Як знайти друзів?
Добрий день! В мене є до вас таке питання і можливо ви допоможете розібратись у цьому: як знайти друзів, а не просто знайомих? Я все своє життя не маю постійних друзів, тільки знайомих…якось не виходить підтримувати контакт..мені здається люди вважають мене дивною і нецікавою, при розмовах я часто гублюся і не знаю як підтримати діалог, відчуваю пустоту у голові, після стандартних питань про вік, хобі і роботу, не знаю про що ще можна спілкуватись, коли пишу людям привітання у соц. мережах, на цьому все і закінчується, вони не цікавляться мною, іноді я відчуваю ніби нав‘язуюсь, декого це дратує( це видно по реакції)
Іноді виникає відчуття, що я недалека людина, бо між собою вони нормально спілкуються,діляться секретами, а я про все дізнаюся останньою, ніби живу у мильній бульбашці. Чому люди вважають мене наївною і неважливою?
Що зі мною не так?
Питання від: ; Вік: 27
Доповнення від автора
Я думала що достатньо розумна людина, але мене ніхто не поважає і нічого в мене не виходить, то значить я є невдаха тепер, без друзів, без постійної роботи. Прикро якось

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Що зі мною не так?
З вами не "так," тому що ви починаєте думати що з вами щось не так!
А взагалі то з вами ВСЕ ТАК!
Вам потрібні не банальні спілкування, а більш довірливі і близькі стосунки, де можна було би поділитися тим що вас цікавить і хвилює!
І звісно тяготить деяка самотність.
Але ви вмієте трохи бути другом самій собі і це дуже добре
З часом ви знайдете то, що ближче до вас по світогляду.
А очікувати СПРАВЖНЬОГО розуміння там, де банальні спілкування, просто не варто.
З вами ВСЕ ТАК!
До речі, ви дуже узагальнили свою "невдачливість" і свої "невміння"!
Просто ви ШУКАЙТЕ СВОЄ!
І в вас все получиться.Віри вам в себе кращу в самій собі!
Відредаговано автором 23-12-2023 12:21:03
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357187 для Галлий Порфирьевич
Дякую за відповідь. Але якби все було Так, я б не писала сюди, бачу результати свого життя і вони абсолютно нульові: немає друзів, немає чоловіка, немає постійної роботи, бо люди не вважають мене гідною довіри і відповідальності, немає нормального спілкування з коллегами.. як навчитись дружити з людьми, як бути їм цікавою і потрібною? Щось явно зі мною не так, я перевірялась на аутизм, але все добре, тож не знаю як далі бути..
психолог онлайн
Доброго дня, Аню!
цитата:
Чому люди вважають мене наївною і неважливою?
Можу припустити, що Ви самі про себе невисокої думки. А інші люди ставляться здебільшого до нас так, як ми (тут будьте дуже уважною) СТАВИМОСЬ до себе(!)
цитата:
як навчитись дружити з людьми, як бути їм цікавою і потрібною?
Відповідь доволі проста - стати цікавою для самої себе. Стати всередині вільною від оцінок інших. Мати те, чим можна поділитись з іншими.
А для цього всього потрібно, передусім, себе пізнати - яка Ви? Які Ваші цінності? Які сильні сторони і обмеження? Що з Вашою щирістю і довірою Світові? З яким багажем вийшли з дитинтства в доросле життя? Й таке інше.
Найкращій спосіб допомогти собі - звернутись індивідуально до психолога.
психолог онлайн
Всегда ли так было? Или есть опыт дружбы?
Как давно у вас нет постоянной работы?
Чем наполнена ваши дни? Чем занимаетесь? Какие хобби, увлечения?
С кем живете?
Как обстоят дела с личной жизнью?
психолог онлайн
цитата:
немає друзів, немає чоловіка, немає постійної роботи
Відсутність друзів, чоловіка і постійної роботи не являється критерієм оцінки "нездоров'я" людини.Часом навіть навпаки.
цитата:
люди не вважають мене гідною довіри і відповідальності,
А ви себе вважаєте відповідальною і гідною довіри?
цитата:
Щось явно зі мною не так, я перевірялась на аутизм, але все добре, тож не знаю як далі бути..
Вибаріть когось із психологів і він допоможе вам остаточно розібратися в вашій проблемі.
Вона звісно є, але не там де ви її шукаєте і "бачите".
Можу вас в цьому запевнити.
З вам все гаразд!
психолог онлайн
Доброго дня, Аня!
цитата:
Чому люди вважають мене наївною і неважливою? Що зі мною не так?
Я б сказав, якби побачив Вас та поспілкувався. За перепискою складно це з'ясувати.
Скоріш за все це результат дитячих психотравм.
Чи вважали Вас батьки цікавою? Чи цінували? Чи поважали? Чи достатньо приділяли уваги?