Розставання з хлопцем
Вітаю! Як пройти розставання з хлопцем?
Разом були майже рік (розійшлися за 3 дні до річниці). Причина розставання (з його слів): він не відчував від мене кохання, морально мені зрадив, він поїхав до колишньої (з якою був 5 місяців до мене), відчув з нею поряд себе коханим. Коли він мені це розповів, то я дуже емоційна була, був конфлікт, розійшлися (9 грудня). На наступний день: пришла до нього, хотіла поговорити, він випхав мене з ліфту, сказав не хоче мене бачити. Я ще декілька разів принижувалася та писала йому, хотіла повернути все, хоча б поговорити, 18.12 знову писала довге повідомлення, але отримала відповіть, що йому немає про що зі мною говорити та бажання немає також. Бачила що на сайті знайомств вже дні 4 він шукає спілкування та стосунків. Розумію що останній місяць був кризовий у нас, я вела себе день маніпулятивно, він також, конфлікти були. Але чомусь розуміючи, що в цих стосунках немає майбутнього, я все ж таки сумую за ним та мені боляче від його грубості до мене. Плачу всю цю ніч, не знаю як відпустити
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Від грубості завжди боляче.
Особливо, коли відчуваєш себе "неозброєним"( Ви прийшли без маніпуляцій , беззахисно і відверто).
Хлопець поводив себе не гідно, не по-чоловічому, без поваги до вашої особистості та того часу, який вам вдвох було добре.
Це дійсно ранить.
Тому плакати цілком нормально, навіть добре, як би дивно це не звучало. Адже якщо б Ви не плакали, то ваші емоції могли зачаїтись, "застрягти" всередині, а це набагато гірше.
Але ж така його поведінка відкриває завісу його справжньості.
Ось такий він, коли не треба вдавати з себе когось.
І знов, чи не на краще те, що Ви саме зараз побачили, як він може вчинити з тим, хто прийшов до нього "з позиції слабого" ?
Не тоді, коли ви разом вже прожили 5 років і маєте спільних дітей.
Не тоді, коли Вам потрібна його допомога, наприклад, через хворобу чи складні обставини.
А зараз.
Коли Ви тільки рік зустрічались.
Знаєте, Лано, хлопець дійсно міг втратити почуття до Вас, і вже це було б боляче.
Але в цьому конфлікті він виявив такі свої сторони, як неуміння поважати іншого, небажання гідно поводитись з людиною, з якою тебе пов'язували стосунки.
Звісно, боляче ще буде, адже це втрата.
Втрата мрій про щасливе майбутнє.
Але варто пам'ятати , що це втрата мрій про майбутнє тільки цим хлопцем.
Доречі, з такою його поведінкою важко було б уявити майбутнє щасливим.
Отже, Вас чекатиме якесь вже інше щасливе майбутнє.
Просто це була не "ваша" людина.
психолог онлайн
Доброго дня Лано!
Насправді все, що з Вами відбувається, дуже сумно. І зрозуміло, чому Вам так боляче, бо сформувалася певна психо-емоційна залежність від стосунків з цим хлопцем. У Вас до нього були стосунки, чи це Ваші перші такі довготривалі?
Щоб спробувати Вам допомогти, потрібно, зрозуміти, а як у Вас складаються стосунки взагалі з близькими людьми: батьком, мамою?.
Адже, така психо-емоційна "липучість" не з'являється просто так, а здебільшого, коли в дитинстві не було гармонічних стосунків з рідними людьми... І "липучість" може бути лише підсвідомою спробою отримати від хлопця те, чого так не вистачало... Вас же щось змусило так себе поводити з тим, хто не хоче більше спілкуватися... І це - надзвичайно важливо зрозуміти саму себе!
Справа ж, насправді, не тільки в цьому хлопцеві, бо від того, як Ви проживете розставання з ним і що винесете з цих стосунків, стане вирішальним у побудові нових з іншими...
Які стосунки були в дитинстві з батьками?
