Розмова
Доброго дня, дивне питання, я не знаю нормально це чи ні. Моя подруга постійно говорить про інтимну справу (секс) про те, якою у неї був він хороший, про те, як їй пощастило з партнером, скільки разів, скільки годин і вона чудово знає що у мене його не було як і партнера, і мені як то нецікаво це слухати але сказати образити не хочу, я завжди думала, що такі речі повинні залишатися між партнерами або я чогось не знаю.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Наталия Горская
Jessie, доброго часу доби!
цитата:
і мені як то нецікаво це слухати але сказати образити не хочу
А в чому буде образа?
Із того, що Ви написали, виходить що Ви вибираєте зручність для неї за рахунок особистого комфорту. Заради чого або на підстві чого Ви робите такий вибір?
цитата:
Моя подруга постійно говорить про інтимну справу (секс)
А Ви не запитували її, з якою метою вона Вам це розповідає? Що вона від Вас очікує або чого хоче досягти?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356633 для Наталия Павловна
Вона так сказати дуже образлива,їй якщо щось не так трішки скажеш,навіть якщо інтонація буде трішки інша то починає ображатися і не говорить
психолог онлайн
"Вона так сказати дуже образлива.." - це про неї...
А питання - про Вас.
В чому Ви особисто бачите образу, якщо сказати, що Вам ця тема не довподоби?
Заради чого або на підстві чого Ви робите вибір її інтересів, а не своїх?
Чи запитували Ви її, з якою метою вона Вам це розповідає? Що вона від Вас очікує або чого хоче досягти?
Відредаговано автором 16-12-2023 13:31:45
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю!
Ви не можете образити, але дозволяєте відбуватись тому, що вам неприємно. Чому? Ви можете зупинити це і сказати, що вам нецікаві такі особисті детальні подробиці. Але в цій історії є інше почуття, а саме заздрість і можливо ревнощі, бо саме ця тема вас задіває. У вас цього не було і вона це знає. Почуття треба проживати і ви можете її запитати прямо: «А нащо ти мені це розказуєш? Щоб я позаздрила?». Вам просто не вистачає сміливості бути чесною, але це така розкіш і свобода, бо терпіти не потрібно буде.
І у людини, в якої все добре в інтимному плані не розповідає про це направо і наліво:)) Це якесь бажання самоствердитися і продемонструвати щось своє.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
я завжди думала, що такі речі повинні залишатися між партнерами або я чогось не знаю.
Перед Вами стоїть вибір - або приймати подругу з її відмінним від Вашого поглядом на інтимні речі, або намагатись її "перевиховати у свою віру".
Можете терпіти і надалі її откровення, а можете ввічливо сказати, що Вам це не подобається.
В будь-якому випадку, мова йде про сприйняття відмінностей і Ваше право бути собою.
Ви якою бути хочете і що обираєте?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Важливо слухати себе, щоб зрозуміти нормально це чи ні.
Для Вас це не є нормою.
І саме на це варто спиратись.
Щоб подруга не образилась (наприклад, що не хочуть слухати те, що для неї важливо, адже вона може вважати, що саме подрузі таке треба розповідати), є сенс підібрати слова.
Можна навіть почати "з початку"- "знаєш, в мене склалась така ситуація, про яку я хотіла б с тобою поговорити, але не хочу /боюсь тебе образити ".
Далі пояснити, що Ви себе почуваєте ніяково під час розмов на тему її сексу. Можливо це через ваші внутрішні установки, (що про таке не розмовляють), можливо через відсутність досвіду/стосунків.
Але Ви можете і не пояснювати цього.
Основний посил - мені важлива наша дружба, я ціную наше спілкування, я не хотіла б, щоб ти образилась, але щось всередині мене при таких розмовах викликає дискомфорт. Тому пропоную домовитись, що цю тему ми обговорювати не будемо.
Ну, це приблизно.
Вам важливо пам'ятати, що Ви маєте право оберігати свої почуття.
При цьому Ви з повагою пояснюєте це . Таке пояснення не може викликати образу.
А якщо викликає, то це вже задача вашої подруги розібратися, чому саме. Може в неї немає поняття кордонів, і їй варто це опрацювати.
консультация психолога
Доброго вечора! Я думаю, що у Вас можуть бути різні уявлення про етичність дій з Вашою подругою. Це не так критично, як здається, якщо у Вас з'явиться бажання повідомити їй про небажання обговорювати певні моменти. Це індивідуальні погляди на інтимність та партнерство, тож наголошуючи на тому, що Ви можете бути дуже близькими друзями з глибоким спілкуванням навіть без обговорення таких тем, Ви навряд образите свідому людину. Тим паче, якщо Ви близькі друзі. Можна буде показати, що близькість вимірюється не тільки здатністю обговорювати такі інтимні теми.
психолог онлайн
Вітаю!
цитата:
Моя подруга постійно говорить про інтимну справу (секс) про те, якою у неї був він хороший, про те, як їй пощастило з партнером, скільки разів, скільки годин і вона чудово знає що у мене його не було як і партнера
Вона це говорить спеціально, щоб викликати у Вас заздрість та почуття меншовартості, а себе самозвеличити.
цитата:
Це прояв хворобливого самолюбства, вираженого єгоїзма та маніпулятивної поведінки - щоб змусити іншого (Вас) вести себе так, як вона цього хоче.
Дуже схоже на нарцисизм.