Кілька років не відчуваю збудження
Доброго дня!
До підліткового віку не мала проблем зі збудженням. Збуджувалась і коли треба, і коли не треба, і проблем з оргазмами не було. На останніх роках школи це заважало і я заглибилась в навчання, відволіклась і все було супер.
В університетські роки зустріла хлопця, з яким почались статеві стосунки, але через брак досвіду я не розуміла чого саме не вистачає, ще і забула як то збуджуватись. Вирішила не фокусуватись на цьому і воно саме вирішиться.
Останній рік я почала рандомно відчувати спалахи збудження. Звісно було приємно і я згадала свою проблему.
Тож вже 5 рік з тим самих хлопцем, поділилась з ним і разом перебираємо варіанти, які могли б допомогти. Думала може в ньому проблема, але я на одинці теж нічого не відчуваю, хоча маю оргазми від мастурбації.
Не знаю чи варто брати до уваги стрес чи щось таке, якщо це триває років 7. Можливо здати якісь аналізи.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Здравствуйте! Вы можете обратиться к врачу для того, чтобы он назначил анализ на гормоны, что позволит рассмотреть физиологическую сторону отсутствия возбуждения. Психолог сможет помочь вам рассмотреть ваш вопрос, опять же, опираясь на заключение врача, с точки зрения вашего психоэмоционального состояния, но для этого нужно больше, чем предполагает переписка. Здесь будет важно многое: какой стресс, от чего и почему; что значит "супер", когда отвлеклись от возбуждения; проблема - отсутствие возбуждения, или само возбуждение - проблема и т.д. Выбирайте специалиста и вы разберётесь ещё быстрее, чем вам кажется!
психолог онлайн
"До підліткового віку не мала проблем зі збудженням. Збуджувалась і коли треба, і коли не треба, і проблем з оргазмами не було. На останніх роках школи це заважало і я заглибилась в навчання, відволіклась і все було супер."
Возможно сами себе блок поставили... психологически ментально... как бы запретили мысленно ... (лишние не нужное, мешает...) плюс возможно еще чтото в тот период наложилось... стресс нагрузка от учебы.
Или какието обиды на мужчин.
Как сказал коллега, только после полного обследования у врача гинеколога, и анализы на гормоны - более менее прояснят ситуацию.
А причина скорее всего комплексная
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
До підліткового віку не мала проблем зі збудженням. Збуджувалась і коли треба, і коли не треба, і проблем з оргазмами не було.
Зізнаюсь, щось я не зовсім зроумів Вашу думку. Допоможіть, будь ласка, - як це "до підліткового віку" ... не мали проблем з оргазмом? Це ж про дитинтство. Невже відбувався безпроблемний оргазм у віці від 0 десь до 13 років?
цитата:
На останніх роках школи це заважало і я заглибилась в навчання, відволіклась і все було супер.
Як Ви ставились у шкільний період до власного оргазму і інтимного життя загалом, особливо напередодні рішення "відволіктись" і "заглибитись" у навчання навчання? Засобом чого він для Вас був?
То було свідоме рішення "відкласти на потім", а, може, "зав'язати" через певні почуття?
цитата:
Звісно було приємно і я згадала свою проблему.
Згадали і зраділи? Чи напружились?
цитата:
я на одинці теж нічого не відчуваю, хоча маю оргазми від мастурбації.
Тобто у Вашій уяві оргазм може бути без збудження? Чи як?
цитата:
Не знаю чи варто брати до уваги стрес чи щось таке, якщо це триває років 7
Стрес має значення, особливо якщо він тривалий. І плюс до одного доєднуються інші. Про які саме стреси йде мова?
цитата:
Можливо здати якісь аналізи.
Згоден з колегами. Звернутись до лікаря та перевірити тілесне здоров'я в будь-якому випадку не завадить.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359613 для Володимир Анатолійович
Мастурбацію я для себе відкрила у 8 років приблизно, і десь до 14, не розуміючи що це, займалась цим. Далі смутно пам'ятаю.
Рішення відволіктися прийняла свідомо, бо розуміла, що в 16 ще не час заводити сексуальні стосунки. Навчання було гарним інструментом забити собі голову.
А коли вже виявила відсутність збудження, одночасно і зраділа, бо це ж приємно, і напружилась, бо не думала що забуду як це викликати.
Щоб досягти оргазму (наодинці), я ніби просто відчуваю легеньку приємність геніталіями достатню для розрядки. Не більше.
Не знаю чи стресую. Не відчуваю страху. Навіть коли почалась війна, можливо це була захисна реакція організму, але я нічого не відчувала. Взагалі ніби дивлюсь на світ через якусь призму і не відчуваю його, як колись в дитинстві. Хоча коли приходжу співбесіди, трохи переживаю.
