Як пережити перше розлучення з хлопцем
Ми зустрічалися один рік, але в останній час він дуже прискіпливо ставиться до мене, я це терплю і буду терпіти тому що дуже сильно люблю його, і ось на днях він мене кинув і я не можу перестати плакати і мені дуже тяжко
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Доброго часу доби.
Співчуваю, розставання - майже завжди важко, особливо якщо любиш людину, яка тебе залишає саму. Але при цьому подумайте, чи варто терпіти, коли інша людина робить боляче знову і знову? Навіть любов до хлопця не повинна стояти вище за любов до себе, адже Ви у себе одна і з собою Вам жити все життя.
А на те, щоб прожити розставання, потрібен час, турбота про себе, звернення за підтримкою до близьких та фахівців. Якщо знадобиться допомога психолога, можете звертатися на цей форум. А також можете попросити батьків записати Вас до психолога очно, бо до повноліття психолог має право Вас консультувати лише з їх дозволу.
психолог онлайн
Так, це дуже сумно. Іноді здається, що це трагедія. І це справді так. Однак, Ваш стан не буде тягнутись вічність. Ви поступово відновитесь, треба лише дочекатись. Просто повірте, що це не назавжди