не знаю що робити, порвати відносини чи далі в них бути
я зустрічаюсь з хлопцем, але ми часто не розуміємо й не чуємо один одного, я втомилась від цих відносин, та хочу розійтися, але він топить за те, щоб ми були разом, и готовить факти, але я все одно вже не хочу цих відносин, я йому це кажу, але все одно він не хоче розходитись, а просто заблокувати я його теж не хочу, та іноді думки, що можливо дійсно не треба розходитись
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Ви не достатньо довіряєте собі.
І надто довіряєте іншим, хопцю в тому ж числі.
Тобто займаєте залежну позицію.
Бо давно б вже закрили питання з відносинами.
психолог онлайн
Вітаю! Ви маєте право на свої власні бажання! Ваш хлопець топить за свої потреби, але за ваш рахунок. Вам важко проявити агресію та бути не доброю для нього? Чи важко відмовляти? Ви можете спробувати варіант, що вам потрібна пауза в стосунках на місяць. Певні канікули і подивитись за цей час як вам бути не з цим хлопцем.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357431 для Алла Володимирівна
Я вже брала паузу, і без нього мені здається нормально, якось більше свободи і вільного часу, я думаю що хочу розійтися, але коли я йому кажу, то він мені все нормально пояснює, що я навіть не можу нічого йому відповісти на це, бо він ніби то прав, але я все одно не хочу цих стосунків, і не знаю що робити. Друзі кажуть усі, що треба розходитися, бо він не зміниться, люди не міняються. І друзі праві і хлопець, але я все одно не знаю що робити. Коли я з ним, вроде все ок, але навіть тоді якось не дуже вже відносин хочеться. Допоможіть будь ласка, що робити, щоб це буде правильним рішенням, і як це можно зробити
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357427 для Павел Леонидович
я просто вже казала, що ми розходимося, але він потім мені говорив, чому не треба, і він ніби то прав, але я все одно вже якось не хочу, і не знаю як ці відносини завершити
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ви можете не пояснювати та не слухати його аргументи та доводи. Вирішити і все! Ви ж самі собі господарь. Ви перебуваєте в злитті, з якого хочете вийти, а хлопець утримує це все.
Він може все життя наговорювати, питання до вас чому ви його слухаєте та йому вірити? Таке враження, що ми і тут психологи вирішуємо як вам бути. Там хлопець, а тут ми. Це вже якась ваша особливість перекладати відповідальність та терпіти.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Вам треба запам'ятати на все життя одну просту річ:
Будь-яка людина, в тому числі і ВИ, МАЄ ПРАВО робити щось або не робити тільки тому, що ХОЧЕ або НЕ ХОЧЕ цього. І ніякі логічні аргументи їй для цього НЕ ПОТРІБНІ. Розумієте?
Тому й хлопцю на все це можна відповісти наступне: "Мені не цікаві ВСІ твої логічні доводи. Мені цілком достатньо того, що я НЕ ХОЧУ далі перебувати в стосунках з тобою. І все, крапка". А потім можна ще додати: "А ще БІЛЬШЕ я не хочу бути в стосунках з тобою через те, що ти мене НЕ ВІДПУСКАЄШ, а ЗМУШУЄШ-ВМОВЛЯЄШ залишатися - і я відчуваю себе наче в НЕВОЛІ. А в такій ситуації я не можу відчувати себе щасливою. Тому, якщо ти мене по-справжньому, а не на словах, кохаєш, то ВІДПУСТИ. Інакше всі твої слова - БРЕХНЯ. І ти все це робиш заради себе".
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357439 для Павел Леонидович
Боже, дуже вам дякую, ви дуже допомогли мені! ❤️
психолог онлайн
Будь ласка)
Радий, що вийшло.
Відредаговано автором 27-12-2023 16:45:52
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357441 для Павел Леонидович
ще питання, як позбутися того, що іноді мені просто шкода його кидати?
психолог онлайн
Що маєте на увазі?
Шкода саме його, що йому буде погано?
Чи це про те, що є щось цінне у відносинах та в хлопці і не хочеться це втрачати? Якщо цей варіант, то про що цінне йде мова?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357454 для Павел Леонидович
Просто в нас все не так критично, і коли все гарно, то мені дуже з ним спокійно, гарно, тепло, але коли я без нього, я ніби нічого не відчуваю, не знаю, дивне відчуття. Але шкода його, те що він старався щось змінити, тримався за ці відносини, а я так просто можу його кинути
психолог онлайн
цитата:
Просто в нас все не так критично, і коли все гарно, то мені дуже з ним спокійно, гарно, тепло, але коли я без нього, я ніби нічого не відчуваю, не знаю, дивне відчуття.
З цим бажано розбиратись окремо, а краще індивідуально з психологом. За перепискою подібне зазвичай не робиться. Бо це сфера почуттів, тонка сфера.
Можу лише припустити, що Вам з хлопцем просто душевно комфортно, але почуттів особливих Ви не відчуваєте, закоханості немає, не кажучи вже про любов. І якщо так, то попри це:
цитата:
Але шкода його, те що він старався щось змінити, тримався за ці відносини, а я так просто можу його кинути
Вашого хлопця чекає в подальшому ще більше розчарування, коли він остаточно усвідомить відсутність у Вас глибоких почуттів до нього, що призведе до ще більших страждань, ніж зараз. Тож пізніше пошкодуєте ще більше. Через жалість лишатися в стосунках по-справжньому ЖОРСТОКО.
І це не просто "кинути", а чесно ПІТИ з відносин, коли почуттів бракує або взагалі немає.
психолог онлайн
Ваші подальші відповіді привели мене до думки, що у вас може бути амбівалентна прив’язаність. Коли я хочу і не хочу бути в близькості одночасно. Коли ви йдете в один полюс, другий автоматично включається і навпаки. Почитайте про це.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357501 для Алла Володимирівна
я прочитала, дуже дякую вам за вашу допомогу, тепер я налаштовуюсь щоб йому написати, що ми розійдемося