Чи варто маніпулятору пояснювати що він маніпулятор?
Не живу з чоловіком кілька місяців. Він хоче повернутись до мене і весь час маніпулює мною. Виставляє себе жертвою ( незважаючи на те що це він брехав і зраджував), погрожував самогубством, намагався звинувачувати мене щоб я почувалась винна в його зрадах, відсторонить від спілкування з родичами його і т.д. У нас є донька тому намагаюсь з ним спокійно спілкуватись. Чи варто йому говорити що він є маніпулятором і я не хочу в такому контексті з ним спілкуватись? Чи краще звести спілкування до мінімума?
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня, Мілана! Рекомендую звести спілкування до мінімуму, тільки у форматі елетронної пошти і з формальних якихось питань, та питань що стосуються доньки.
Рекомендую не говорити йому, що він маніпулятор, практика показує що це не має позитивного ефекту, іноді такі люди після такого можуть почати мстити.
Бережіть себе! При можливості зверніться до психолога, після подібних відносин - часто необхідна допомога спеціаліста!
Відредаговано автором 26-12-2023 15:10:59
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ваш чоловік все перекручує і тому говорити щось йому не варто. Він це використає в атаці на вас. Зберігайте з ним батьківські стосунки, коли є лише одна спільна мова - ваша дочка.
Вам потрібно навчитись себе захищати і всю свою подавлену агресію використати собі на благо. Часто буває, що партнер несе в собі багато агресії, а інший абсолютно пригнічений. Можливо ви дуже довго були «доброю» та приймаючою. І тепер треба встановити кордони та свою позицію.
психолог онлайн
Катерина Пархомук
Ні не варто. Бо колишній за описом дуже схожий на нарциса, а такі НІКОЛИ не визнають своїх маніпуляцій, а навпаки ЗВИНУВАЧУЮТЬ у маніпулюванні того, хто про це каже - тобто Вас.
А окрім того це ще й не спрацює. Бо подібга людина просто НЕ МОЖЕ спілкуватися БЕЗ маніпуляцій, це вроджене.
По-людськи в них НЕ виходить, певним чином вони душевні імпотенти. Тому Ваші очікування є дещо наївними та марними.
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Не живу з чоловіком кілька місяців. Він хоче повернутись до мене і весь час маніпулює мною. Виставляє себе жертвою
Вы пишите, что расстались несколько месяцев назад, то есть вы для себя внутренне приняли это решение. Скажите, какая была причина Вашего расставания? Что Вы сами хотите от этих отношений с ним? Вы видите свое будущее с этим человеком ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357400 для Ольга Владимировна
Причиною була його зрада. Просив пробачити. Жили рік. Після втрати довіри почуття як притупились. Були думки що даремно прийняла його після зради. Навіть виникали думки щоб був якийсь привід з ним розійтися. Дізналась що він був у жінки з якою до цього зраджував. Виставила його з будинку. Неможу повірити що я більше нехочу бачити його в своєму житті в якості чоловіка. Майбутнього з ним не бачу