психолог онлайн
Співчуваю вашій історії. За рік стосунків люди показують хто вони і на що вони спроможні. Ваш хлопець хоче любові, але не готовий вкладатись в стосунки. Це він зрадив, не ви, і накінець ще вас звинуватив у всьому. Він скоріш споживач… Повернувшись до колишньої - він сидить на сайті знайомств. Немає поваги до вас і ні про яке співчуття не йде мова. Він ненадійна і не ваша людина. Співчуваю і є полегшення, що це проявилось. Ви хочете щоб він був іншим, а він такий який є… тут нема кореляції, що якби ви щось зробили, то цього б не трапилось. Ця стадія називається торг, заперечення, але є боляча нестерпна реальність.
Ви сумуєте за близькістю, за відчуттями яких вже не повернути… Це дійсно горе! Щось вмерло і тут немає вашої провини. Вогонь стосунків мають підтримувати і чоловік і жінка. Після року стосунків пара переходить до більшої глибини, можливо він на неі просто не спроможній. Вам треба пережити цю ситуацію, відплакати і жити далі. Ці стосунки вас чомусь навчуть і в подальшому ви зможете краще до себе відноситись.
Рекомендую роботу з психологом. Ця інвестиція допоможе вам прожити цю історію та підвищить відчуття самоцінності. Важливо як ви самі до себе відноситись, як цінуєте себе та підтримуєте!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356918 для Алла Григорівна
До цього хлопця у мене не було довгих стосунків, лише секс по дружбі та щось дивне з іншим хлопцем (5 місяців тривало), ще якісь інтрижки до місяця та невзаємна закоханність.
Щодо дитинства та родини: я розуміла ще у стосунках, що перекидаю роль мами на парнера. У мене погані стосунки з мамою, холодні та емоційна нестабільність постійно. З батьком стосунків хороші, але він зривався на мені бувало, через конфлікти з мамою, вони постійно мене вплутували у їх скандали, які були 1-2 рази на тиждень. Я можливо і вибрала також партнера, як і моя мама, намагалась завоювати любов та бути у безпеці. Але декілька місяців тому, я почала прибирати з парнера роль мами для себе, не вимагати чогось та пропрацовувала свою тривожность, хотіла більш здорових стосунків. Однак, чомусь після того він і перестав відчувати кохання від мене до нього.
Він раніше жалівся, що я тривожна та дуже емоційна, а коли почала це пропрацовувати..то якось все гірше стало.
Я знаю що у колишнього мого є травма, його покинула дівчина, яка була його першим кохання, він постійно мені казав "Я не можу тобі повністью довіряти, бо ти жінка". Що саме цікаве...саме до цією колишньої він і поїхав. Хоча весь рік він дійсно був закоханний у мене, я це відчувала та бачила по ньому, але ось так вийшло. Я через це і хочу пропрацювати це розставання. Я не хочу морально у ліжко з майбутнім партнером тягнути цю історію
психолог онлайн
Ви пишете, що "декілька місяців тому, я почала прибирати з парнера роль мами для себе, не вимагати чогось та пропрацовувала свою тривожность, хотіла більш здорових стосунків..".
Я правильно Вас зрозуміла, Ви працювали з психологом?
Насправді, "нічого не вимагаючи" працює лише тоді, коли людина стає самодостатньою. Тобто, зміни відбувається на рівні змін поведінкових моделей та установок. А це вже рівень підсвідомості. У всіх інших випадках, це просто перенос проблеми з однієї площини на іншу. .
Саме тому, зменшивши потік емоцій, Ви перекрили, як це не дивно, і
почуття. Що хлопець і відчув одразу.
Яким чином Ви намагалися прибрати роль мами?
Те, що у хлопця також є травма, зовсім не дивує. Бо нам тільки здаються зустрічі випадковими. Тоді, як насправді, ми притягуємо людей зі схожими проблемами. Це принцип зеркальності. Тобто, якщо хочете змінити своє життя, дійсно, і у цьому Ви абсолютно праві, потрібно змінювати, насамперед себе та свої реакції.