Глупая ревность
Добрий день, прошу допомоги психологів!!! Маю дорослу доньку, і маю внучку, але останнім часом прослідковую, що я маю якесь ставлення до свахи- коли вона купує щось внучці, у мене ревнощі, що наче тільки я маю купувати і тільки я мати відношення до дочки та внучки. Знаю, що це не правильно, із свахою в гарних стосунках, спілкуємось, але із собою нічого зробити не можу.
Питання від: ; Вік: 56

психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
ГЛУПАЯ РЕВНОСТЬ
Может, глупая, а, может, и нет. Кто его знает, как оно на самом деле.
Українською буде "дурна." Звучить більш виразніше, чи не правда?
цитата:
коли вона купує щось внучці, у мене ревнощі
Сваха купує щось внучці - це привід. А ПРИЧИНА - це те, як Ви трактуєте для себе її дії. Тож питання буде таке - яка Ваша потреба в цей момент не задовольняється?
Не поспішайте з відповіддю. Відчуйте її спочатку в тілі, а потім у свідомості.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357895 для Владимир Анатольевич
Я, як власник, донька і внучка мої, і права на них більше ніхто немає! Дійсно, дурна ревність, ви праві, але мені від цього не легше.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357895 для Владимир Анатольевич
Не зрозуміла про ПРИЧИНУ, розтлумачте
психолог онлайн
цитата:
Не зрозуміла про ПРИЧИНУ, розтлумачте
Потреба ОДНООСІБНО володіти правом на дочку і внучку, лише Вам (невідомо ким і коли) надано право дарувати подарунки.
А якщо сваха це робить, то Ви втрачаєте ... (продовжіть речення замість трьох крапок).
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357900 для Владимир Анатольевич
Я нічого не втрачаю, але зразу думка, о це я могла купити, хоча купуємо що я що вона однаково
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
прошу допомоги психологів!!! Маю дорослу доньку, і маю внучку, але останнім часом прослідковую, що я маю якесь ставлення до свахи- коли вона купує щось внучці, у мене ревнощі, що наче тільки я маю купувати і тільки я мати відношення до дочки та внучки. Знаю, що це не правильно, із свахою в гарних стосунках, спілкуємось, але із собою нічого зробити не можу.
Очень важно, что Вы можете отследить свои чувства и попытаться разобраться. Эти чувства испытывают все люди. Конечно, со стороны мужа родственники так же могут участвовать в подарках для внучки, потому что у нее есть сын, который такой же отец и он участвовал в процессе рождения ребенка. Когда Вы можете отследить свои чувства в такие моменты, то Вы можете с ними и справиться. Было бы хуже, если бы Вы их не признавали. С Вами все в порядке!
Доповнення від автора
Спасибо большое
психолог онлайн
очень хорошо, что у Вас есть такие заботливые и внимательные родственники, было бы хуже, если бы было наоборот.
психолог онлайн
цитата:
Цікава думка, ніби сваха Вас випередила і тому вона раще Вас.
Можливо, Вам вважається, що онука буде більше прихильна до свахи? А Ви у цьому "символічному" змаганні не хочете програвати, тому що не звикли взагалі програвати.
цитата:
із собою нічого зробити не можу.
Перш, ніж щось робити, варто собі відповісти на питання - для ЧОГО? Щоб що було в результаті?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357918 для Владимир Анатольевич
А який має бути результат?
психолог онлайн
цитата:
А який має бути результат?
Це питання до Вас, ревність-то Ваша.
Доповнення від автора
То як побороти її?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
То як побороти її?
Справа в тому, що нічого бороти не треба.
А потрібно знайти прийнятний спосіб, аби задовольнити ПОТРЕБУ, яку Ви зараз задовольняєте за допомогою ревнощі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357924 для Владимир Анатольевич
Як її задовольнити, ту потребу? Порадьте щось
психолог онлайн
Достаточно того, что Вы вызнаете в себе эти чувства. Важно, в такие моменты отслеживать их и объяснить, что свекровь имеет на ребенка такие же права, как и Вы.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357950 для Ольга Владимировна
Дякую, я розумію, буду працювати над цим
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357924 для Владимир Анатольевич
Потреба - дифіцит уваги в дитинстві у мене.
психолог онлайн
цитата:
Потреба - дифіцит уваги в дитинстві у мене.
Тогда Вам лучше разобраться с собой. Но, в какой-то степени, если Вам его не хватало и Вы не получили достаточно, то Вы сейчас тоже самое испытываете по отношению к внучке, Вы ее тоже как бы пытаетесь лишить внимания. В таких случаях обращаются за терапией индивидуально
психолог онлайн
цитата:
Потреба - дифіцит уваги в дитинстві у мене.
Розумію Вас. З цим запитом працюють у парі з психологом. Там можна пропрацювати певні травмуючи ситуації з дитинтства, перепрожити їх по-новому, отримавши ресурс підтримки і змінивши своє ставлення до минулого.
Це дасть можливість вийти із залежності отримувати увагу зовні, бути цікавою самій собі, стати впененою і самодостатньою.
На цьому тлі потребі в ревності просто не існуватиме. Ви будете радіти життю у всіх його проявах!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357968 для Владимир Анатольевич
Як мені так хочеться, як ви написали!