Відчуття, що прицмаю більшість рішень головою, бо так вважаю правильним, а не бо так справді хочу.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Взагалі ніби дивлюсь на світ через якусь призму і не відчуваю його, як колись в дитинстві. Хоча коли приходжу співбесіди, трохи переживаю.
Загалом відчувається певна ЗАМОРОЗКА почуттів, як захисна реакція психіки, аби не відчувати болю. Дія механізму абсолютно не диференційована, тобто не вибіркова, через що блокується майже уся емоційна сфера.
Теж саме по відношенню до бажань. По-іншому і не буває, адже емоції тісно пов'язані з бажаннями. І служать до певної міри маркером здіснення бажань.
Отже, на часі розморозка почуттів і відновлення контакту з бажаннями.
Для цього краще співпрацювати з психологом(!)
А також намагатись кожного дня до себе прислухатись і питати, а чого ти зараз хочеш?
Ця практика стосується абсолютно всього - їжі, одягу, занять, розваг, відпочинку тощо. Потрібно фіксувати в свідомості перше рішення і доводити його до кінця, не переглядаючи і не відмовляючись. В такий спосіб Ваша психіка відродить здатність бути живою, навіть, можна сказати, цілісною, адже до раціональної частини доєднаються тимчасово "виключені" емоційна та тілесна.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
нічого не відчуваю, хоча маю оргазми від мастурбації
Если у вас есть
цитата:
оргазми від мастурбації
то как это вы ничего не ощущаете?
цитата:
забула як то збуджуватись
Что для вас означает
цитата:
збуджуватись
?
И чем отличается от "спалахів збудження"?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359797 для Светлана Владимировна
Не маю ніякої реакції на дотики хлопця, ніколи не відчувала якоїсь ніяковілості при оголенні, геніталії ніяк не реагують, кров не приливає чи що.
А мастурбація заради розрядки. В підлітковому віці це тривало певний час, відчувалось задоволення від процесу, а зараз швидко і на результат.
психолог онлайн
Если
цитата:
зараз швидко і на результат
значит
цитата:
геніталії
все же реагируют?
И
цитата:
кров
цитата:
приливає
?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359801 для Светлана Владимировна
Виходить що так, але в дуже малій кількості. Це більше як звичка.
психолог онлайн
Так интимная близость - этож не только физиология.
Это еще и про чувства и про любовь. Чтоб душа реагировала на партнера, чтоб страсть была между вами.
А не просто раздел... или погладил.
Вот помоему на уровне чувств у вас и как пробел...
Вы влюблялись в мужчин любили?
психолог онлайн
цитата:
Виходить що так, але в дуже малій кількості.
Вначале надо определиться с тем, есть ли физиологические проблемы.
И только, если с этим все нормально, переходят к проблемам психологическим.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359805 для Ірина Миколенко
До нинішнього партнера, мала симпатії до хлопців, але про закоханість казати важко. А цього сроріше вибрала головою.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359813 для Светлана Владимировна
Як перевіритись на філологічні?
психолог онлайн
цитата:
А цього сроріше вибрала головою
Сексуальное влечение у вас есть/было к этому парню (и другим парням)?
цитата:
про закоханість казати важко
Это важно, потому что влюбленность - это симпатия и сексуальное влечение.
цитата:
Як перевіритись на філологічні?
Любые физиологические проблемы решает врач, в данном случае - сексопатолог.
Если специалист скажет, что вы здоровы, тогда вам нужно будет обращаться к психологу и/или к психологу со специализацией сексология.
Все зависит от того, в какой сфере находится ваша проблема - в физиологической, психологической или и в той и другой.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359820 для Светлана Владимировна
Сексуального потягу не було, ще на початку стосунків помітила. Вирішила, що не треба циклитись і вирішиться.
психолог онлайн
цитата:
хоча маю оргазми від мастурбації
Если у вас нет проблем с оргазмами от мастурбации, то следовательно вы можете это испытывать и знаете, что это такое.
Поэтому вероятнее всего ваша проблема психологическая.
И здесь может быть множество вариантов.
Начиная с того, что выбор
цитата:
головою
вам просто не подходит, так как влияет на сексуальное влечение (у вас его просто нет к тому, к кому вы не испытываете чувств).
И заканчивая тем, что вам могут мешать ограничивающие убеждения, страхи, связанные с мужчинами, сексом и/или близостью/доверием, а также обиды и или/чувство вины.
Для того, чтобы во всем этом разобраться, будут нужны индивидуальные консультации с вами.
С этим вы можете обращаться ко мне.
Я имею дополнительное образование по сексологии (психолог-сексолог) и помогу вам решить эту проблему.