Холодний партнер
Мені дуже подобається один чоловік, але деякі його слова мене наполягають.
Коли я кажу йому комплімент, він їх не сприймає і каже, що це не так( наприклад, у тебе гарний голос, а він каже, що не гарний і тд).
А ще розповід, що він не проявляє емоції і ніколи не казав, що любить.
Не розумію, як його зрозуміти і як будувати стосунки з такою людиною і чи це реально
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Яна, доброго вечора. Напевно, у чоловіка є свої психологічні проблеми, і Ви про це вже здогадуєтесь.Варто розібратись, чому Вас зацікавила саме така холодна людина? Що Ви отримуєте чи зможете отримати у стосунках з ним? Яка роль Вас приваблює у можливих відносинах? Ви хочете "розтопити його лід", чи для Вас звично страждати, коли Вас ігнорують?
Відредаговано автором 06-01-2024 22:34:58
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358000 для Тетяна Штапова
Він не ігнорує і топити його дід я не збираюсь, але в ньому є риси, які мені подобаються, а те, що я описала вище мене лякає
психолог онлайн
цитата:
Чого саме Ви боїтесь?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго ранку, Яно!
цитата:
Тобто є певна амбівалентність - і подобається і лякає одночасно. Я правильно зрозумів?
цитата:
Давайте звернемось до Ваших почуттів і сприйняття його реакції на Ваші слова.
Коли він заперечує Вам у визначеності його голосу як гарного, навіщо він так робить, на Вашу думку? Яка його потреба задовольняється через непогодження з Вами? І що Ви в цей момент відчуваєте?
цитата:
Людина не каже, що любить в яких випадках? Спробуйте відтворити цілу палітру варіантів відповіді на таке питання.
цитата:
Якщо є проблеми з розумінням, то підкажуть емоції і почуття. Вам поруч з ним безпечно? Приємно? Коханою себе відчуваєте? Спільне майбутнє з ним уявляєте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358027 для Владимир Анатольевич
З приводу компліментів.
Коли я кажу комплімент, а він заперечує, я гублюсь і вирішую більше не казати компліменти, але він сам тоді мені каже, чому я нічого хорошого йому не кажу.
Тоді я розгублена ще більше. То не кажи компліменти, бо чоловікам їх не кажуть і все це неправда, то чому не кажеш. Я не розумію, як себе вести.
Думаю, людина не каже, що любить, коли не любить, чи в неї якісь психологічні блоки.
Він жодного разу не зізнавався нікому в коханні. Дивно
В мене до нього дуже теплі відчуття. Але мені не вистачає його відкритості і конкретики
психолог онлайн
цитата:
Тоді я розгублена ще більше. То не кажи компліменти, бо чоловікам їх не кажуть і все це неправда, то чому не кажеш.
Чи не схоже це на гру в "кошки-мышки"?
цитата:
Коли я кажу комплімент, а він заперечує, я гублюсь і вирішую більше не казати компліменти
Гублюсь - це більше про варіанти дій. А емоцію яку відчуваєте?
Ось на це питання варто знайти відповідь
цитата:
Яка його потреба задовольняється через непогодження з Вами?
А потім навпаки - закид, мовляв, чого нічого хорошого не кажете?
цитата:
Але мені не вистачає його відкритості і конкретики
Спробуйте тут побудувати фразу, в якій би не було претензій до його закритості, але вона б містила Ваше припущення, чому він зберігає свої почуття у зачиненому стані. Також Ваші емоції з цього приводу і прохання тут і зараз бути більш відкритим.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358029 для Владимир Анатольевич
Не розумію, де тут гра кошик-мишки.
Емоція розгубленості може бути?) ще думаю наскільки людина невпевнена в собі і не вміє приймати.
психолог онлайн
цитата:
Не розумію, де тут гра кошик-мишки.
Звысно, не з Вашого боку, а з його.
цитата:
Емоція розгубленості може бути?)
Тобто Ваша потреба, як і потреба багатьох звичайних людей - мати розуміння того, що відбувається, мати ВИЗНАЧЕНІСТЬ. А він її руйнує(!) Не задовольняє, своїми качелями
цитата:
ще думаю наскільки людина невпевнена в собі і не вміє приймати.
Може, й так. А може й ні.
Спробуйте поміркувати над такими аспектами, наскілько Вас захоплює інтрига, невизначеність, певна розгубленість? Чому "ведетесь" на такі речі? А його коливання то в один бік, то в інший - природня властивість чи гра?