Чоловіку 32 роки, живе на мамині гроші( в процесі реалізаціії)
Добрий вечір! Хочу попросити допомогу! Я одружена, перебуваю в декреті. Так склалося, що до одруження бачила ситуацію таку, що хлопець нічо не заробляє(тільки на сигарети вистачає), але думала, що то просто тяжкий рік в нього, щось не получається з роботою. Ну і так склалося, що народилася дитинка ми одружились, вже два роки одружені і він як рік почав працювати помічником адвоката. З одного боку я розумію, що треба дотягнути до кінця і може в нього щось вийде і стане адвокатом, а з другого боку рве мені дах, що я не за чоловіком стою, а повністю в забезпеченні його мами
Питання від: ; Вік: 29
Доповнення від автора
Що мені в такому випадку робити? ходжу майже завжди незадоволена тим, що маю. І з чоловіком завжди сваримося, бо він каже, що це в мені проблема і я всім все псую

психолог онлайн
Доброї ночі!
цитата:
ходжу майже завжди незадоволена тим, що маю
Справа в Ваших очікуваннях - через них і невдоволення. Через неспівпадіння Ваших очікувань і сподівань з реальністю.
цитата:
Що мені в такому випадку робити?
І виходи тут мінімум три.
Один: змінювати реальність. Йти від чоловіка, який не відповідає очікуванням. І шукати того, хто буде їм повністю відповідати.
Другий: підганяти реальність під свої очікування. Тобто пиляти чоловіка, виносити йому мозок, вчиняти скандали, робити всім нерви (бо дитина теж страждає в цих умовах).
Третій: підкоректувати свої очікування, зробити їх більш реалістичними.
Який варіант Вам більш до вподоби?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Що мені в такому випадку робити?
Усвідомити і прийняти реальність -
цитата:
ЧОЛОВІКУ 32 РОКИ, ЖИВЕ НА МАМИНІ ГРОШІ( В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІІЇ)
В нього з мамою, мабуть, давно склалася така модель взаємодії. Тут немає нічого поганого, якщо не брати на себе роль критика-оцінювача. Їм ТАК ЗРУЧНО, бо відповідає їх уявленням та їх цінностям. Вони по-іншому не можуть і, напевно, не вважають потрібним(!)
І Вам це належить прийняти або ні.
Також прийняти СВІЙ ВИБІР(!)
І взяти за нього відповідальність - за власний вибір, не за чоловіка. Чоловік саме такий, який є (!) Іншим на цей момент бути не може.
Далі. Його змінити навряд чи вдасться. Звісно, якщо сам не захоче.
цитата:
ходжу майже завжди незадоволена тим, що маю. І з чоловіком завжди сваримося, бо він каже, що це в мені проблема і я всім все псую
Поясніть, будь ласка, чим саме Ви незадоволені: тим, що він не заробляє достатньо грошей? Тим, що і він, і Ви разом з ним, залежите фінансово від його мами?
Яка Ваша потреба не знаходить прийнятного задоволення?
Відредаговано автором 09-01-2024 11:16:26
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358125 для Владимир Анатольевич
Тим, що він цілком залежить від своєї матері фінансово, причому дозволяє собі ходити в зал тренажерний і його маму це влаштовує, а заробляє так, що вистачає напевне на обід і все….
Мені як дівчині, яка знає, що потрібно покладатися на себе і якщо я фінансово можу собі дозволити в зал ходити, то можу, а як ні, то собі не дозволяю.
Чомусь не можу зрозуміти таке і прям інколи просто хочу розлучитися через це все
психолог онлайн
Ви не випадково вибрали цього чоловіка. Очевидно, він має для Вас якусь привабливість. Але побутові питання це заслонили. Спробуйте повернутись до першоджерел, до витоків ваших стосунків і згадати його добрі риси, які Вам до вподоби. Також спробуйте вмикнути надію і сподівання про його майбутній професійний ріст. А то мені здається, Ви зафіксувались на теперішньому, і поле вашого зору дуже звужено.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358163 для Тетяна Артеменко
Дякую Вам за таку відповідь!
психолог онлайн
цитата:
Так, ви різні, ніби з різних світів. Є відмінності у цінностях і вимогах до себе. Та чи ці відмінності, справді, настільки критичні, що єдиним способом вгамувати Ваше невдоволення буде розлучення?
Мені здається, що у Вас особисто попереду велика робота. Потрібно розібратись з очікуваннями від стосунків і моделлю вибору партнера. Адже розбіжності будуть завжди. Щоправда, іноді не суттєві, а іноді настільки вражаючі, що спільного на їх фоні геть не видно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358189 для Владимир Анатольевич
Дякую Вам за відповідь