Сімейні стосунки
Три місяці дружина не спить з чоловіком,говорить про те що вона незнає що хоче,що їй щось мішає,а сама незнає що.Обіймає цілує,каже що кохає,але як доходить до близькості то відмовляє і каже що вона ще не готова.В нас троє дітей.Постійно згадує шо літом я приділяв їй мало уваги,бо постійно працював.Ще каже шо кричу на неї,ну бувало,але не постійно.3 місяці без сексу,башню зносить просто,емоції стримувати важко.Вже і про розвід говорив,їй всеодно,каже як хочеш то розводься.Я почав підозрювати її в зраді,навіть були розмови про це,але вона після таких звинувачень і сварок приходила сама і переконувала що вона не зраджувала.Я почав контролювати кожен її крок,діставати дзвінками,але здався,так як розумію шо нічого я ітак цим не добюсь,тож сплю вже в окремій кімнаті,щоб не дивитись на неї і не мучити ні себе ні її.
Питання від: ; Вік: 38
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора!
Добре, що Ви звертаєтесь по допомогу, а значить, вбачаєте, що у Ваших сімейних стосунках є проблеми. Проте, я вбачаю проблеми дещо не там, де бачите їх Ви.
Думаю, справа не в тому, що дружина відмовляє Вам у сексі, а в тому, що Ви не можете прийняти її відмову і з повагою поставитися до її особистих кордонів. Дружина прямо повідомила про те, що вона не хоче сексу через конфлікти у стосунках з Вами (у формі скарги на те, що Ви мало приділяли увагу і підвищували голос). А потім до реакції на відмову підключилися Ваші патологічні ревнощі (підозра у зраді), які можна трактувати як невпевненість у собі як в чоловікові і коханці. Плюс, Ви перейшли кордон дружини, коли стали контролювати кожет її крок. Це вже вб'юзивна поведінка, яка потребує довготривалої психотерапії.
Тож, наполегливо раджу знайти собі психотерапевта і звернутися по допомогу (бажано одному, а не парою, щоб впоратися зі своїми особистими комплексами, які призводять до гіперконтролю дружини і ревнощів). І в крайньому випадку, дійсно можна подумати про розлучення, якщо у Вас із дружиною й надалі будуть конфлікти і несумісність особистих потреб.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора)) Схоже що ваша дружина дуже на щось ображена. Бо 3 місяці без близкості це забагато та про щось, що їй дуже не подобається. Можливо що саме уваги або ніжності (без крику) їй і не вистачає?
Чи пробували ви ставити їй прямі питання? Наприклад, “Що тебе не задовольняє у наших стосунках? Щоб ти хотіла щоб змінилося? Якої близкості ти б хотіла, чого саме?”.
Ще, в таких обставинах дуже гарно допомагають консультації із сімейним психологом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
Похоже у вашей жены накопилось много обид на вас, она говорит, что любит вас, но не хочет сексуальной близости. Ей нужно время. Вы переживаете период отвержения как ранее переживала она, вероятно вы ее долго не слышали, теперь она не готова услышать вас. По короткому описанию сложно ответить более подробно. Лучше обратиться на личную консультацию к психологу.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
Доброго часу доби!
Перше питання про Вас - чому Ви про себе кажете в третій особі?
цитата:
Три місяці дружина не спить з чоловіком
А хто чоловік?
Поведінка дружини більш ніж дивна. Як я розумію, три місяці тому в сексуальних стосунках все було добре?
Як вона пояснює свою зміну? Що сталося 3 місяці тому в її житті, що вона стратила сексуальний потяг?
цитата:
Обіймає цілує,каже що кохає,але як доходить до близькості то відмовляє і каже що вона ще не готова.
А що в її пояснюванні - "готова"?
Чого саме їй не вистачає до "готова"?
психолог онлайн
Я висловлю дуже непопулярну думку, проте дружина не зобов'язана займатися з Вами сексом лиш на підставі того, що вона Ваша дружина. Якогось "подружнього боргу" не існує і не повинно бути, бо секс повинен відбуватися тільки з активної згоди (Адже Ви не хочете, щоб з Вами спали без бажання цього робити?) Проте, якщо у Вас є гостра нагальна потреба в сексі, а в дружини немає, то може ви й правда несумісні в цьому питанні.
І так, те, що з Вами не хотять спати, в данному випадку не настільки деструктивно, як те, що Ви ставитесь до дружини без належної поваги.
психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
Галлий Порфирьевич Кравчук
Наталия Горская
Марія Радченко
Доброго ранку!
цитата:
Три місяці дружина не спить з чоловіком,говорить про те що вона незнає що хоче,що їй щось мішає,а сама незнає що.Обіймає цілує,каже що кохає,але як доходить до близькості то відмовляє і каже що вона ще не готова.
Давайте спробуємо уважно розібратись. Вже три місяці між вами немає інтимної близькості. При цьому дружина до Вас прихильна, каже, що любить.
Більше того, вона прямим текстом повідомляє
цитата:
Постійно згадує шо літом я приділяв їй мало уваги,бо постійно працював. Ще каже шо кричу на неї,ну бувало,але не постійно.
Тобто в неї є накопичена велика ОБРАЗА на Вас. І ця образа впливає на її БАЖАННЯ мати секс із Вами. Образа живе в тілі і вона блокує лібідо жінки, однак такі речі, судячи з усього, Вам поки що, на жаль, недоступні для розуміння.
А ось що робите Ви. Йдете звичною для багатьох чоловіків дорогою
цитата:
Я почав підозрювати її в зраді,навіть були розмови про це,але вона після таких звинувачень і сварок приходила сама і переконувала що вона не зраджувала.Я почав контролювати кожен її крок,діставати дзвінками
Включили на повну ревність і стеження.
А тепер спробуйте зробити, бодай, припущення - чого потребує дружина? Чого вона від Вас очікує, коли йдеться
цитата:
говорить про те що вона незнає що хоче,що їй щось мішає,а сама незнає що.
?
Чи не спадає Вам на думку, що вона страждає через те, що Ви не визнаєте в ній ЛЮДИНУ, ЖІНКУ??? А бачите лише функцію, аби задовольняла Ваші потреби, аби діяла і жила за обивательскою схемою - кормила, опікувалась дітьми і не відмовляла у ліжку.
психолог онлайн
цитата:
3 місяці без сексу,башню зносить
Повністю вірно сказав вам психолог В.А.Тарасенко.
Подумайте.
Віри вам і великодушності
психолог онлайн
Без особистого спілкування можна робити тільки дуже приблизні припущення.
Щось змінилось в дружині 3 місяці тому.
Чи могла це бути ваша зрада, або припущення про неї?
Чи були з вашого боку образи, після яких дружина не готова бути з Вами "беззбройною"?
Наприклад, щодо фігури, або якихось інших особливостей, порівняння дружини з кимось (не на її користь), звинувачення щодо чогось, що вона не встигає чи "не так" робить ?
Чи отримувала ваша дружина задоволення від кожного сексу з Вами?
Чи не боїться дружина завагітніти четвертою дитиною?
Як відбувались прийняття рішень щодо ваших трьох дітей?
Чи допомагаєте Ви дружині, чи вислуховуєте її скарги, чи підтримуєте її, коли їй важко?