Як боротись з сексуальним бажанням.
Привіт я студентка. Мені 20 років. Живу з батьками. Але це не є мої біологічні батьки. І тому багато чого що дізнаються ся діти в ранньому дитинстві я не знала. (Тільки бачила як біологічна мама коли мені було 4-5 років займалась сексом ) І в 4 класі мені дівчатка з класу показали порносайти. Мене потім так ругали батьки. Що я тепер думаю що це погано. Але зараз в мене якесь не здорове бажання сексу. Хлопця я не маю. Думаю з тої ж причини. Як з цим жити ?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Що означає "нездорове бажання сексу"?
Секс у стосунках - це нормально. Але секс прекрасний тоді, коли він є продовженням почуттів.
Секс заради сексу - це для тварин.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
І тому багато чого що дізнаються ся діти в ранньому дитинстві я не знала. (Тільки бачила як біологічна мама коли мені було 4-5 років займалась сексом )
Ви дізнались набагато більше, ніж потрібно було знати про секс дитині в 4-5 років. Якщо дитина бачить, як батьки займаються сексом, це її травмує. Вам варто звернутись до психолога, щоб розібратись, що з Вами відбулось, і як це впливає на Ваше життя.
цитата:
І в 4 класі мені дівчатка з класу показали порносайти. Мене потім так ругали батьки.
Напевно, вони не знали, як справитись зі своїми почуттями, коли дізнались про цей випадок. І замість того, щоб розказати про те, що Вам було цікаво, почали кричати. Ви отримали почуття провини в результаті.
цитата:
Але зараз в мене якесь не здорове бажання сексу. Хлопця я не маю. Думаю з тої ж причини.
Чому Ви вважаєте бажання сексу нездоровим? Як це пов'язане з тим, що не маєте хлопця?
Якщо не хочете відповідати на такі питання на форумі, оберіть собі психолога і розкажіть те, що Вас хвилює, в приватній розмові.
психолог онлайн
Як жити З ЧИМ? З усією Вашою історією (нерідні батьки, передчасні знання, сексуальні бажання, сексуальна самотність) - чи з чимось одним із цього переліку?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357861 для Тетяна Артеменко
З усією цією історією. Я відчуваю себе якоюсь неповноцінною.
В мене на фоні цього всього ще й збої в жіночому плані почались.
психолог онлайн
Ви пишете "З усією цією історією. Я відчуваю себе якоюсь неповноцінною". Якщо хочете розібратись з усією історією, то треба для початку розбити її на окремі історії. І працювати з кожною темою окремо. З якої теми Ви хотіли би почати?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
Вы в раннем возрасте узнали о взрослых сексуальных отношениях, и взрослые отреагировали таким образом, пристыдив Вас и таким образом Вы столкнулись с такими страхами и запретами, что на данный момент будучи уже 20 летней девушкой, Вы не можете себе позволить сексуальные отношения, это может быть связанно с разными эмоциями, отвращения, презрения, страхами, чувством стыда... В таком случае Вы должны понимать, если у Вас не было сексуальных отношений, и Вам уже 20 лет и есть проблемы по женски, это причина бушующих гормонов в организме, так биологически заложено нашим организмом и является его потребностью. Но на психологическом уровне у Вас есть запрет, и Вы не можете для себя решить этот внутренний конфликт и причиненную травму родителями.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Тетяна Штапова
Доброго дня!
цитата:
З усією цією історією. Я відчуваю себе якоюсь неповноцінною.В мене на фоні цього всього ще й збої в жіночому плані почались.
Очевидно, травми дитинтсва продовжують негативно впливати на Ваш стан і ставлення до себе. Звідси походить відчуття неповноцінності.
Співпраця з психологом дозволить поступово відновити і збудувати почуття самоцінності, тобто фундамент, на якому стоїть особистість(!)
Паралельно розберетесь з передчасними враженнями про інтимну близькість як щось ганебне. І власними несвідомими рішеннями уникати сексу, а, відповідно, болю, ганьби і можливого осуду.
Проблеми здоров'я вирішуйте з лікарями - терапевт, гінеколог.
Хочу Вас підтримати і налаштувати на позитив. Багато чого вирішується, якщо вирішувати. Вірте в себе і починайте реально про себе дбати!)