Перестало все збуджувати зовсім
Вітаю. На протязі року вже спостерігаю, як все що зв'язано з сексом і жінками перестало мене збуджувати. Пропало захопленя, цікавість. А все після невдалого досвіду коли я не зміг з дівчиною, через те що сильно нервував та був в поганому емоційному стані, через розлучення та депресію і переживання. Після цього, я взагалі став боятися близкості через страх невдачі. Потім спробував максігра 50, мені навіть допомагала четверта частинка таблетки. Я себе почував впевненим та на висоті. Але фобія нікуди не дівається. Через це розвинулась, як я розумію дипресія і я ще більше став втрачати інтерес до сексу. Хоча пару ркоів тому проблем з цим зовсім не було і я міг жити повноцінно. Зараз лягаючи в постіль з дівчиною все якось сіре, торкаюсь її якийсь процес вібувається але нормальної ерекції нема, доводиться собі допомагати. Я через це почав палити, тиск постійно підвищенний, проблеми з судинами точно є, я відчуваю, працюю в офісі, сидяча робота. Порадьте з чого почати?
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Добрий день. Почати можна с психотерапии. Ви нещодавно пережили розлучення, тому можливо проблема в тому, що ви не пережили, не опрацювали це достатньою мірою. Знов ж таки, ви пишете про депрессию, вона впливає на сексуальні стосунки и на ваш стан. Тому, раджу вам звернутися до психолога.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
цитата:
Порадьте з чого почати?
З обрання психолога, який допоможе розв'язати проблему. І я не жартую.
Ось що з Вами сталося
цитата:
А все після невдалого досвіду коли я не зміг з дівчиною, через те що сильно нервував та був в поганому емоційному стані, через розлучення та депресію і переживання.
І це призвело до
цитата:
На протязі року вже спостерігаю, як все що зв'язано з сексом і жінками перестало мене збуджувати.
Тобто переживання через травмуючі події позначились на поступовому блокуванні лібідо.
В терапії буде потрібно уважно і обережно розібратись з Вашими почуттями і змогою витримувати їх навантаження, ставленням до себе і ще багатьма суттєвими аспектами.
Буде завдання відновитись, але вже по-новому, з новим ресурсом, з новим баченням себе, з вірою у здатність жити повноцінним життям.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Краще почати з психотерапії з психологом, а не пігулок. Бо проблема в голові - у вигляді блока, який утворився через відповідну психологічну травму. Задача блока: допомогти Вам уникнути психологічно небезпечних ситуацій, в яких травмування може повторитися. Самостійно або порадами на сайті з цим не впоратись - це як зробити собі самому складну хірургічну операцію за порадами в ютубі.