Знайомства
Добрий день, я познайомилась з хлопцем на сайті знайомств. В перший день знайомства переписувались цілу ніч, на другий день нічого мені не писав і я, потім знову появився через пару днів, також переписувались цілу ніч, на другий день я йому написала, прпереписувались, потім знову він пропав, і написав мені, що сталось що я йому не пишу, трохи прпереписувались і знову пропав, потім я йому написала, він проігнорив, через пару днів знову написала, спитала, чого ігнорить, він сказав, що причини як такої немає, що я йому симпатизую і він не хоче мені морочити голову. Скажіть, що можуть означати його слова і поведінка??
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Добрий день, то і значать. Ви не знали один одного і у кожного було своє життя, в якому не було цієї переписки. Життя продовжується, але тепер додались відносини, які занадто стрімко розвиваються і переписка, якої інколи стає трохи забагато. Але в цілому все досить не погано, просто час від часу варто "притримувати коней"))
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
В перший день знайомства переписувались цілу ніч, на другий день нічого мені не писав і я, потім знову появився через пару днів, також переписувались цілу ніч, на другий день я йому написала, прпереписувались, потім знову він пропав, і написав мені, що сталось що я йому не пишу, трохи прпереписувались і знову пропав,
В данном случае мы можем гадать о причинах его поведения. Дело в том, что важно это прояснить с ним. В какой-то степени, Вы пытаетесь ему дать все внимание сразу и Вам сложно удерживать границы. Так же важно содержание Вашей переписки. Вы должны понимать, с какой целью Вы идете на сайт знакомств. Первые встречи Вы стараетесь получить, как можно больше информации и понять для себя, хотите ли Вы дальше продолжать или нет. Переписку не стоит затягивать, а стоит переходить в онлайн формат, чтобы Вы могли его увидеть вживую. Если Вы для себя приняли решение, что Вам человек подходит, то стоит договариваться о личной встрече. Не нужно идти на свидание, как на встречу со своим будущим партнером, а стоит больше узнать человека. В какой-то степени, Вы его "перекормили" собой и не учили свои интересы. Человек появляется тогда, когда ему удобно. Если он появится опять, то стоит ему сказать об этом, что вас устраивает, а что нет, на что Вы соглашаетесь, иначе Вы будете себя чувствовать использованной, потому что Вы не владеете ситуацией
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357316 для Ольга Владимировна
Ну я б не сказала, що я була надто активна до нього. Після першої переписки я йому не писала і він пропав приблизно на 2 тижні, потім написав мені, переписувались і я на другий день спитала як його справи, потім він пропав надовго і я вирішила написати, де він пропадає, чого не пише,а у відповідь тишина, пройшло тиждень і я спитала причину його ігнору, він написав, що причини немає, я йому симпатизую і він не хоче мені морочити голову
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357316 для Ольга Владимировна
Я йому пропонувала, поговорити на цю тему, а він мовчить
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357316 для Ольга Владимировна
Було раз, що він сам мені написав, чому я йому не пишу
психолог онлайн
Вітання.
Причин такої поведінки може бути маса. Фантазую, що хлопець "полікувався" через Вас. Можливо, як раз в той час, він відчув свою необхідність в важливість, тому листування так швидко й розвивалося.
Але, питань більше до Вас...чому для Вас це листування таке важливе? Як стрімко Ви входите в довіру з людиною?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357322 для Олена Миколаївна
В переписці ми дізнавались один про одного, а так він мені сподобався і поведінка його, характер
психолог онлайн
Питання більше про те, що Ви намагаєтеся заповнити цим листуванням? Бо скоріш за все Ви опинилися в стані емоційної залежності. Не менш ілюзорний баланс, оскільки цей стан перешкоджає власному розвитку, а інколи піддає глибокій депресії через пошук недоліків у собі.
Відредаговано автором 25-12-2023 20:50:42