Підскажіть що робити?
Добрий день.... Одним словом у мене нерви дуже слабкі. Я постійно на всіх зриваюсь.... ну я з тими людьми хто до мене ставиться нормально то я тоже нормально.... я просто не люблю просто не навиджу коли мною командують. Навідь на роботі я ледь стримуюсь. Але я відчуваю що скоро буде капець.... іноді здається що людина яка мене не чує я її готова вбити.... я не знаю що мені робити з саоїми нервами
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий день!
А з батьками у Вас як?
Хтось з них командує?
Або бабуся з дідусем?
психолог онлайн
А що у Вас відбувається у житті?
Найпоширеніша причина зривів - хронічний стрес. Можливо, Ви не висипаєтеся, недостатньо рухаєтеся, неправильно харчуєтеся чи не вмієте перемикатися з роботи на відпочинок. Сприймайте свій гнів як сигнал про те, що потрібно щось змінювати.
Ви не вмієте контролювати емоції, і це вже стало звичкою.
Спробуйте подивитись на себе з боку під час нападів гніву? Який Ви маєте вигляд?
Можна написати: «Мені важливіше висловити невдоволення чи зберегти взаємини з людьми?» Завжди тримайте запис під рукою і перечитуйте, щоб знизити емоційне напруження в потрібний момент.
Звичайно, це не все.
Потрібно обговорити Вашу проблему з психологом на консультації.
Вашу проблему важко вирішувати за листуванням.