Купання з дитиною 10 років
Дружина мого тата купається в однній ванній з моєю 10річною сестрою (іх дитиною). Начебто всіх все влаштовує, але мене особисто це напружує. В мене теж буле таке до 12 років, і здавалося начебто все добре, але потім це дуже сильно вплинуло на особисті кордони та сприйняття членів родини. Загалом нема розуміння інтимності в родині, вночі діти можуть чути звуки кохання, іноді непристойні жарти між дорослими. Чи варто поговорити з нею? Чи це нормально та я себе накручую?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
ДОброго часу доби!
Важливо розуміти, що все на що я реагую в першу чергу про мене, а вже потім про завнішне.
Тому в тому що відбувається важливіше не те, що відбувається, а те, як Ви на це реагуєте, через що або на підстві чого.
цитата:
потім це дуже сильно вплинуло на особисті кордони та сприйняття членів родини
Як саме це на Вас вплинуло? Про що мова?
Що саме у Вас відбувається з кордонами?
цитата:
Чи варто поговорити з нею?
Що саме, конкретно Ви б хотіли їй сказати? З якою метою? Яку ціль хочете досягти цією розмовою?
цитата:
Чи це нормально та я себе накручую?
Питання норми, в більшості випадків дуже суб'єктивне і залежить від багатьох чинників. Тому тут скоріше питання що саме для Вас є нормою?
психолог онлайн
Это не ок, и нарушает границы ребенка, а так же приводит к непониманию, что такое интимные зоны, границы тела, что может привести к плохим последствиям.
И в этом какая-то потребность есть мачехи, которую она должна была бы удовлетворять другим способом, и возможно с другими людьми, а не за счет девочки.
Поэтому да, поговорить нужно. Хорошо бы поговорить с отцом и с самой сестрой, чтобы она понимала тоже, что к чему.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
але мене особисто це напружує. В мене теж буле таке до 12 років, і здавалося начебто все добре, але потім це дуже сильно вплинуло на особисті кордони та сприйняття членів родини.
Если я правильно понимаю, то это сестра от другого брака и там мама несет ответственность за своего ребенка. Возможно, чувства Вашей сестры Вам больше понятны и Вы переживали что-то похожее в отношениях. Важно разобраться, что происходило с Вашей жизни и почему Вы на это так реагируете. Вас больше беспокоит то, что нарушались Ваши границы когда-то.
психолог онлайн
Ні, не накручуєте. Це абсолютно НЕНОРМАЛЬНО.
Але, чи почують вони Вас? Якщо все так погано в голові - змішалися коні і люди...
психолог онлайн
Ні, не накручуєте і є привід напружитись. Дитина в цьому віці має митися сама, тим більше не купатись в одній ванні з іншими членами родини
психолог онлайн
Це цілком нормально, адже люди разом купаються в річці, в басейні. Чому тоді не можна в ванній? До того ж, такими можуть бути традиції їхньої сім"ї. Їхня сім"я - це не ваша сім"я, Ви вже доросла людина, яка просто живе поряд з нерідними членами родини.Тому вносити свої правила для нових членів родини - це якось не дуже коректно. Я б говорила про правила і поведінку лише тоді, коли вони Вас особисто почнуть ущемлять. Дорослі члени родини (батько і мачуха) не винні, що Ви вибрали жити поряд з ними і слухати звуки кохання з їхньої кімнати. Якщо вибрали цю родину - то вибирайте і їхні правила
Відредаговано автором 16-01-2024 16:04:57