Чому чоловік вибирає старшу за себе жінку з дитиною з
Мій племінник 21р. обирає жінок, які старші за нього та які мають дітей. Як мінімум, знаю про 4 таких колишніх подружки.
У нього було складне дитинство.без батька.у не зовсім благополучній сім'ї. Їх 3-є дітей. Бракувало уваги від матері,бабця,яка зловживає алк.та прадід інвалід.
Чому саме молодий хлопець обирає таких жінок?
Питання від: ; Вік: 33
Доповнення від автора
Найстаріший жінці було 32роки,також з дитиною та заміжня.

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
А на що це впливає? що це вирішує? що це ускладнює, що ваш родич робить такі вибори? Це щось нездорове? це якось псує його життя? Чи це псує ваше життя? Зрозумійте, психологи не працюють з тим, що не псує життя людини. Якщо всім добре і ніхто не страждає, то психолог туди не лізе. Особливо, якщо його не просять. А нас же цей юнак не просив, щоб ми йому робили заочну діагностику, так?
психолог онлайн
Наталия Горская
Владимир Анатольевич Тарасенко
Lidia, доброго часу доби!
Взагалі, то питання до хлопця. Бо як би ми тут не умнічали - то всеодно будуть интерпретації. Навіть якощо вони будуть справедливими.
Що сам племінник говорить з цього приводу? Що саме його приваблює в жінках старших та у яких є діти?
Але і "поумнічать" всеж таки спробую )
В Вашому дописі бачу відповідь на Ваше ж питання:
цитата:
Чому саме молодий хлопець обирає таких жінок?
тому що:
цитата:
- бо, можливо, він шукає тої мамської любові, уваги, турботи.. що він не отримав у дитинстві.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Чому саме молодий хлопець обирає таких жінок?
Колеги вже дали відповідь щодо ймовірних причин та мотивів вибору племінника.
Натомість Вас цікавить його доля. А сам1 усвідомлюєте, на чому грунтується Ваша увага до його особистого життя? Ви в якійсь мірі відповідальні за нього?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356646 для Наталия Павловна
Дякую за відповідь.
Так,на своє питання я і сама відповіла.
Але,я саме хотіла почути думку спеціаліста, на чому ґрунтується така поведінка.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356658 для Владимир Анатольевич
Я собі теж задавала це питання.. відповіді поки не маю.
Він є для мене дуже близьким