними питаннями, то, напевно, їх причини викликали у Вас погані емоції. От дослухайтись до них і вирішуйте, чи хочете і надалі переживати щось подібне. Наскільки для Вас критично, коли чоловік ігнорує Ваші образи? Чи готові миритись з таким ставленням?
психолог онлайн
Добрий день!
Мене найбільше цікавить одне питання поки що:
А як так, що на оцінку вибору Вашого чоловіка друзями, чоловік реагує спокійно, а Ви ні?
Можливо Вашому чоловікові не важлива оцінка інших. Можливо це для Вас дуже важливо? І чому тоді це для Вас важливо?
А якщо дивитись на процес між вами, то можна спробувати прояснити, яка власне Ваша прихована потреба у відносинах з чоловіком стоїть за важливістю думки друга (наприклад, це може бути потреба у визнанні, у підтвердженні любові, потреба у компліментах чи увазі і т.д.), та щиро про це поговорити. Можливо в такій розмові вдасться почути і його відповідь чому він саме так реагує. Бо не прояснюючи, ми даємо волю своїм емоційним реакціям на основі лише фантазій, які далеко не завжди являються реальністю.
Гармонійного Вам вирішення цієї сітуації!