Як мені бути?
Тиждень тому мені зробили пропозицію. Реакція батьків була не схвальна, говорять що рано, що зараз не про це потрібно мені думати, яке весілля і т.д.
Після цієї реакції мій коханий не хоче приходити до мене додому, адже тут мої батьки….
Разом з хлопцем півроку, але знаємо один одного, майже, все життя.
Хлопець говорить про переїзд до нього, а мої батьки навіть цього чути не хочуть!
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Я б запропонувала Вам перечитати ваш допис.
Ви пишете як реагують батьки, що хочете хлопець.
Але я не відчула де тут Ви?
Ваші бажання , ваша впевненість, або сумніви?
Питання одруження це ваша відповідальність.
Тільки Вам вирішувати.
Чи хочете Ви виходити заміж зараз/взагалі/за цього хлопця?
Чи хотіли б Ви жити у хлопця (чи комфортно Вам там, чи зручно, чи хочете Ви вести господарство , чи обговорювали хто і за що буде відповідати у спільному житті, тощо)?
Чи вважаєте Ви, що Ви достатньо добре знаєте хлопця, адже Ви разом тільки півроку (знаєте один одного майже все життя краще не враховувати, адже Ви обидва були дітьми)?
Це ваше життя, не батьків, не хлопця.
Вам важливо слухати Свої почуття, розуміти Свої бажання і нести Свою відповідальність за це рішення.
психолог онлайн
Вам 21 рік і Ви як повнолітня вже маєте право вирішувати самі де і з ким жити.
Чи даєте Ви самі собі це право? Або залишили його у батьків и чекаєте на їх дозвіл?
А якщо його не буде? А якщо ніколи?
Може Ви матеріально від них залежні і просто не бажаєте втрачати батьківське фінансування?
Чи Ваша залежність більше має психологічну природу?